Ja by som citatelom, ktori nenavstevuju trnavsku sekciu dal do pozornosti tento legendarny Udiakov prispevok, kde skonstatoval ze strata cestujucich po zvyseni cestovneho je prinosom, kedze ubudli cestujuci co dovtedy platili v hotovosti a to skratilo jazdne doby: https://imhd.sk/tt/diskusna-tema/15/Vseobecna-diskusia?dfpi=3925#3925
To len aby sme si ujasnili ako velmi je tento pan mimo
To len aby sme si ujasnili ako velmi je tento pan mimo
draxter
- história MHD TN im je cudzia, inak nemôže niekto povedať, že linka 11 a 17 sa zaviedli, aby DOPLNILI linku 1. Práve naopak, z linky 1 sa tieto linky vyčelňovali, čiže linka 1 bolo to, čomu sa hovorí nosná (a čo sa nedá žiaľ povedať o žiadnej novovytvorenej linke pri pohľade na CP linky 1 napr. z roku 1982).
- takže od počiatku ma aktéri uviedli jasne do obrazu, že ideme po krku tomu čo tu je, nepripúšťame, že sme neúspešní v BB, PO a pod. Práve naopak, hodilo sa to na politiku. A tá je mne ukradnutá, mne hovoria niečo len a len fakty.
- systém v TT je super, lebo TT je dnes tam, kde bola v roku 2011 (zabudlo sa, že vďaka super "nadväznostiam" sa systém musel prerábať - o MHD prestala mať záujem aj obec Hrnčiarovce nad Parnou, keďže linka 2 po novom končila na stanici a pod.). Takže TN pôjde "trnavskou" cestou, aké šťastie....
- napriek všetkému, čo odznelo, je zrejmé, že to bolo skôr zbytočné, jedine ako prezentácia DIC, pretože CP je len ideový, takže je zbytočné, aby som čokoľvek uvádzal. Jednoducho, po zapracovaní pripomienok to môže mať inú váhu a potom to zanalyzujem znovu. Potom bude mať zmysel aj verejné prejednanie. Dovtedy žiaľ sa neubránim dojmu, že verejnosť asi len netuší, kto má patent na rozum. Ale ako sa vraví, bič plieska na konci a to by som nebol ja, aby som to nechal len tak. ?