Že by za tých 15 sekúnd stanicovania (no dobre, v Trenčíne minúta kvôli prikladaniu kháru) do všetkých dvorov potrebovala vchádzať sanitka?
A inak, ak majú (nezmyselne) vchádzať do obratiska, tak sa to má aj dôsledne vymáhať.
Ako som už veľakrát povedal - keď bol v čase hrôzovlády HZDS Lajko Hudek ministrom vnútra (aféra keď ho kopneš do gúľ, dám ti pusu na čelo), nič netušiac vyslovil jednu veľkú pravdu - Vieš ako, policajti debili. Oni to zosumarizovávali.
Taký, že v smere z Kubrice do mesta má linka 11 oficiálne zachádzať do otoča k označníku. Avšak polovica vodičov tam naozaj chodí (aj keď polovica asi nie, to menej) a zvyšok zastavuje len na ceste, pri prechode kde sa pôvodne chystal označník (sú tam 4 skrutky) (a teda na opačnej strane cesty, ako je obratisko a zastávka).
Zastávku pri prechode neschválil ODI z dôvodu, že sú tam vjazdy do dvorov. Preto by sa malo chodiť do obratiska.
A celý problém je v tom, že môžeš stáť vzorne a na čas pri označníku MHD a čakať na 11-tku, a ak vodič zájde do obratiska, máš šťastie, ale niektorý ak nikoho neuvidí pri 4 skrutkách, tak ide ďalej, a ten, čo stál vzorne na zastávke má smolu. Bol som svedkom množstva takých prípadov.
Preto vyžadujem od útvaru dopravy aby nariadil SAD aby jej vodiči povinne zachádzali do obratiska. Rovnako je to aj v Biskupiciach, akurát, že tam sa rieši aj osvetlenie.
Kvôli otočom v Kubre aj v Biskupiciach som písal na útvar dopravy. Bolo mi odpovedané, že v Biskupiciach ODI zastávky nepovolí bez zálivov kvôli kruháču a v Kubrej kvôli výjazdu z dvorov.
Následne som teda dal požiadavku aby vodiči zachádzali vždy k označníku do otoča a podnet na osvetlenie obratiska Biskupice-cintorín.
Súhlasím, sám som dal preveriť variantu, kde by sa zastávka presunula na miestnu komunikáciu v smere do Biskupíc. Bez nutnosti zriadiť záliv. Obdobne aj v opačnom smere. Túto variantu vraj zavrhol ODI. Bol mi však odporučený iný postup, ktorý som popravde ešte nestihol rozbehnúť.
Nestíham všetko Už som si to aj začal písať, ale aj tak na niektoré veci zabúdam. Ale vďaka za upozornenie, idem si to nachystať a opäť sa na to budem pýtať, čo sa v tejto veci urobilo, resp. aplikujem odporučený postup.
...ten otoc uz nie je otocom,myslim ze by chcelo premiestnit a prerobit danu zastavku k ceste...autobusy tadial prechadzaju vsetky dalej,zachadzanie k pristresku je castokrat komplikovane pre odstavene kontajnery,ci kamiony,alebo v zimnom obdobi koli snehu a ladu lebo sa to neudrzuje... zmena osvetlenia by nebola potrebna!
Jasné, zle som to asi napísal. Výložníkom som myslel "rozvetvenie" stĺpu na obe strany. Tým zostane osvetlená ulica a novým svietidlom aj priestor na otoči. Takže takto to bolo myslené.
Ďakujem za spoluprácu. ?
To pootočenie lampy by zatiaľ určite veľmi pomohlo. Prípadne je možné dať aj novú lampu na stĺp s elektrickým vedením za zastávkou.
V prípade otoču v Biskupiciach by mohol situáciu zlepšiť výložník natočený k zastávke MHD. Dám to do požiadaviek v MČStred aj s navrhnutým (čiastočným) riešením.
Ikarusy 280 boli iné kafy, nielen kratšie (o 1,5 až 2,25 m) než súčasné ale hlavne natáčacia tretia náprava, takže menší polomer otáčania za cenu vybočovania zadku. Ale ten rozdiel je taký malý, že ak nie je otočka medzi dvoma múrmi, tak nie je problém.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
milan002