Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: kvorka #7646:
Tarifa sa riadi tarifnou vzdialenostou, ceny su uvedene napr. tu: http://www.sadtn.sk/cms_object/file/1052_cennik_cestovneho_pal_01072011_30062011.pdf
Konkretnu vzdialenost najdes v jednotlivom CP pre konretnu linku. Takze napr. Soblahov je linka 309413, vzdialenost od LEONI po stanicu je 4km, takze obycajny listok v hotovosti stoji 0,60€, s dopr. kartou 0,54€ a s multiCARD 0,48€
zaujalo ma, že PAL supluje MHD v niektorých smeroch aj v TN:
- z časti Village Park, resp. Leoni smer centrum (najbližšia zastávka MHD Pod Juhom)
- z Horného Orechového do centra (najbližšia zastávka MHD Majerská)
- z Istebníka do centra, t.j. oblasti ulíc Chotárnej, Matice slovenskej a Orechovskej (najbližšia zastávka MHD Majerská)
- z Belej (najbližšia zastávka Tesco alebo Biskupice nám.)
Aká tarifa je z týchto lokalít povedzme na Hasičskú alebo ku gymnáziu?
Reply on: kamaquashy #7644:
po výstavbe privádzača tam bude potom podjazd, nezostane slepou ulicou. To sa asi myslelžo že počas výstavby bude natrvalo zaslepená. Inak by to ozaj bola blbosť.
Reply on: draxter #7642:
Tym padom mi nejde do hlavy ten dialnicny privadzac. Ved nan sa mala napojit Zlatovska ulica a privadzac mal pokracovat novym mostom smer juh. Ved uz teraz sa tadial premelie tolko aut, ze uzavriet to natrvalo asi nie je v poriadku s normalnym rozumom obycajneho cloveka. Aspon podla tohto projektu :

http://tlacovespravy.wordpress.com/2011/09/09/trencin-sa-tesi-na-novy-most-cez-vah-zakladny-kamen-stavby-projektovanej-dopravoprojektom-poklepal-minister/dopravoprojekt_most_trencin/


som si myslel, ze to tam napoja. Ved kludne by sa to dalo spravit
Reply on: Mike #7641:
áno, máš pravdu. Keďže sa však v TN bude rekonštruovať tanko-kocko-drom zvaný "Legionárska" smer Juh (táto zastávka nevyhovauje asi ani ukrajinskej norme, hoci sa jedná o jednu z najfrekventovanejších), tak je logické, že by sa malo uvažlvať s Kasselákom ?
Reply on: Tiny #7640:
je to tam uvedené - natrvalo bude Zaltovská zaslepená.
Reply on: Richard Ščepko #7637:
V princípe sú dve možnosti. Prvá je jednoduchšia - tozn. keď sa bude rekonštruovať/prestavovať/upravovať nejká ulica celá, čiže tak či tak aj zastávky, tak nech projektant jednoducho uvažuje s novými zastávkami s kasselským obrubníkom. Rovnako to ide ak investor stavia/prestavuje budovu v blízkosti zastávky, stavebný úrad mu môže dať podmienku prebudovať jestvujúcu zastávku MHD- s použitím kasselského obrubníka.

Komplikovanejšia možnosť býva v našich podmienkach iniciovať prestavbu zastávky "len" z dôvodu úpravy jej stavebného riešenia - na kasselský obrubník. Tu ide o to, že mesto musí na toto vyčleniť financie.. ale aj ja držím palce ?
Reply on: draxter #7638:
Este by sa tam zislo napisat dokedy to bude uzatvorene. No kedze sme na Slovensku a kazdy sa tu chce len nabalit, tak samozrejme nie je mozne napisat dokedy to bude uzavrete, lebo nikto nevie dokedy budu korunky na rozkradanie, ze?
Reply on: Richard Ščepko #7637:
Tak to ti drzim palce aj na nohach. Bolo by super, keby mesto spravilo nieco pre nas busarov a ulahcilo nam pracu.
?
Reply on: Richard Ščepko #7637:
super!

http://www.trencin.sk/index.php?s-cv-contentID=12288&s-cv-embeddedID=85400
Zmena dopraveného režimu na križovatke Zlatovská - Brnianska a zaslepenei Zlatovskej znamená, že MHD do priemyselného parku pôjde zjavne po Brnianskej na Bratislavskú a potom buď na privádzač alebo na veľký kruháč a až tak k AUO. ?
Chcem sa na tuto temu buduci tyzden porozpravat s prednostom stavebneho uradu Janom Forgacom. Po skusenosti s nim podla mojho nazoru je vola na zmenu nie len myslenia, ak ide o bezbarierove zastavky, ale aj praktickych krokov. Nateraz je podstatne, aby sa zrealizovala prva lastovicka. Aby si aj uradnici tuto zmenu vsimli (a snad aj osvojili). Buduci tyzden napisem, ako som dopadol. ?
Reply on: draxter #7635:
tak iné ako Kasselské budú len vyhodené peniaze, snáď sa nájde niekto rozumný, kto povie, že to treba už len takto.
Reply on: Tiny #7634:
ja som veru za Kasselský obrubník všade, kde sa najbližšie bude niečo rekonštruovať. Keď už neičo robiť, tak poriadne, peňazí nei je nazvyš, tak to treba rovno urobiť tak, ab to vydržalo dlho a nie prerábalo sa to zase o rok či dva.

Inak nejako sa nám rozbehli rôzne "aktivity" mesta ohľadne prenosných bilboardov.... už čakám, kedy sa do toho niekto obuje. Bodaj by s rovnakou vervou začali pristupovať aj k iným záležitostiam.
Reply on: capaCity #7633:
Veru, ta zastavka by sa zisla opravit. A tie kasselske obrubniky by sa zisli vsade. Alebo plechove predne rohy na autobusoch ?
Reply on: kamaquashy #7632:
A kasseláky obrubníky by ste nechceli? ? ?
Reply on: milan001 #7631:
Srandujes?.....Povrch?.....zeby tu niekto spravil naraz hned niekolko oprav?...Bola to zbytocna otazka. Tak ako aj preco vytlky na ceste okolo stanice opravili, ale na stanici nie.
Neviete, ako je spravená zastávka Električná, nemocnica smer Juh? Je tam nový prístrešok od decembra, ale či je robený aj povrch som si nevšimol.
Reply on: draxter #7627:
Aj tak si myslim, ze to nestihnu vcas. Dnes som sa bol prejst na stavidlach a nikoho som nevidel, zeby sa tam nieco dialo, tak ako je pisane, ze sa deje
Reply on: karosaB952e #7628:
obe sú vyradené. Pokiaľ mám správne informácie, SAD TN už nevypravuje v prevádzke TN žiadnu C734 ani na PAL. Možno je ešte nejaká na zálohe.
Reply on: draxter #7627:
aky osud postihol Karosy C 734 co jazdili donedavna v MHD TN ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.