My uz sme "stary" harcovnici...ale podla toho co tu volakedy pisal tento prispievatel usudzujem ze je este mlady-zhruba stredoskolak a nemusi byt kazdy technicky tip alebo praktik ...tak som sa mu to pokusil vysvetlit tak po mojom,po lopate... Dnesny mlady ludia su skor uz na tie pocitace...prave som videl video kde dali mladikom klasicky telefonny aparat s vytacacim cifernikom a oni nevedeli co s tym...preto ,tak ako ked mi daju na zacvik niekoho ,rad mu odovzdam tak ako mne volakedy starsi kolegovia odovzdali skusenosti,rady a podobne...ak citim ze je o to samozrejme zaujem,lebo clovek aj o darebaka sem tam zakopne,alebo o takych ktory povedia- sprav to,ja to neviem ...
Aha, lebo divné, že ja som si ich v autobuse nevšimol, chápem, že sa musia naučiť, hlavne vodiči pri tomto autobuse odnaučiť otvárať všetky dvere. No uvidíme ako to dopadne.
Elektropneumaticky mechanizmus ovladania dveri je nastaveny vo fabrike-v idealnych podmienkach=v teple a na rovine. Vsetko=ci uz vazelina vo valcoch,tak tesnenia(gumicky) vo ventilkoch a podobne...su nove veci. Nastavenie je standardne. Po uvedeni do uzivania sa samozrejme zacnu veci hybat,strieda sa zima s horkom,postupne vsetky materialy starnu...obe kridla kazdych dvier zacnu casom chodit inak ,dojde ku ich "hadaniu" ako my vravime ,vtedy sa moze stat ze sa stretnu alebo sa prave kridlo zavrie skor ako lave,alebo v kopci sa nedokaze vyvinut v mechanizme potrebny tlak na ich zavretie a podobne a vtedy uz tereba zacat s nastavovanim,neskor aj s generalkou valcov...potom uz je otvaranie a zatvaranie ine,zavisi od mechanika ale aj vodica-ak si ako ja potrpi na nastaveni(aby kridla moc nebuchali pri zavreti,popripade neodskakovali a podobne...)
Ja som ho tiež videl okolo 14:10 v Biskupiciach na L2, smer Sihoť, čiže potom išiel L12 späť zo Sihote tým pádom.
Vyzerá celkom dobre, aj som sa kúsok odviezol, a tá "vôňa" novoty je poriadne cítiť, a ešte chvíľu bude, nie je to negatívum, viem, že to je normálna vec.
Zároveň tuším zvonka som videl dopytové tlačítka, ale vnútri nikde som ich nenašiel a dokonca dvere otvára vodič manuálne ako vždy, čiže pravdepodobne ako bolo sľúbené dopytové tlačítka sa nespravili alebo ešte len budú, to je teraz otázka na Juraja.
Zároveň niekto kto sa viac vyzná, ak je autobus nový je normálne, že sa otvárajú dvere pomalšie? Že trvá dokým sa zaužívajú či takto? Lebo mi príde, že čo som vystupoval poslednými dverami dosť pomaly sa otvárajú, čiže jedine ma napadá, že chvíľu asi trvá dokým sa to "vyjazdí".
Ale inak pozitívne je to, že ho máme, vyzerá slušne, aj na to, že je LE, tak si myslím, že sme si už zvykli na to, a keby ich bolo aj viac nebolo by to zlé, práve že len prínosné si myslím, zároveň má o 3 miesta navyše na sedenie ako starší LE, ale bohužiaľ tie zadné dvere ten priestor je stále takisto úplne tesný
11x2 Dalo sa vyrobit,ked dodaju a bude na to pocasie tak sa nalepi! Ale zatial pockame ci nezhori,bola by to skoda cisla potom =jezisi....sorry! Moj humor.... nema vela ludi rado ...Ale tak jeho vodicom som zazelal vela stastnych km a co najmenej zlyhani techniky ! A my uz piseme dalsie listy Jeziskovi
Mame januar 2019 a davam medzi fotky Titulnu a januarovu fotku vyrocneho kalendara k 70.vyrociu verejnej autobusovej dopravy v Trencine.
(Ako som pisal, jeden vytlacok venujem aj adminovi iMHD-TN, prosim, aby sa mi ozval na prilozeny email, dohodneme odovzdanie.)
Je, ale to dokašľali vo všetkých autobusoch, takéto informácie na displeji sú vo všetkých autobusoch, a zároveň typujem, že možno iba Citelisy zobrazujú to, že Nasledujúca zastávka, v ostatných autobusoch to trochu inak funguje.
súhlasím s tebou, ale aj dnes je stav taký, že jazdia len 4 kĺbové vozy a piaty nejazdí Takže ak nejde o poruchu (nemyslím si), tak v prvom rade treba súčasné rezervy využiť a nechať tie vozy odjazdiť čo môžu a potom ako som už písal, systematicky obnoviť a myslieť aj na toto
mal som tú česť dopoludnia byť v meste, a musím povedať, že najmä linky 1, 4, 8, 11, 24 a 28 jazdia veľmi obsadené. Ako jazdia momentálne kĺbaky? Lebo som žiadny medzi 10:30 a 13:00 nevidel, čo je na škodu, lebo na linkách 1, 8, 11 a 24 by sa veru zišiel. Ak robíme MHD pre cestujúcich a už nevieme zlepšiť interval (nechceme, lebo €), tak jednoznačne posilniť kapacitu a nevychádzať z toho, že ak je 80 ľudí v krátkej karose tak je to vpoho.
Nikde to tam neviem ani ja nájsť, ak vypnú portál môjbus tak to bude celé zle, lebo snažia sa vnucovať tento ževraj "lepší" ubian, nech vnucujú, ale osobne ho začnem používať jedine ak tam nájdem EČ vozidla čo tam nedokážem nájsť. A ešte k tomu, ako môžu ubian nazývať novou verziou môjbus keď odobrali túto vec.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.