to je o tom, že u SAD TN asi tie tabule robí riadny leňoch a je asi problém čokoľvek meniť či nahrať dačo nové. Ale keď čítam napríklad príspevok #8593 od milana002, nemôžem než súhlasiť, lebo to tu drieme riadne.
Len celkom tomu nerozumiem z jedného hľadiska. Ak sa nemýlim tak SAD TN patrí tomu istému človeku ako SAD ZA. Tam je to bežnou praxou, že sa tieto oznamy používajú a u nás nie. Možno by bolo dobré podať podnet na SAD TN aby s tým niečo urobili. Viem si predstaviť, že aj vodičom to robí komplikácie keď príde na konečnú a začnú mu nastupovať ľudia do vozu a on ide napríklad na prejazd alebo do vozovne.
Určite. Takisto by sa mohla začať používať taká praktická vec ako oznam "NENASTUPOVAŤ". Viackrát som bol svedkom, ako prišla na stanicu trinástka ako na konečnú, zastala na zastávke a začali sa dnu dobíjať ľudia, lebo videli spoj linky 13... Ale čakaj to v TN MHD, kde bolo posledné zlepšenie hádam niekedy v roku 2009...
sa čuduješ pri tých zamestnancoch na MsÚ, čo na všetko dlabú? Veď MHD sa mala upraviť po otvorení mosta. Kokos vznikla až úžasná linka 10, teda odčlenenie pár spojov z linky 15. A inak nič! A to je čo za reformu?
Pokiaľ ide o Kasselák, ako je možné, že v Opatovej sa zrekonštruuje zastávka, kde zastavuje aj mHD a nepoužije sa tam? To čo robili zamestnanci MsÚ na dopravnom a stavebnom odbore? Vie to vôbec Rybníček?
V Opatovej sa pred rokom-dvomi urobili nástupiská na zastávkach MHD - opäť bez kasselákov! Ako to?
Na Sihoti V mal vzniknúť nový otoč, aby sa aj kĺbaky bezpečene otočili. Neurobil sa, lebo mesto na ňom netrvalo pri modernizácii železnice a je tam miesto neho nejaké nepoužiteľné parkovisko. Demencia.
Normálne mám pocit, že tu ak človek naozaj nebude písať nie podnety, ale sťažnosti podľa zákona o sťažnostiach alebo žiadosti o info podľa 211/2000 Z.z., tak sa nič nezmení.
Dávno mala byť pripravená koncepcia zmien v MHD, aby po otvorení nového mosta bola zavedená do praxe.
Demencia.? ? ? ☠ ?
Už keď sa tu takto riešia tie tabule tak by ma zaujímalo, prečo sa u nás pri prejazdoch nepožíva tak ako inde označenie ako napr. SLUŽOBNÁ JAZDA alebo MANIPULAČNÝ PRESUN poprípade DO GARÁŽE. To by bolo dosť praktické, používa sa to všade len u nás nie. Spomínam si, že kedysi to chvíľu používali vodiči na B952 a Citelisoch, mali tam napísané že PRESUN alebo DO GARÁŽE.
Tomu prvému, nízkopodlažnému, svietilo na tabuli linka č. 1, takže pravdepodobne vozidlo po poslednej jazde z Kubrej na Juh s príchodom na Juh 19:40, číslo vozidla však neviem.
Ten druhý, vysokopodlažný, mal #42.
Tabule nevypiname my,to sa automaticky-teda na B952E to tak funguje,na Crossoch to niekedy zostava zapnute a moze sa stat ze na stanici vidno 5ku,na Sihoti som dnes videl 23 a podobne... Citelisi myslim ze problem nemaju... Takze mas dobry postreh a spravny usudok... ?
Teraz 19:44 pozerám von z okna, pekný výhľad na gen. Svobodu, otoč a vidím, ako okolo zastávky bez zastavenia preletí nízkopodlažný autobus s tabuľou nastavenou na linku č. 1. Rozmýšľam, či nemám prehriaty mozog, ale nejaký chlapec tam začal rozhadzovať rukami, tak asi nie.
Našťastie 19:48 (mobil mám určite nastavený asi presne, keďže štandardne chodím na zastávku 3 minúty pred odchodom autobusov a vždy čakám) sa na zastávke pristaví vysokopodlažná linka č. 1, ľudia nastúpia a spokojne odfrčí.
Podľa garantovaných nízkopodlažných spojov predpokladám, že vodič po príchode z Kubrej na Juh len zabudol vypnúť tabuľu?
Samozrejme, zastávka pred kruhovým objazdom tiež nie je najlepší nápad, ale v prípade ak by sa zastávka presunula smerom k Hodžovej ul. tak by sa zabezpečila lepšia dostupnosť budúceho podchodu smerom k BILLA a k zastávke autobusov Trenčín, BILLA (PAL).
Čo sa týka KASSELSKÉHO obrubníka, tak samozrejme by mal byť na všetkých nových či modernizovaných zastávkach. Často sa ale stretám s tým, že vodiči na zastávke Legionárska smer JUH nezastavia pri obrubníku a stáva sa hlavne pri starších ľuďoch že nepreskočia vzdialenosť medzi autobusom a obrubníkom a potknú sa! V takomto prípade je tento obrubník skôr nebezpečný, preto by bolo dobré preškoliť vodičov čo sa týka zastavovania pri tomto obrubníku, ktoré (dúfam) budú v meste pribúdať. Samozrejme, nechcem všetkých hádzať do jedného vreca, nájdu sa aj vodiči, ktorý pri obrubníku zastavia ukážkovo.
veru, potom by sa zišlo pouvažovať nad tým, ako vôebc majú byť zastávky rozmiestnené. Inak jej presunutie je správne za kruháč, lebo ak budú jazdiť spoje aj z iných vtiev kruháču, tak sa linky vždy zídu na výstupe a nie na vstupe do kruháču.
Mňa štve ten NE-KASSELSKÝ obrubník, načo má potom mesto NP vozy na MHD keď sa pre ne neurobí nič ani vtady, keď as to dá?
No po pravde Padivec v smere do Opatovej by som zruslil potom,nech si tam parkuju auta kludne-uz na to nenasitne cakaju...ale zase od Radegastu po Sihot 4 bude dost daleko,no tie dve budu neskutocne blizko seba a uplne zbytocne ako je to aj na linke cislo 11 -Inovecka stred a Dlhe Hony... bauuu...?
tak to je fakt divné, lebo som si to dosiaľ nevšimol (možno preto že do väčšinou majznem z Električnej doprava na Rozmarínovú, kde je zelená dlho, a potom hneď doľava na Palackého a znovu sa napojím na Hasičskej, čím jeden semafór obídem).
Inak všimli ste si to, že spolu s kruhovou križovatkou na Sihoti III (pri Radegaste) vyrastá aj zastávková nika novej polohy zastávky smer Sihoť (je až za kruháčom smer Sihoť IV). Čo ma však zarazilo je, že hoci má vodiaci pás pre slabozrakých a nevidiacich, nemá kasselský obrubník!
Bolo by fajn, keby mesto nejako v tomto pripomenulo súčasné štandardy, že pri budovaní nových zastávok sa bude používať výhradne kasselský obrubník. O to viac, že sa jedná o tak drahú stavbu, akou je rekonštrukcia trate č.120, tak snáď zámena obrubníka nebude problém (najmä kým ešte nie je betón). A tu je môj druhý postreh - zastávky budú mať liaty betón? (Legionárska, Braneckého, Hasičská....) alebo to čo vidím je už všetko?
V TN je 22 NP vozidiel z celkového počtu 41, takže by sa malo v tomto smere postupovať!!!
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Marek6283