presne tak ako povedal draxter, myslim MHD. a mojim trnom v oku niesu nizkopodlazne vozidla ale konkretne citelisy hlavne kvoli tomu nie prilis podarenemu interieru.
inak kolko cca stoji 1 citelis? B952E sa tusim kupovali za 5,5 miliona ak sa nemylim, ak hej opravte ma
a co sa tyka slubovanych citelisov "zaciatkom decembra", neskôr "pred Vianocami", teraz to vyzera ze budeme radi ak to bude na Novy rok:) kde sa zasekli, v Ziline?
chodievam skoro kazdy rok do Viedne a vzdy si kupim tyzdennik a pobeham MHDcku a pacia sa mi ich nizkopodlazne autobusy Gräf&Steier
trochu ťa poopravím: tie Crossway-e sú určené pre PAL /dotácia od VÚC/, milan myslel MHD /dotácia od mesta/ a tam SAD Trenčín sľúbil v roku 2008 výmenu posledných 10 starých vozidiel. Takže to by podľa doteraz prezentovaného mali byť Citelisy /pokiaľ ide o "Karosu", čo je vzhľadom na údržbu a náhradné diely logické/.
Takže si rozdeľme busy sľúbené pre prímestskú dopravu - Crossway a pre mestskú - Citelis.
Re #800 milan005: áno, s veľkou pravdepodobnosťou to budú Citelisy. Avšak zatiaľ sme sa nedočkali ani tých, čo mali v decembri 2007 nasadiť a čas sa kráti... ?
chalani, napadla ma jedna vec. vyraba Karosa, resp. Irisbus este tip B952E? alebo vobec nejake vysokopodlazne vozidla? mam taky dojem ze do TN v buducom roku pridu uz len Citelisy, ale pravdupovediac moc ma to netesi ?
vhľadom k tomu, že aj cez pracovné dni 27.12 a 28.122007 budú spoje MHD premávať ako v sobotu a nedeľu, asi sa kĺbov dočkáš. Bol by holý nezmysel, aby napríklad L8 chodila sólo. Kĺb bude nevyhnutný aj ráno na L5 a L2. A možno aj 28, lebo je rozdiel ak máš interval cca 30 min a cca 60 min.
Nehovoriac o L8: 15 min:60min a L5/15: 20min: 60min.
Mňa skôr zaujíma, či budú cez sviatky v premávka kĺby. Vzhľadom k tomu, že spoje idú len v "a", bolo by to nielen najmä na linke 8, ale aj 2,5 a 28 asi potrebné.
Aj 24.12.2007 a 31.12.2007 by som asi niektoré spoje po tej štedrovečernej pauze /posledné spoje 1,8/ vypravil ako kĺb.
musi to byt naozaj obrovsky kruhac...no dobre by bolo aby mal taku tu vnutornu vetvu:) a potom tie bocne aby sa dalo prejst napr. od kniezata Pribinu plynulo na Juh alebo spoza mostov na Zilinu. inak ak poznas nejake materialy ohladom tohto nevies kde by po jeho vybudovani mala vyustit braneckeho, resp. Rozmarinova ulica? asi by sla poza Prior a za krizovanim s Palackeho by bola svetelna signalizacia a tam by sa napojila na Hasicsku, alebo to ma byt inak?
no ten veľký kruháč je pre mňa dosť zaujmavý...aby nedopadol ako ten v BB pri Europa Shoping Center, keď akurát dovrzal celú dopravu v meste. Ale pokiaľ budú tvorcovia spolupracovať s tými, čo robili ten náš pri MAXe, môže to byť opäť niečo super.
problem je v tom, ze cim dalej, tym viac sa ukazuju nedostatky kratkeho videnia mesta, robili sa hovadiny ako napr. 2 svetelne krizovatky K dolnej stanici a Sudna v krizovani s Elektricnou, namiesto toho aby sa konecne vyriesil najväcsi problem zapch v TN a tym je po druhom moste cez Vah Ul. kniezata Pribinu. cez jeden pruh musi prejst cely napor aut co smeruju do juznej casti mesta a nielen mesta aj omnoho dalej. 100 krat uz som videl plany velkeho kruhoveho objazdu co ma byt na krizeni Rozmarinovej a Elektricnej ulice. zjazd z mosta ma byt vedeni priamo do neho a takisto aj tah zo Ziliny a od Zvolena. toto by mozno kadeco vyriesilo. a nie vrazat peniaze do svetelnych krizovatiek ktore maju nie moc velky zmysel. navyse nasa MHD v cestovnom poriadku co sa tyka jazdnej doby nepozna vikend, sedlo, spicku...l. 1 podla neho prejde svoju trasu z Juhu do Kubrej za 28 minut, ale cez vikend to moze byt 25 a cez spicku napr. v piatok poobede aj 50 min. s tymto by bolo mozno tiez dobre nieco spravit ale to uz je druhorady problem. tak zatial presedlame na pesibus a bicykel a casom sa uvidi:)
Skoda ze som nebol TN...pekne bi som si pozrel ten kolaps. V Splite , sa to stava kazdy den...Busi meskaju aj po 20 min. alebo ak sa soferovi nechce ani nejdu...........ak si chcete pozret busi ktore tu chodia tu je stranka: http://www.promet-split.hr/
vcera mal Trencin celkovo dopravnu krizu. ked som siel zo skoly nieco take som u nas este nevidel, bola zapcha od OZC Max az po krizovatku pri Gymnaziu a v opacnom smere bola zapcha az za mostami a na opacnej strane po Tatru. mal som namierene do Tesca a cakal som na Hasicskej hodinu. spojenie na Juh bolo velmi slabe autobusy isli s meskanim aj 30 minut pripadne vobec.
Vcera som bol na hokeji, a posilova linka c.8 vobec nesla, isla len solo linka 8 a na zastavke gen.svobodu razc. bola taka plna ze uz tam skoro nikto nevosiel ?
Od 1.1.2008 l. 24(TESCO) presmerovana po trase Gen. Svobodu-otoč, Gen. Svobodu-rázcestie, Pod Juhom, Soblahovská-cint., Dlhé Hony, Legionárska-rešt., HM Tesco. Je to zrejme kvoli tomu ze na dnesnej trase maval autobus velke zdrzania kvoli krizovatke pri Esse, kde je problem dostat sa zo smeru Juh na hlavnu cestu 507. Po zmene bude linka chodit cez svetelnu krizovatku Legionarov/Elektricna kde je zasa dalsi problem a to je kratky interval na semafore, uz dnes tam maju problem hlavne l. 11 a 18. Pocul som ze vraj ma byt na Tescu aj novy CP, ked budem vediet podrobnosti napisem;-)
N/A