Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: MinoSUN-55 #8067:
Super , dobré video - naozaj by ich malo len pribúdať. Škoda že na IMHD sa dajú dávať len fotky - pokojne by tu mohli byť aj videá o MHD v danom meste.? ?
http://www.youtube.com/watch?v=mb43hnBDtaI takých videí by mohlo len pribúdať ?
Reply on: MA MHD #8065:
Treba z konca odstrániť tú pomlčku a pôjde to ?
Reply on: draxter #8062:
Ten , odkaz ti nejde - je tam napísané že stránka mesta to nevie načítať?
Reply on: MA MHD #8063:
, potom by sa ani nemusela predlžovať L 22 a L23. Lebo z východnej aj tak chodí linka 28 takže keby tam išli dve linky na Sihoť (rovnakým smerom) tak by to bolo zbytočné. Ja by som 23 ktorá tiež chodí poloprázdna dal radšej na Zámostie. Navrhol by som trasu Východná - Soblahovská - Legionárska - most - Zlatovská. Bolo by to nové spojenie Východnej , Soblahovskej a Zámostia a trochu by to oživilo aj 23. Interval v "x" a aj v "a" by som dal 60 min. špička a 120 min. sedlo.
Reply on: draxter #8061:
Myslel som to tak že linka 8 by sa mala zrušiť iba v prípade že by linka 1 chodila na sihoť a linka 2 do kubri.?
http://www.trencin.sk/index.php?s-cv-contentID=12288&s-cv-embeddedID=89684- už aj prípadný kĺbak na linke 5 bude mať lepší výjazd ?
Reply on: MA MHD #8056:
dnes je osmička nosná linka (aj keď je len torzom bývalej osmičky), jej zrušenie by prichádzalo do úvahy len za podmienky predĺženia linky 22/23 na Sihoť. Minule som prepočítaval km a vyšlo mi, že ak by sa predĺžila linka 22 a 23 až na Sihoť, tak by bolo možné osmičku naozaj zrušiť. Inak ťažko. K tej dvojke: áno, víkendy ale aj večerné spoje sú prázdne, no spoje medzi 13:30 a 16:00 sú plné, ale s 24 sa to nedá porovnať - tá chodí ozaj parádne vyťažená, kĺbak by sa tam popoludní veru šikol.
Reply on: MA MHD #8056:
Ja by som si to predstavoval nejak takto:
Párna hodina zo Sihote mimo špičky: 00(linka 28) 20(linka 24) 40(linka 2)
Nepárna hodina zo Sihote: 00(linka 24) 20(linka28) 40(linka24)

Párna hodina zo stanice smer Východná mimo špičky tým pádom: 11(linka 28) 51(linka 23 -> krásny prípoj z vlaku od ZA)
Nepárna hodina zo stanice smer Východná: 31(linka 28 -> krásny prípoj z vlaku od BA)

To je len taký príklad, samozrejme musel by sa brať ohľad na začiatky a konce prac. zmien v Laugariciu a Tescu a ranná špička by mohla byť ponechaná ako v súčasnosti, rozbehnúť by sa to mohlo až o tej 8:00. A takisto by aj Východna v doobedňajších hodinách získala "štýl"
Reply on: MA MHD #8058:
Dá sa zo Staničnej odbočiť doľava na Bratislavskú?
Ozaj , mám ešte jeden nápad: bolo by dobré zefektívniť linku číslo 27 , ja si myslím že pre cestujúcich je málo zaujímavá , v centre má rovnakú trasu ako linka 24 takže ja by som 27 navrhol interval 120 min. v "x" a aj v "a". Ďalej by som zmenil trasu: Detské mestečko - Záblatie - Bratislavská - Staničná - Zlatovská - most - Rozmarínová - Legionárska - Soblahovská - Ku Štvrtiam - Tesco - OC Laugarício. Zároveň by som tým dosiahol spojenie Soblahovskej a nákupnej zóny. Čo myslíte??? ?
Reply on: Tiny #8054:
Áno , to že by celé vozidlo neprišlo k obrubníku som si neuvedomil , omluvam sa ?
Reply on: linka10 #8052:
Áno , môžem len súhlasiť! Nechápem to že linka č. 2 má interval 60. min a v špičke 30 min. Niekedy idem linkou dva lebo vždy ju vidím prázdnu. V tých spojoch sa odvezie okolo 10 max. 15. ludí. Naozaj by som neobmedzoval nosné linky ako SAD /linka 11,5.22 a pod./. Niektoré linky jazdia zbytočne veľa linke 2 by som dal 120 min. v "a" a 60 v "x" , viac nie. Tak ako hovoríš. L24 sa pomali stáva jednou z nosných liniek - jej by som dal interval 30. min v "x" a 60 min. v "a".
Ozaj , napadol ma zážitok s linkou 24: Cez prázdniny som ráno okolo 8.15 išiel zo stanice linkou 24 a chvalabohu že len po gymnázium , na spoji kde chodí kĺbový voz išlo sólo vozidlo - NO SKORO SOM SA UDUSIL bolo tam toľko ľudí že som sa nemal kde nadýchnuť!
Pri linkách č. 1 a 8 by som dal interval v "x" 15 min. v špičke a 20 v sedle , v "a" by som dal interval 40 minút.

Ozaj , chcem pripomenúť že cez prázdniny sme diskutovali o návrhu zefektívnenia liniek 1 a 2:
A to tak že linku 2 presmerovať do Kubri /linka do mestských častí/ a linku číslo 1 na Sihoť /nosná - hlavná linka/ , ozaj a čo z linkou 8 , to sme nedoriešili - ZRUŠIŤ ??.
Reply on: Tiny #8054:
áno, jazdíš parádne. Tak to má byť ?

Takú vec ako ten stĺp: to sa malo poriešiť! ? Veď zastávková nika je tam veľmi široká, takže kľudne mohla byť o 20-30 cm užšia. Nechápem.
Reply on: MA MHD #8034:
Prepac, ale ked sa priblizim k obrubniku za stlpom, tak potom funkcia kasselskeho obrubnika je zbytocna, pretoze budu len predne dvere priblizene a stredne a zadne budu oddialene od obrubnika. Pokial chcem celym vozom zastavit k obrubniku, musim ist od polovice zastavky okolo obrubnika (alebo sa on opierat).

Kvorka : Citelis ma ten isty problem, v zrkadle nie je vidiet cez ten stlp, ale inak by problem nemal mat. Urcite nechyti bok vozu a ani spodok vozu. Je tam tiez zopar cm rezerva. Krasne to sedi.
Reply on: linka10 #8052:
áno, tá 24 chodí riadne plná. Ale musím uznať, že aj niektoré poobedné dvojky, ale po 17-tej sú prázdne. Veru, 2+24 sú ideálne na dokonalý preklad ako bolo nedávno 1+22.
Potreba kĺbového vozidla na linke 2? 😃 Nebláznite, kedy vidím dvojku, vtedy prázdna. Skôr by stálo za zmienku možno aj celodenne, resp. od 5:25 do 20:50 nasadiť kĺbák na linku 24 ktorá je veľmi "prosperujúca" čo sledujem keď ju vidím. Dokonca možno zredukovať linku 2 a na úkor nej posilniť linku 24 na pravidelný interval 40 min. od 8:00 do 20:00 s tým že linky 2 a 28 by mohli jazdiť každých 80 min. a spraviť spolu s 24kou pravidelný interval 20 min. Sihoť-stanica-nemocnica.
Čo sa týka 61ky asi to bude riadny nepodarok a ktovie či sa s ňou bude dať vôbec ešte niečo robiť. Inak možno práve tá 61 by bola vhodná ako celodenka na 24ke 🙂 Teda pokiaľ by "vstala z mŕtvych". Len či by nemala problém s otáčaním pri Laugaríciu.
Reply on: kvorka #8050:
Chcelo by to nejaké kontakty vo vedení mesta na J&T, hneď by nám sem natlačili tie ich kĺbové SORky ako v BA s trolejbusmi Škoda SOR 😃
Reply on: milan001 #8049:
nestraš ? ale áno, raz to príde tak ako zrazu odišli Ikarusy. Ale dúfam, že aj prípadná ďalšia generácia klobások bude nadväzovať na tradíciu spoľahlivosti Ikarusov 280 a Karos B961E, nie na náš Citelis 18M
Reply on: N/A #8048:
možno s Tebou len súhlasiť, keď tu je, mal by jazdiť. Nikto netvrdí že celodenne a celotýždenne, ale stále sú spoje kde by sa šikol a pre zvýšenie kvality a úrovne ho jednoznačne treba. Naviac, ak doslúžia B961 (ja im osobne prajem ešte 10 rokov), bude potrebné niečo ako Citelis aj tak.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.