Reply on: dyspozytor #9685:
A to si Rybníček myslí, že v SAD Trabelssie nemusí tých zamestnancov zaplatiť? Aj so ziskom! Áno, súťaženie o výkony je dobré ale len tam, kde nie je hlavným kritériom výška lobbného.Nitra (ale aj Prešov, Bratislava) má šťastie v tom, že má u "dvorného" dopravcu viacero odborníkov, ktorí dokážu tvoriť odbornú opozíciu diletantom z mesta (voleným aj nevoleným) ale malo by to byť naopak - mesto by malo kresliť GVD, výpravu a dopravca by mal byť len "výkonným ramenom".
syko
Dnes som si našiel čas na jednu blbosť - keďže z domu vidím priamo na zastávku gen. Svobodu, tu je dnešný počet nástupov do linky 17 z tejto jednej zastávky: 07:27 - 3; 08:27 - 2; 10:27 - 1; 11:27 - 2; 12:27 - 0 ?; 14:27 - 3; 15:27 - 3; 16:27 - 4 ?; 18:27 - 0; 19:27 - 1 (čas odchodu - počet ľudí. Otáznik - nestihol som pozrieť z okna pred odchodom spoja, takže ide o počet, ktorých som videl vnútri vo vozidle. Keďže časť zastávky mi zakrývajú stromy, mohol som prehliadnuť ľudí, ktorí sa držali vzadu a nastúpili poslednými dverami).
Pre tých, čo radi vypĺňajú dotazníky a chceli by vyhrať nabitie dopravnej karty, Trenčiansky samosprávny kraj pripravil anketu ohľadom prímestskej dopravy. Kto rád píše, v desiatej otázke sa môže vyšantiť:
https://www.tsk.sk/doprava/dotaznik-busy-maju-bonusy.html?page_id=326761