Jedna lastovička leto nerobí. Rozhodne to nebolo len o mne. Nie som v takej pozícii, aby som mohol priamo veci ovplyvniť.
Tie na Legionárskej budú musieť prejsť rekonštrukciou s osadením kasselákov. Gymnázium budem presadzovať ako celomestskú investičnú akciu. Sám som zvedavý na nálady.
Nechcem tu písať viac. Je podľa mňa na škodu, že sa táto komunita z iMHD/tn nestretáva. Mimo diskusie. Mohlo by to byť prospešnejšie (aspoň takú mám skúsenosť z vlaky.net, kde sa zatlačilo svojho času na ZSSK a dnes sú niektoré veci štandard). ?
Mimochodom, ďakujem za rýchle zapracovanie výluky v Opatovej!
Doprava je vedená v jedom pruhu, z oboch strán mosta vznikajú zápchy, takže linka 21 bude asi meškávať.
Tak to som rád, že si kúpi svoje. Aspoň ich bude po meste pribúdať (tento rok v zastávkach asi bude veľký pokrok ? , čo spolu s novým cestovným poriadkom a cenníkom neskutočne zlepší MHD!)
Ja jednoznačne odporúčam GYMNÁZIUM, ale aj nemocnica by bola fajn (zastávka je tiež v hroznom stave, o čom som sa presvedčil aj dnes pri jazde linkou 11, naviac využívajú ju najmä seniori).
výborne! (je ale sila, že toľko hnili v MHT, a sľubov bolo a bolo, ale asi sa čakalo, kým ich niekto bude bombardovať tak, ako ty ? )
Keď necháme stanicu stanicou, tak TOP zastávky (frekvenciou) sú Hasičská, gymnázium- Braneckého a Legionárska - tam by som kasselák v prvom rade považoval už pred 10 rokmi za nutnosť. Potom sú podľa mňa gen.Svobodu (všetky 4), Saratovská (všetky 4) Dlhé Hony, Inovecká-stred, nemocnica, Zimný štadión, Obchodná akadémia a Sihoť IV (konečná i tá prednou)
Tie si kúpi zhotoviteľ. Na mestské dosah nemá. Tie v areály MHSL by mali byť ešte tento rok použité, aby zbytočne "nehnili". Preto som sa vás všetkých pýtal vaše preferencie. Nepýtam sa len tak, z dlhej chvíle ? .Ak sa podarí presadiť rekonštrukcia akejkoľvek zastávky na budúci rok, kúpia sa nové.
Ale veď ja to stále tvrdím, že čim viac ľudí bude do nichi "búšiť", tým je väčšia pravdepodobnosť zmeny k lepšiemu.
Čo viem, tak tuším k 1.2.2016 p. Sabadka z úradu odišiel. Vedúci dopravy je tam od 1.5. Nič to nemení na fakte, že po rokoch sme prebrali ďalšie "nóvum". V trenčianskom kontexte.
@MA MHD: Pridávam fotografie z dneška. Na úrade tvrdia, že tam zhotoviteľ osadí kasseláky. Tak som veľmi zvedavý. Keď vidím v akej kvalite sú niektoré časti realizované, mám pochybnosti. Snáď sa mýlim.
Richard, o nové značenie vodorovné som žiadal aj ja ešte vlani v novembri vtedy ešte p. Sabadku a už on to prisľúbil, že "na jar" sa to spraví, že je to v pláne. Ale ako moc by sa to pohlo bez nového šéfa dopravy neviem posúdiť ?
Krasny prispevok i s fotodokumentaciou!!! No,ja som l.c.10 sem tam tadial siel,auta boli ako su aj na fotkach,sem tam aj nejake sirsie=dodavka, "bez problemou" sa preist dalo-ale neviem ci je to bez problemov-lebo akonahle slo oproti auto,niekedy som nenasiel miesto kde sa mi medzi tolke auta dalo vyhnut a v dnesnej dobe to uz mam pocit neplati ze sa vyhyba ten kto to ma lahsie-i ked by bola prekazka na mojej strane nie vzdy sa to dalo...cize ak tadial ma 12ka ist,urcite v jej pruhu auta nesmu stat! Zdrzuje to,ma to vplyv aj na spotrebu co je u nas dolezity faktor a trapi nas to nesmierne to kluckovanie,rozbeh,brzda...Co sa tyka pristresku,urcite ano-lubil by sa mi taky na sposob toho v Opatovej-Niva,malicky ale ucelny ...
bol som sa po ul. J. Zemana poprechádzať (po celej dĺžke a aj okolo panelákov), a došiel som k nasledovnému:
a) na ul. J. Zemana je vynikajúci nový asfaltový povrch (aj na cestičke medzi panelákmi - smer Karpatská)
b) na celej ul. J. Zemana sú po oboch okrajoch zaparkované autá (vzhľadom na šírku komunikácie by ale autobus bez problémov prešiel, zákaz státia v smere jazdy však bude výhodou)
c) problémy ale môžu vzniknúť na spojovacej uličke medzi panelákmi smerom na Karpatskú (ktorú som spomínal vyššie), tam je autami obsadený celý jeden pruh
d) Karpatská ul. v mieste bývalej zastávky Karpatská, kurty je v hroznom stave (zvyšok ulice je lepší). Po plánovanej rekonštrukcií zatiaľ ani stopy (hoci už mala prebiehať). Nevie niekto kedy sa to začne a ako to bude s linkou 12?
e) netušil som, že pri navrhovanej zastávke J. Zemana (na konci ulice) je až toľko panelákov, cca. 13. Zo začiatku ulice to na jej koniec netrvá až tak dlho (prešiel som si to), je to zhruba 8 min. Vzhľadom na tieto skutočnosti beriem svoju pripomienku späť s tým, že poloha na konci ulice je lepšia. + overil som si, že nebude ani tak blízko zastávke Karpatská, takže fajn.
Výhodou by určite bolo osadenie prístreškov (predpokladám, že zastávky budú dostatočne vyťažené).
Zastávku Dlhé Hony by bolo dobré vyriešiť aj vybudovaním riadneho nástupišťa (smer centrum). Tu vzniká ďalšia možnosť kde využiť tie kasseláky, ktoré sú v mestskom hospodárstve.
Pridávam aktualizovaný zoznam zastávok, kde by sa zišli:
a) Dlhé Hony (smer centrum - nové nástupisko)
b) Nemocnica (obojsmerne - ak by stačili)
c) Gymnázium
d) Opatovská (Ihrisko Pádivec smer konečná) - v prípade, ak by sa zastávka posunula do polohy oproti zastávke smer centrum (aby nebola tak blízko zastávky Žilinská).
V prípade ak by sa dokupovali, tak by sa mohli postupne osádzať na vyššie uvedené zastávky.
Ako dopadla úprava obrubníkov na zastávke Záblatie, nadjazd?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Marek6283