Reply on: syko #9708:
preto by najlepšie bolo, aby mesto malo manuál zastávok, chodníkov či prechodov, t.j. v akom štandarde ich bude do budúcna robiť. Aby sa nestalo to, čoho sme svedkami: máme jedinú kasselskú zastávku, kde však zavadzia stĺp, a iné zastávky po nej sa zase urobili socialisticky (Opatová, Záblatie, Žilinská obojsmerne!)Rovnako prechody pre chodcov - bezbariérové, niektoré aj nasvietiť.
A k MHD: každoročne je to cifra, ktorú mesto dáva na:
a) výkony MHD
b) odpis vozidiel dopravcu - tento ani budúci rok nič
c) iné (u nás nič, lebo žiadnu zastávku mesto neurobilo, Žilinská bola vyvolaná investícia)
Čiže tento rok dá mesto na MHD najmenej, lebo nie sú žiadne nové vozidlá, tak by sa patrilo tie "ušetrené" dať na výkony MHD (napr posilnenie 4, 11, 24) alebo na zastávky a infraštruktúru MHD
MA MHD
Ale zasa to úplne chápem, že 4 spoje/hod boli na Juh I prehnané. Samozrejme, a najmä teraz, keď je spojov stále málo, tak je potrebné väčšinu obsluhy smerovať do stredu. Taktiež posilnenie Východnej na pravidelných 60 min. bol dobrý krok a pripadá mi, že aj tie spoje ľudia viac využívajú.
A práve niečo podobné by bolo treba aj na Juhu I.
Ako som už vravel, skúsim napísať mestu niečo v tom zmysle, že keď sa môžu výkony pridať do Opatovej, tak by sa mohli aj na najväčšiu časť najväčšieho sídliska. Samozrejme, že by bolo dobré keby ten nátlak bol od viac ľudí, ale neviem, pripadá mi, že ľuďom to síce vadí ale pripomienky nepošlú. A to je škoda!
PS: tými novými spojmi linky 6 sa pôjdem čo najskôr odviesť, aby som zistil, či sa ozaj oplatili. Mimochodom, vôbec nie sú zakreslené vo výveskách. To sa berie iba nejako neoficiálne, alebo to len SAD nestihlo?