výborne! (je ale sila, že toľko hnili v MHT, a sľubov bolo a bolo, ale asi sa čakalo, kým ich niekto bude bombardovať tak, ako ty ? )
Keď necháme stanicu stanicou, tak TOP zastávky (frekvenciou) sú Hasičská, gymnázium- Braneckého a Legionárska - tam by som kasselák v prvom rade považoval už pred 10 rokmi za nutnosť. Potom sú podľa mňa gen.Svobodu (všetky 4), Saratovská (všetky 4) Dlhé Hony, Inovecká-stred, nemocnica, Zimný štadión, Obchodná akadémia a Sihoť IV (konečná i tá prednou)
Tie si kúpi zhotoviteľ. Na mestské dosah nemá. Tie v areály MHSL by mali byť ešte tento rok použité, aby zbytočne "nehnili". Preto som sa vás všetkých pýtal vaše preferencie. Nepýtam sa len tak, z dlhej chvíle ? .Ak sa podarí presadiť rekonštrukcia akejkoľvek zastávky na budúci rok, kúpia sa nové.
Ale veď ja to stále tvrdím, že čim viac ľudí bude do nichi "búšiť", tým je väčšia pravdepodobnosť zmeny k lepšiemu.
Čo viem, tak tuším k 1.2.2016 p. Sabadka z úradu odišiel. Vedúci dopravy je tam od 1.5. Nič to nemení na fakte, že po rokoch sme prebrali ďalšie "nóvum". V trenčianskom kontexte.
@MA MHD: Pridávam fotografie z dneška. Na úrade tvrdia, že tam zhotoviteľ osadí kasseláky. Tak som veľmi zvedavý. Keď vidím v akej kvalite sú niektoré časti realizované, mám pochybnosti. Snáď sa mýlim.
Richard, o nové značenie vodorovné som žiadal aj ja ešte vlani v novembri vtedy ešte p. Sabadku a už on to prisľúbil, že "na jar" sa to spraví, že je to v pláne. Ale ako moc by sa to pohlo bez nového šéfa dopravy neviem posúdiť ?
Krasny prispevok i s fotodokumentaciou!!! No,ja som l.c.10 sem tam tadial siel,auta boli ako su aj na fotkach,sem tam aj nejake sirsie=dodavka, "bez problemou" sa preist dalo-ale neviem ci je to bez problemov-lebo akonahle slo oproti auto,niekedy som nenasiel miesto kde sa mi medzi tolke auta dalo vyhnut a v dnesnej dobe to uz mam pocit neplati ze sa vyhyba ten kto to ma lahsie-i ked by bola prekazka na mojej strane nie vzdy sa to dalo...cize ak tadial ma 12ka ist,urcite v jej pruhu auta nesmu stat! Zdrzuje to,ma to vplyv aj na spotrebu co je u nas dolezity faktor a trapi nas to nesmierne to kluckovanie,rozbeh,brzda...Co sa tyka pristresku,urcite ano-lubil by sa mi taky na sposob toho v Opatovej-Niva,malicky ale ucelny ...
bol som sa po ul. J. Zemana poprechádzať (po celej dĺžke a aj okolo panelákov), a došiel som k nasledovnému:
a) na ul. J. Zemana je vynikajúci nový asfaltový povrch (aj na cestičke medzi panelákmi - smer Karpatská)
b) na celej ul. J. Zemana sú po oboch okrajoch zaparkované autá (vzhľadom na šírku komunikácie by ale autobus bez problémov prešiel, zákaz státia v smere jazdy však bude výhodou)
c) problémy ale môžu vzniknúť na spojovacej uličke medzi panelákmi smerom na Karpatskú (ktorú som spomínal vyššie), tam je autami obsadený celý jeden pruh
d) Karpatská ul. v mieste bývalej zastávky Karpatská, kurty je v hroznom stave (zvyšok ulice je lepší). Po plánovanej rekonštrukcií zatiaľ ani stopy (hoci už mala prebiehať). Nevie niekto kedy sa to začne a ako to bude s linkou 12?
e) netušil som, že pri navrhovanej zastávke J. Zemana (na konci ulice) je až toľko panelákov, cca. 13. Zo začiatku ulice to na jej koniec netrvá až tak dlho (prešiel som si to), je to zhruba 8 min. Vzhľadom na tieto skutočnosti beriem svoju pripomienku späť s tým, že poloha na konci ulice je lepšia. + overil som si, že nebude ani tak blízko zastávke Karpatská, takže fajn.
Výhodou by určite bolo osadenie prístreškov (predpokladám, že zastávky budú dostatočne vyťažené).
Zastávku Dlhé Hony by bolo dobré vyriešiť aj vybudovaním riadneho nástupišťa (smer centrum). Tu vzniká ďalšia možnosť kde využiť tie kasseláky, ktoré sú v mestskom hospodárstve.
Pridávam aktualizovaný zoznam zastávok, kde by sa zišli:
a) Dlhé Hony (smer centrum - nové nástupisko)
b) Nemocnica (obojsmerne - ak by stačili)
c) Gymnázium
d) Opatovská (Ihrisko Pádivec smer konečná) - v prípade, ak by sa zastávka posunula do polohy oproti zastávke smer centrum (aby nebola tak blízko zastávky Žilinská).
V prípade ak by sa dokupovali, tak by sa mohli postupne osádzať na vyššie uvedené zastávky.
Ako dopadla úprava obrubníkov na zastávke Záblatie, nadjazd?
Čítal som to. Nechápem, čo tej dôchodkyni vadilo. Ponúkajú sa mi dve vysvetlenia, a to, že buď myslela ešte pôvodnú verziu grafikonu, alebo, že sa jej len nechce zvykať na nové odchody.
Pridávam ešte jeden výrok: „Neviem, prečo sú tie karty potrebné. Obťažuje to dôchodcov, musia zbytočne niekam chodiť,“ povedal Karol.
Žeby nato, aby sa urýchlil nástup ?
Myslím, že väčšina ľudí ak by mala toľko času ako seniori, tak by si kartu s radosťou išla vybaviť.
Vodorovné dopravné značenie na zastávkach je podľa mojich informácii zásluha nového vedúceho útvaru dopravy: http://www.trencin.sk/index.php?s-cv-contentID=104567&t=print. Aj ten vjazd a výjazd. V kasselákoch sa spolu zhodneme dokonale. Myslím, že by posun mohol nastať aj v ďalších oblastiach.
Mesto po rokoch konecne zadalo vyznacenie vod.dop.znacenia autobusovych zastavok,musim pochvalit ze ta firma to robi precizne a kvalitne a dokonca-a to tu este nebolo-znacia aj vjazd a vyjazd z toho priestoru. Dnes ako im pocasie dovolilo pokracuju,chcem poukazat na to aky su vodici neskutocne nervozny-pri Obchodnej akademii som musel zastavit vedla cerstvo natreteho priestoru oznaceneho kuzelmi,nastupila mi iba jedna cestujuca=okamih,no vsak uz za mno nastalo velke trubenie....ked som sa vracal spat na Sihot,tak pri Magnolii(Radegast) som uz vysiel zo zastavky,len cestari este striekali a nemohol som ich obist tak som stal a cakal este s dvoma autami predo mnou kym nic oproti nepojde,v tom pracujuci cestar tuka na celo,pozriem sa vedla mna a po pravej strane cez to nastriekane ma obiehal motorkar!!! Najlepsie bolo ze o 20metrov uz parkoval pred vchodom do panelaku...taaak sa ponahlal...aj rodny list by som mu vzal... no a pri Smazienke uz na tom krasne vyznacenom mieste parkovali hned dve auticka...tak je to dnes,divocina,bezocivost,nervy...horsie ako v Taliansku...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
MA MHD
bol som sa po ul. J. Zemana poprechádzať (po celej dĺžke a aj okolo panelákov), a došiel som k nasledovnému:
a) na ul. J. Zemana je vynikajúci nový asfaltový povrch (aj na cestičke medzi panelákmi - smer Karpatská)
b) na celej ul. J. Zemana sú po oboch okrajoch zaparkované autá (vzhľadom na šírku komunikácie by ale autobus bez problémov prešiel, zákaz státia v smere jazdy však bude výhodou)
c) problémy ale môžu vzniknúť na spojovacej uličke medzi panelákmi smerom na Karpatskú (ktorú som spomínal vyššie), tam je autami obsadený celý jeden pruh
d) Karpatská ul. v mieste bývalej zastávky Karpatská, kurty je v hroznom stave (zvyšok ulice je lepší). Po plánovanej rekonštrukcií zatiaľ ani stopy (hoci už mala prebiehať). Nevie niekto kedy sa to začne a ako to bude s linkou 12?
e) netušil som, že pri navrhovanej zastávke J. Zemana (na konci ulice) je až toľko panelákov, cca. 13. Zo začiatku ulice to na jej koniec netrvá až tak dlho (prešiel som si to), je to zhruba 8 min. Vzhľadom na tieto skutočnosti beriem svoju pripomienku späť s tým, že poloha na konci ulice je lepšia. + overil som si, že nebude ani tak blízko zastávke Karpatská, takže fajn.
Výhodou by určite bolo osadenie prístreškov (predpokladám, že zastávky budú dostatočne vyťažené).
Pridávam pár fotiek:
J. Zemana - od bývalej zastávky
J. Zemana - budúca zastávka
J. Zemana - smer Karpatská
J. Zemana - stred
Karpatská - bývalá zastávky Kurty