Ale ja sa teším už aj na piaty, verím, že nový dopravca ich obehy zmení čo najskôr tak, aby to bolo efektívne a jazdili komplet s tým, že v prípade výpadku sa to tzv. piate poradie bude robiť sólovo.
Na základe údajov z Ubian bol posledným vozidlom typu Citelis, vypraveným na linke MHD Trenčín, voz #02 na L8 (konečná spoju 22.37 Sihoť IV), posledný Crossway voz #15 na L6 (23.00 Hanzlíkovská) a posledná B952 voz #31 na L11 (23.21 Saratovská).
#31 je tak zároveň posledným vozidlom SAD, vypraveným na linku MHD Trenčín pred nástupom TD. V úplnom “finále” si svoje odkrútila ešte aj záložná #67 na L8 (22.59 Gen.Svobodu).
Všetky 4 zostávajúce kĺbaky v podobe vysokopodlažných starých ale spoľahlivých Karos B961E by mali byť riadne v premávke. Aký to rozdiel oproti bývalej #61. Už sa teším, ako nový dopravca nasadí 5ks kĺbakov, u nás sú potrebné ako soľ. Verím, že nebude stav ako dnes keď o 15:30 má už jeden padla...
kvorka