už sme to tu preberali, ale pozrite sa na spojenie Sihoť - stanica cez víkendy:
5: 05 25
6: 00 25 - hodinu nejde nič
7: 25
8: 00 05 25 30 - 4 spoje nahustené, hoci by stačili dva
9: 15 25 - po 45 minutách idú 2 spoje v rozostupe 10 min a potom 40 min nič
10: 05 25 30 - 2 spoje za 5 min, a takto možno pokračovať celý deň
11: 10 25
12: 05 10 25
13: 10 25
14: 25 30 40
15: 05 20 25
16: 05 10 25 30
17: 05 15 25
18: 25 30 40
19: 25 40
20: 50
21: 50
súhlasím, určite by cesta mala viesť takto nejako. Mojich 11 strán pripomienok posledne ukázalo, že sa aj s tým, čo je k dispozícii, dá spraviť krásny CP pre mesto. Ale nie len bezhlavými škrtmi s cieľom znížiť kilometre. Pretože to ešte nemusí znamenať úsporu, ak voz potom ide na prejazde, tak nech radšej ide na linke. K súčasnému CP asi toľko, že:
linka 8 je nosná linka, a jej interval 60 min je výsmechom, jednoznačne 30 min celodenne, a to tak, aby z Juhu keď ide linka 1 vždy 15 a 45, linka 8 šla 00 a 30. Potom to bude dobre.
K tým linkám Juh - Sihoť: určite súhlasím, že linky 8,18,21 a 28 cez víkend musia ísť tak, že spolu budú jazdiť každých 20 min. A to asi tak, že linka 8 pôjde zo sihote 30, a linka 18 vždy 10, linky 21 a 28 na striedačku 50. Potom väčšinu dňa môže ísť zo Sihote na Juh spoj A:10,30,50. Cez pracovné dni to môže byť ešte krajšie samozrejme vzhľadom na ponuku spojov.
Niektoré linky sú však zbytočné, ja by som zrušil linku 4 - pokiaľ si pamätám, doteraz ju robil voz končiaci na linke 23 na stanici. Takto by šiel rovno na linke 28 s tým, že by pokračoval ako jediný predĺžený cez Opatovú do Kubry, späť to isté.
Opakujem mnou prezentovaný návrh, bez pridávania spojov
1: zlúčenie 1+11 do intervalu 20/20/30, vybrané spoje (60/60/60) budú pokračovať do Kubrice. Prípadne kvôli lepšiemu prehľadu by som nechal číslo 11 pre tieto spoje, len presmeroval linku na Juh II. Takisto by som s touto linkou preložil spoje linky 22 tak, že spoločne by to bolo 15/15/20 na úseku Juh II - stanica.
2: s linkou 24 dokonale preložiť, nech nejdú linky 2 a 24 päť-pätnásť minút po sebe a potom skoro hodinu nič
3: s linkou 15 zabezpečiť preklad tých pár spojov čo má
5: tiež čo možno najviac zosúladiť s linkou 15
6: zrušené spoje v "a" na úkor posilnenia 28
7: zachovaná
8: zlúčenie 8+18 do intervalu 15/30/30. Linka by premávala z Juhu I (kľudne aj pod číslom 18)
12: na vykrytie prejazdov
13: ponechaná súčasná podoba, zvážil by som v "a" premávku od žst Zlatovce cez Staničnú a Veľkomoravskú
15: bez zmien
16: ak ju treba, ponechať ten jeden pár spojov
17: zrušiť
19, 20: ak sú vyťažené ponechať
21: ponechať, interval tiež, akurát v "a" lepšie rozvrhnúť spoje, nech je interval 120 min celý deň a nie posledný spoj o 19-tej
22: preložiť s linkou 1/11
23: zrušiť
24,25 bez zmeny
28: zlúčenie 23+28 do jednej linky s intervalom 30/60/60, posilnenie na úkor spojov 6, 17 a niektorých spojov 8/18
50: skúsil by som znovu aj premávku v 6/7
Ohladne zmien v CP,jeho zostavenie do sucasnej podoby,jeho buducnosti...by som sa rad vyjadril takto: Ja som tu davnejsie napisal svoj nazor,ze pre Trencin bude najlepsie ked CP vytvoria Trencania,ludia ktory tu ziju,poznaju problematiku mesta a jeho specifika...,co zastavam doposial.Dotkol som sa tym jedneho pana ktoreho si nesmierne vazim a musim po case a zazitych skusenostiach svoj nazor malinko poopravit: Pre Trencin ale aj ine mesta by bolo najlepsie aby CP tvoril tim ludi zostavenych z odbornikov ako je ten pan ktoreho myslim a jeho ludia,ale aj miestnych ludi a aby ku tomu mohli nieco blizsie povedat-ale byt aj zohladnene poziadavky vodicov.Skratka do buducna treba spojit vsetky sily ,jedine tak sa dosiahne co najvacsia spokojnost cestujucej verejnosti a tym aj ostatnych zucastnenych!
ja vyzývam po odvolaní viceprimátora, aby téma MHD opäť bola na pretrase, a to práve preto, že poslendé zmeny boli výsledkom horúcej ihly a nie cieľom pre efektívnu optimalizáciu. Zmenám vyčítam:
- rozbitie kľúčového spojenia Juh II - centrum linkami 1+22 v ontervale 15/20/20. Teraz z Juhu II niekedy nejde autobus pol hodinu! A to nie po 20-tej večer, ale bežne cez deň, to je neprijateľné!
- zrušenie spojenia Juhu a Zámostia po 20-tej hodine, linka 5 ani 15 už nepremáva po 21 a 22. hod, hoci vozidlá naprázno do Zámostia idú každý deň (a nie jedno), dokonca aj ce víkend.
- obehy vozidiel sa príliš nezefektívnili, keď je stále veľa vozov prechádzajúcich naprázdno mestom.
- spojenie Juhu a Sihote je síce až 4 dennými linkami, ale tie jazdia úplne debilne, nameisto toho aby cez víkend išli po 20 min, idú po sebe, v pracovné dni tiež...dalo by sa to pritom tak krásne.
Miesto toho aby linky jazdili pravidelne, často a v prekalde, jazdia po sebe, s dierami a neefektívne.
:)krutit...neda sa,je to aj s cuvanim...Inak vozba po novej ceste je lahodka,to je ako hotel Intercontinental:) ,take cesty by malo mat mesto vsetky... A vyvesky:)-nuz je horko,nie len vodicom v autobusoch...to sa spravi...:) Musim si to asi vziat osobne na starosti... ono to potrebuje cloveka ktory to nebude robit na silu a za par supiek ale zo zaujmu...
No,bol som sa tam dnes kuknut na bicykli,kedze zajtra tam uz pojdem zopar 6,oznacniky sa dali na rychlo prenosne,snad sa casom nahradia tymi dvoma co boli na zastavke Nova Kubra, inac som sa rehnil ked som na nich viodel este samolepky linky cislo 10 co som daval na Novinach na ne,musim to strhnut...a zastavka na znamenie -ved ludi naucime:) budeme to mat riadnu nahanacku tak si budu musiet zvyknut...,a v Zime tam budu musiet nahnat posypac a odhtrnat,lebo vratnik na druzstve povedal ze tam nikdy nic take nevideli:) a briezok co odtial vedie byva vraj ladovy a hned usti do pravouhlej krizovatky...Inak samotna nova cesta je uzasna,mohla byt malinko sirsia s cestickou pre cyklistov,ale inak to bude lahodka pre moju pevnu napravu aspon kusok a hned sup na tankodrom na Opatovsku a Hodzovu...
určite, je to chyba. To hlásenie by malo zodpovedať cestovnému poriadku. Ale keď ani v cestovnom poriadku nei je vyznačené, že je zastávka na znamenie, tak asi si to vycucám z prsta - alebo budem cez vetračku von oknom kukať, či nejde zastávka na znamenie?
A sme zase pri tych zastavkach na znamenie. Zase ziaden pokrok vpred, ale vzad. Hlasenie (UPOZORNENIE) v autobusoch o tom, ze nasledujuca zastavka je na znamenie ani nemusime cakat. Ved cestujuci je povinny si precitat, kadial to ide a vsetko okolo toho, nie?
Na stránke mesta Trenčín má linka 6 v CP ešte zastávku na Novej Kubrej bez času odchodu, na stránke SAD-ky je CP už s novou zastávkou "Opatovská,nadjazd", no všade mi tam chýba označenie spojov končiacich pri VUO ?
kvorka