Posledna 23 mala uspech uz ked sa nasadzovala skorej, pia a so jej pekne pasovala. Tie harmoniky po deviatej su skor luxus nez na uzitok, aj keby vozili 20 ludi, to stale dokaze odviest kratky voz. Vacsinou tie busy chodia po urcitej hodine prazdne, maximalne par cestujucich, otazne je vsak ci si cestujuci nezvykli alebo sa este nenarodili, to ukaze az cas.
Neviem či to zachráni, čo sa týka vyťaženosti, skorší odchod. Problém vidím v špecifickej trase P5 neobsluhujúcej zastávky Piešťanská a Úspech v blízkosti stredných škôl. Po 5. a 6. hodine trasu kvitujem, po 7. presne naopak. Núti to prechádzať študentov cez frekventovanú cestu I/61 čo moc "nežná mobilita" nie je.
Ale po hokeji, koncerte a v piatky snáď lepšie. A isto lepšie, než o 15:00 vo vozovni...A čo posledná 23, ako je využitá? V piatok a sobotu by mohla mať slušne čísla.
Klbák je nasadený na P5 o 7:17 zo Saratovskej, ale ľudia berú útokom prvý autobus čo sa objaví na zastávke, to je práve sólo sedmička s asi 60 cestujúcimi, a harmonika na P5 ide poloprázdna s približne 30 až 35 cestujúcimi. Od 15.12. by mal byť spoj linky P5 posunutý skôr, aby "vybral" cestujúcich z Dolného mesta a 7ka sa nepreplňovala.
Spoje linky P5 po 6. a 7., spoje linky P6 po 5. a 7., spoj linky P7 po 5., z toho plynúce dva spoje na linke 6, jeden na linke 7 a tiež školský spoj D (pokračovanie linky P6).
Piaty nejazdí cez víkend nikde, lebo na pokrytie liniek 24 a 25 stačia štyri vozidlá.
Prevádzkovať 7 dní v týždni 5 z 5 kĺbových autobusov považujem za dosť nevhodné, tie autobusy podstupujú aj pravidelnú údržbu, prehliadky (to platí pre CNG dvojnásobne), ošetrenia...