v BB to je takto:
- vpredu len konečná, niekedy s označením štvrte mesta: 22 hore Sásová podtým Pieninská. Dokonca v predu je aj iný font čísla i textu. Pokiaľ sa jedná o zachádzku alebo výnimočnú trasu, tak je cieľ inverzne zobrazený (čiernym vo vysvietenom poli) resp. je pod cieľom inverzne "cez Iliaš"
- zboku, resp. v zadnom článku to roluje ako v TN aj s takým istým fontom
- zozadu číslo, niekedy doplnené menším písmenom 97G alebo 41z (obmedzujúca značka rovno v čísle)
Ako píšeš. Pokojne to môže byť aj na všetkých linkách. Zlepšila by sa aj čitateľnosť už z diaľky a myslím, že cestujúci by s tým boli spokojný. A pokiaľ by sa tie názvy zmenili tak, ako to je aj v tom alternatívnom návrhu tak si myslím, že by sa to nejak vošlo.
PS: inak neviem či si to niekto všimol, ale ku návrhu CP linky 6 pribudla pripomienka ohľadne toho, že cez víkend sa nedá prestupovať na rýchliky smer Košice, pretože 6 príde 2 minúty po ich odchode.
ta lampa tam este stale je...vidite ako sa tu vie pekne slubovat...cirkusanti na nu davaju ich reklamy a nam zavadzia este viac... kazdy poslanec si prihrieva svoju polievocku,vybavi co potrebuje on a zopar jemu blizkych ale verejne zaujmy ho nezaujimaju... Co sa tyka Lauga...autobusy tam ani nemali jazdit=vidno na prevedeni zastavok a obratliska a zakrut...nebolo s tym ratane...a aby tam vozili viac ludi tiez nie je zaujem...lebo to nie su ti kupichtivy zakaznici vraj! -nalievam vam cistu polievocku i ked viem ze nechutnu...Je mi luto,kym sa ale takto bude rozmyslat a nie ako mi tu ,tak to tu aj tak bude so vsetkym vyzerat...
Ja by som to pokojne dal na všetkých linkách na prednú tabulu len konečnú, je to tak v ďaleko viac mestách.
Ale neviem či by sme nenarazili na iný problém a to počet znakov (dlhé názvy zastávok, aspoň tých súčasných). PS: nebolo by ideálne aby text roloval a to myslím nie je jediný problém, avšak na tieto veci nie som odborník, takže nebudem trepať...Ale myšlienka sama o sebe dobrá.
ale keby sa tak niekto chytil myšlienky urobiť štvorpruh k Laugariciu a vyhradiť BUS pruh, to by som teda kukal....nie tieto pseudoinžinierske počiny ako to, že lampa na Leginoárskej zavadzia pristaveniu NP busom ?
? Inak,neviem ci viete,ale v TN mame uz aj prvy BUS-pruh!!! Nie,nepil som...ja veru nie,skor ten kto tam tu znacku navrhol ,dal a schvalil...cize nie jeden....tych bolo No,na novom kruhaci pri Radegaste ked vychadzate smerom na Opatovu je zvisle dop.znacenie ukazujuce dva jazdne pruhy v jednom smere,pricom ten vpravo je vyhradeny pre autobusy....skutocnost na vozovke ale nicomu takemu nezodpoveda,iba kusok dalej je autobusova zastavka...takze pokus dobry ale humor este lepsi.Necudujem sa ze to v tomto meste vyzera ako vyzera ...naco su nam takyto vysokoskolaci to veru neviem...robit nebudu a ked tak toto je vysledok a penazie sa tocia tam kde netreba... a my ostatny sa nad tym chytame za hlavu a smejeme sa potom...
na prešovskom IMHD som našiel ďalší príklad, ako sa môže zapracovať označovanie liniek doplňujúcimi písmenami na transparenty (u nás teda navrhnuté najmä pri L2 a L6). Pokojne by som na predné transparenty dal aj ten názov konečnej na celú veľkosť na úkor rolujúceho textu (prispelo by to ku lepšej čitateľnosti pri príjazde na zastávku a konečná by už teda bola jasná úplne každému). Na bočných tabuliach by som ale nechal aj rolujúci text: https://imhd.sk/po/galeria-media/update/9946/patka-a-jej-decko/98516/114-702-linka-5D-8-Hlavna-ul-zastavka-Na-Hlavnej
Inak, asi si spomínate ako sme sa tu bavili o tej zastávke Palackého, PRIOR. Viem, že samozrejme zavádzanie nových zastávok rýchlosti MHD neprospieva, ale nechce sa mi veriť, že by tú zastávku cestujúci neocenili. Naozaj by sa nedala zapracovať aspoň na tie tri mesiace a zrealizovať prenosným označníkom? To riešenie by drahé nebolo a v prípade nízkej vyťaženosti by sa jednoducho zrušila. V prípade zachovania by sa z daného úseku spravil BUS-pruh a autá presmerovali, prístrešok by sa premiestnil zo zrušenej zastávky Električná, Predmestie (ale to som už spomínal dávnejšie).
?
a to je presne ono, tiež som to tak chápal. V TN však majú vozy RG aj EmTest tabule, take som predsalen nebol na istom, či to pôjde! Žiaľ v TN veľa vecí nejde preto, že nie sú schopní ľudia. Klasický slovenský syndróm.?
áno, jazdieval tam taký fialovejší, biele tyče mal vnútri ak si dobre spomínam. Vtedy ale v AOZtke robil iný počet ľudí než dnes, 9+19 jazdili len kvôli AOZ, nie pre Istebník. ? A existovala aj zastávka v mieste dnešnej Slovnaft pumpy na Bratislavskej pred mostom.
Built for transit agencies. Get set up instantly, and start planning better transit. http://getremix.com/
Toto je oveľa lepšie, než plánovanie vyDICané z prsta. ?
draxter