Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: kvorka #9816:
Pokúsim sa to opäť riešiť cez odbor dopravy, ale pochybujem, že to bude mať výsledok (podobne ako tá posila na cintorín).

Miesto tam určite je, a takto frekventovaná zastávka zrušená byť nemôže ani na deň, nie to cca. dva týždne. Úplne s Tebou súhlasím.
Presne tak ai myslím že by mal ísť. Aspoň by sa doň nehrnuli ľudia do Ilavy a hneď vystúpili po informáciio zajážďke do Výstrkova.
Reply on: MicKys #9813:
Je to mimo špičky, takže lepšie jak nič - cez C III by to ozaj bolo lepšie. Problém je aj v tom, že tento spoj nadväzuje na žiadny vlak (nerobí prípoj od vlaku). Preto som ho navrhol viesť už o 10.20 (prípoj od vlaku 10.13) a zmeniť trasu cez C III.
Reply on: Richard Ščepko #9806:
a) OK

b) Áno, už to je aj v dnešnom ozname na webe mesta, je tam, že zastávka bude bezbariérová.

Zastávku Zlatovská by som odporučil presunúť niekde ku križovatke so Staničnou ul. - po nej by bol dobrý prístup na sídl. Kvetná, keďže po obmedzení obsluhy Bratislavskej musia obyvatelia využívať aj Zlatovskú.
Reply on: Richard Ščepko #9805:
Tak to ma teší, že to ešte nieje definitívne. Lebo niektoré návrhy na osadenie prístrešku sú naozaj nezmysel.
Ohľadne dopravy som sa už viac krát snažil niečo riešiť (napríklad teraz tú posilu na Dušičky), no bohužiaľ, ja som takú ochotu nezaznamenal.

K rekonštrukcií odporúčam: Nemocnica (obojsmerne), Gymnázium (to sú frekventované a najviac rozbité zastávky)

Mimochodom, zastávka Legionárska už je skrátená, je celkom OK, je to menší zásah, ako sa mi na prvý pohľad zdalo.
Kde sa využijú tie odstránené kasseláky?

K Citelisu 18M:
OK. Som na to zvedavý.
Reply on: MicKys #9804:
Uvedené pripomienky som už poslal na TSK, požiadavku na vyznačenie zastávok mestu. Je to týždeň a zatiaľ žiadna odpoveď.
Reply on: MA MHD #9815:
take trencianske priyepapane riesenie.jednu z top zastavok bez nahrady!a oznam len 7 dni vopred...kokos keby to je Zablatie nadjazd nepoviem
Pritom sa zastavka mohla posunut dalej a bolo by.
Reply on: kvorka #9812:
to je presne ono, aj ja som to hľadal. Ak to je nafigu, sa divím, že to stavebný úrad schválil/povolil. Inak v TN by každá zastávka mala byť parametrovo robená na pristavenie 1 kĺbového vozidla, zastávky tzv. I. kategórie na 2 kĺbové vozidlá. Aby sa neskôr nestávalo, že vozy nemajú kde parkovať (ako keď sa dakedy na Legionárskej stretli 4 kĺbaky - na linke 1,5,18 a 22
Dnes som išiel spojom DCA žst-IL o 11.00. Na zast.Žst nástup 3 Štadión 1, slobodáreň 1, kolonky 0, SPŠ výstup 3 nástup 3 dubničanka 0 ZVS Výstup 2, nást. 0.
Reply on: Richard Ščepko #9811:
Kukni link: https://imhd.sk/transport/doc/sk/13337/Istrijska-ul-Ulica-nevhodnych-zastavok

Presne popis nasho problemu + nakres pre predstavivost
Reply on: kvorka #9810:
Ak je to naozaj tak, potom je potrebné im to dať opäť opraviť. Pritom raz to už opravovali (kasselák). Začiatkom novembra máme obhliadku ako Komisia pre modernizáciu železničnej trate. Potreboval by som vedieť presne, čo je zlé a čo treba na nápravu, aby som to ďalej komunikoval.
Reply on: Richard Ščepko #9809:
existuje STN na zastávky, ale už prvý pohľad ukazuje, že pri výstavbe nebola dodržaná
Reply on: Marek6283 #9808:
Toto sú super postrehy. Tie zastávky musia vyhovovať aj vodičom, nie len cestujúcim. Otázka je, čo s tým. Zvlášť teraz, ak je otvorená otázka štandardizácie zastávok.

Potom je treba definovať komfortnejší uhol pri vjazde do niky, či?
Nedavno tu bolo spominane ,ze vodici ignoruju zastavovanie tesni pri chodniku tam kde je Kaselsky obrubnik -zastavky Zablatie /Nadjazd. Dal som si v Nedelu rano ked som mal cas na tom specialne zalezat,este som aj cuval a skusal to dvakrat a cestou spat este tretikrat,no ako som uz pisal ked som tie zastavky videl prvykrat,su skratka kratke.Ta rovna cast ked autobus zastavi sice je dlzky autobusu ale autobus prichadza zo zatacka vlastne=tretie dvere boli tak ci onak vzdialene,druhe boli takmer idealne a prve dobre postavene,podotykam isiel som tam kroku-neletel.Skratka pokial jie je ta robinka dlhsia,nastava dany problem,ako keby na Legionarskej som obehol druhy postaveny autobus a dal sa na miesto toho co stal pred nim-cely Kaselak v tom pripade nie je aktualny! Jasne ze su kolegovia-to vidam sam,ktory nestoja tesne pri chodniku,ale zase dane zastavky su take,i ked vyhovuju!
Ešte k prioritizácii MHD.

Keďže môj podnet na jednej z Finančnej a majetkovej komisie nejak vyšiel nateraz do stratena, inicioval som identickú otázku cez VMČ Stred.
Ide o poslednú požiadavku (č. 6), ktorá má za cieľ vyvolať rokovanie a hľadať cestu ako prioritizovať MHD od Hasičskej smer starý most. Netrpezlivo čakám na odpoveď a ďalší postup exekutívy.

http://www.trencin.sk/tmp/asset_cache/link/0000310486/__VMC_podnety_05.pdf (len pre dovysvetlenie, úradníkom spracovávam radšej takého PDFko s otázkami, pretože písať požiadavky bez grafickej prílohy sa mi neosvedčilo).
Reply on: MA MHD #9802:
K jednotlivým bodom:

a) Keď som sa bavil s projektantom o tomto priechode, mal byť zásah minimálny. Vzhľadom na dĺžku zastávky som to akceptoval. Hlavne z dôvodu bezpečnosti chodcov, keďže priechod nahrádza ten dnešný medzi Masaryčkami a Gynekou (alebo podobný názov). Pridávam výrezy z projektovej dokumentácie. Tam sa mi to javí ako menší zásah.

b) Túto zastávku sme riešili s projektantom presne pre kasselák. Hľadal som tú komunikáciu v maily a bolo to 26.2.2016. Nevedel tam kasselák vpratať, keďže je tam vjazd do rodinného domu. Po argumentácii z Plzne (https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/2/29/Zastávka_Plzeňská_brána%2C_obrubník.jpg) nakoniec kasselák naprojektoval. Takže som v tom, že tam aj je. Je aj v projektovej dokumentácii (viď. obrázok - výrez)

Presná poloha Zlatovskej ešte nie je známa.

Reply on: MA MHD #9800:
Tie prístrešky nie sú ešte uzatvorená vec. Na Útvare dopravy sa tomu venuje Miloš Minárech (milos.minarech@trencin.sk). Tým sa nechcem zbavyť zodpovednosti, ale sú dni, kedy vôbec nestíham. Preto sa bojím, aby som na to nezabudol ako na ten stĺp pri Legionárskej.

A keď už som pri nej. Bavil som sa so zástupcami euroAWK o pripravovanom návrhu štandardizácie zastávok MHD v TN. Ich som sa pýtal na reklamu brániacu vo výhľade (cestujúcemu aj vodičovi). Vraj si na to dávajú pozor. Ukázal som im práve Legionársku. Uznali, že môže sa stať chyba. Chcem to riešiť s Milošom, keďže je vždy ochotný sa mojimi podnetmi zaoberať.

K tým zastávkam.

Mesto neplánuje žiadnu rekonštrukciu. No financie schvaľujú poslanci (rozpočet). Po prejdení sí pracovnej verzii rozpočtu vidím veľký priestor aj pre serióznu rekonštrukciu zastávky (dokonca zastávok). Musí však dôjsť k zhode väčšiny.

K Citelisu 18M:
K tomu kĺbaku je to celkom zaujímavé. Musím zistiť viac a potom napíšem.
Reply on: MA MHD #9798:
Pardon, dlho som tu nebol.
Je pravda, že na stanici to nenaväzuje. Pravda je aj to, že prejťania si zvykli na zast. Perla. Keby ten spoj na vlak cez CIII bol, mohol by ísť vyťažený. Mmch. Ten spoj zo žst na Ilavu kedysi chodil denne
a cez víkend až 18.20. Chcelo by to aj garantovať náväznosti na vlak.
Reply on: MA MHD #9802:
> A celkom na koniec len všeobecná otázka. Má podľa Vás zmysel zabezpečovať na Dušičky posilnenie dopravy na Juh I?

Ťažko povedať, isté však je, že to bude opäť raz jeden z tých voľných dní, kedy budú vznikať dopravné zápchy.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.