Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
no zaujímavé čítanie, fakt. Len treba vychádzať z ÚPN, pretože niektoré súčasné miesta budú neprejazdné a niektoré nové budú k dispozícii - narážam najmä na žel.priecestia, pretože samotné ulice by predstavovali len minimálnu zmenu. Počítam s otvorením Nového mosta, posunutím konečnej na Sihoti na Novú Kubru, podjazdom popod železnicu Sihoť - Pred poľom,ale nie s dokončením JV obchvatu. Rovnako ešte nepočítam s premávkou MHD v Kubre popri vojenských skladoch a ani s predĺžením ul. gen. Svobodu dole po Východnú po nový cintorín, ani premávka po Ľ. Stárla ma Brnianskú. Uzavreté by mali byť žel. priecestia v Opatovej, Záblatí, Zlatovciach, otvorený podjazd v predĺžení Brnianskej do Zlatoviec.

Tak skúsim ja:
1: Juh II - Inovecká - Hasičská - žst - Kubra, vybrané spoje Kubrica. Súhlasím, nebol pri problém s prekladom 1+11, takto by len jeden spoj do hodiny šiel až do Kubrice, inak po Kubru. Interval: 20/20/30 (ak by niekto protestoval, že je to neprehľadné kvôli znamienku "po Kubru resp. do Kubrice", tak tieto spoje viesť v dokonalom preklade ako linku 11)
2: Nozdrkovce - Karpatská - Legionárska - Hasičská - žst > Pred poľom > Žilinská > Rázusova > Hasičská - Legionárska - Karpatská - Nozdrkovce 30-60/60/60, všetky spoje v celej trase nepredpokladám
3: Orechové - Istebník - Zlatovce (VOP) - Brnianska - Zlatovská - Nový Most (Laugaricio v "a") - Perla - Dlhé Hony - Soblahovská - Juh I (60/120/120)
4: možno účelový pár spojov
5: Juh I - Dlhé Hony - Legionárska - Zlatovská - Brnianska - Zlatovce (priem. park) 30/60/60
7: Kubrica - Kubra - žst - Hasičská - Zlatovská (priem.park): účelové spoje v "x"
8: Juh II - Soblahovská - Hasičská - Rázusova - Nová Kubra 20/30/60
11: viď linka 1
12: možno účelové spoje
13: Záblatie - Zlatovce - Istebník (VOP)- Old Herold - Hasičská - žst (TRENS) 30/60/60
15: Juh II - Soblahovská - Dlhé Hony - Biskupice - Nový most - priem. park - Zlatovská - Hasičská - Rázusova - Nová Kubra 30/60/60
17: Juh I - Inovecká - Dlhé Hony - Legionárska - Hasičská - žst (TRENS) 30/60/60
21: Juh I > Električná > Rázusova > Nová Kubra > Niva > Opatovska > Potočná > Maják > Nová Kubra > Rázusova > Električná > Juh I 60/120/120
24: Nová Kubra - Rázusova - žst - Hasičská - Legionárska - Laugaricio (LOT) 60/60/60
25: Juh II - Inovecká - Soblahovská - Legionárska - Laugaricio 60/60/60
28: Juh III - Soblahovská - Dlhé Hony - Legionárska - Hasičská - žst - (TRENS) Rázusova - Nová Kubra 30/60/60, preklad s linkou 8
50: nočná linka Juh II - Soblahovská - Hasičská - žst - Rázusova - Nová Kubra - Pred poľom - Pod sokolice - žst - Hasičská - Dlhé Hony - Juh II
Reply on: radob #7655:
a toto som kde napísal? Ja hovorím o opačnej situácii, kedy by teoreticky bolo možné cestovať na území mesta PAL za cenu lepšiu než MHD. ? To, čo hovoríš ty som nikdy nevylúčil, ba naopak privítam (hoci som ohľadne toho momentálne skeptik).
Reply on: radob #7655:
Alebo idem pešo 😃 Ale je to dosť nanič, napríklad z orechového L3 chodí párkrát za deň ale prímestské tam chodia často (srňanské a súčanské) ale tam je tarifa vyššia. Tiež napríklad od old herold smerom do centra. L13 tie občasne chodí, ale chodia na stanicu srňanské, súčanské, aj z drietomy prímestské a všelijaké možné ešte ale tie sú drahšie.
myslíš, že je správne ak niekto má zakúpená sieťový cest. lístok na MHD a neplatí mu na tých slávnych prímestských linkách, ktoré suplujú MHD tam ako spomínaš? SADka si robí z cestujúcich srandičky: hlupáci len plaťte ostošesť ako zmyslu zbavení. Mesto sa tvári, že je všetko v poriadku, veĎ primátor si kúpil nové auto.
Reply on: Marek6283 #7653:
ja som sa nad tým už zamýšlal, a môj (pred dokončením Juhovýchodného obchvatu) návrh by vyzeral takto:
1 Juh II - Inovecká - Legionárska - Hasičská - žst - Kubra (Kubrica)
2 Nozdrkovce - Karpatská - Biskupice - Nový most - Zlatovská - Hasičská - žst
3 Orechové - Zlatovce - Záblatie - priemysel. park - Nový most - Laugaricio
4 žst - Rázusova - Sihoť IV - Niva - Opatovská - Potočná - Maják - Kubra
5 Juh I - Soblahovská - Dlhé Hony - Legionárska - Zlatovská - priemysel.park
6 Sihoť IV - Rázusova - žst - Zlatovská - priemysel.park - Záblatie
7 Kubrica - Kubra - žst - Hasičská - Zlatovská - priemysel. park - Nový Most - Juh I
8 Juh II - Soblahovská - Hasičská - Rázusova - Sihoť IV - Nová Kubra
15 Juh II - Soblahovská - Dlhé Hony - Perla - Nový Most - (LOT) priemysel.park - Zlatovská - Úspech (Old Herold - VOP)
16 VOP - Old Herold - Hasičská - Sihoť IV - Nová Kubra
17 Juh I - Inovecká - Dlhé Hony - Legionárska - Hasičská - žst (TRENS)
18 Juh I - Soblahovská - Hasičská - Rázusova - Sihoť IV - Nová Kubra
21 Juh II - Električná - Hasičská - Rázusova - Sihoť IV - Niva - Opatovská - Potočná - Maják - Sihoť IV - Električná - Juh II
23 Juh III - Soblahovská - Dlhé Hony - Legionárska - Hasičská - žst (TRENS)
24 Nová Kubra - Sihoť - Rázusova - žst - Legionárska - Laugaricio (LOT)
25 Juh II - Inovecká - Legionárska - Laugaricio
28 Juh III - Soblahovská - Dlhé Hony - Legionárska - žst - Rázusova - Sihoť IV - Nová Kubra
- princíp: z linky 15 sa stane hlavná robotnícka a školská linka pre Zámostie, premávať bude v špičkách viackrát do hodiny. Budú na nej aj predĺžené či účelové spoje do VOP a LOT
Mna by zaujimalo,ci ma niekto a aku,viziu-predstavu ako to bude vyzerat z MHD linkami po dokonceni druheho cestneho mosta v Trencine?!
Reply on: mds #7651:
určite áno, obzvlásť tam, kde PAL nahrádza MHD. Ale pokiaľ by to mala byť vzájomná konkurencia (ako svojho času v BB), tak radšej vylúčiť prepravu v rámci obce/mesta.
Reply on: draxter #7650:
podľa mňa ale by bolo lepšie pre občanov keby na území každého mesta kde je MHD platilo povinne tarifa MHD
Reply on: milan005 #7647:
aha, takže PAL linka na území mesta je buď rovnako drahá alebo drahšia ako MHD. To je správne.
Reply on: lukisho #7648:
pozrel som čo k PN mám, ale asi okrem mapy liniek z roku cca 1996-1998 to na staršie CP nevyzerá. Existuje však tzv. sprievodca z roku 1996, možno sa dá ešte kúpiť, kde bol komlpet CP MHD,PAL a DAL. Niekde som ho videl aj na webe v kníhkupectvách.
Ahojte,
prosím vás, všetci, ktorí čítate túto správu, navštevujete tento portál a zaujímate sa o autobusovú dopravu, pokúste sa pohľadať ľubovoľné staré cestovné poriadky MHD v Piešťanoch spred roku 2000 (z roku 1997 mám) a zaslať mi na ne odkaz, alebo ako prílohy v e-maily na adresu: lukisho21@azet.sk. Veľmi mi tým pomôžete. Určite niečo máte vo svojich PC, alebo poznáte stránky, kde sú. Ďakujem vám všetkým za vašu pomoc. Ďakujem.
PS: viem, že v tejto sekcii (Trenčín) to asi nepatrí, alebo možno nikto nemá vedomosť o MHD v Piešťanoch, ale za pokus a opýtanie sa to stojí. Ďakujem
Reply on: kvorka #7646:
Tarifa sa riadi tarifnou vzdialenostou, ceny su uvedene napr. tu: http://www.sadtn.sk/cms_object/file/1052_cennik_cestovneho_pal_01072011_30062011.pdf
Konkretnu vzdialenost najdes v jednotlivom CP pre konretnu linku. Takze napr. Soblahov je linka 309413, vzdialenost od LEONI po stanicu je 4km, takze obycajny listok v hotovosti stoji 0,60€, s dopr. kartou 0,54€ a s multiCARD 0,48€
zaujalo ma, že PAL supluje MHD v niektorých smeroch aj v TN:
- z časti Village Park, resp. Leoni smer centrum (najbližšia zastávka MHD Pod Juhom)
- z Horného Orechového do centra (najbližšia zastávka MHD Majerská)
- z Istebníka do centra, t.j. oblasti ulíc Chotárnej, Matice slovenskej a Orechovskej (najbližšia zastávka MHD Majerská)
- z Belej (najbližšia zastávka Tesco alebo Biskupice nám.)
Aká tarifa je z týchto lokalít povedzme na Hasičskú alebo ku gymnáziu?
Reply on: kamaquashy #7644:
po výstavbe privádzača tam bude potom podjazd, nezostane slepou ulicou. To sa asi myslelžo že počas výstavby bude natrvalo zaslepená. Inak by to ozaj bola blbosť.
Reply on: draxter #7642:
Tym padom mi nejde do hlavy ten dialnicny privadzac. Ved nan sa mala napojit Zlatovska ulica a privadzac mal pokracovat novym mostom smer juh. Ved uz teraz sa tadial premelie tolko aut, ze uzavriet to natrvalo asi nie je v poriadku s normalnym rozumom obycajneho cloveka. Aspon podla tohto projektu :

http://tlacovespravy.wordpress.com/2011/09/09/trencin-sa-tesi-na-novy-most-cez-vah-zakladny-kamen-stavby-projektovanej-dopravoprojektom-poklepal-minister/dopravoprojekt_most_trencin/


som si myslel, ze to tam napoja. Ved kludne by sa to dalo spravit
Reply on: Mike #7641:
áno, máš pravdu. Keďže sa však v TN bude rekonštruovať tanko-kocko-drom zvaný "Legionárska" smer Juh (táto zastávka nevyhovauje asi ani ukrajinskej norme, hoci sa jedná o jednu z najfrekventovanejších), tak je logické, že by sa malo uvažlvať s Kasselákom ?
Reply on: Tiny #7640:
je to tam uvedené - natrvalo bude Zaltovská zaslepená.
Reply on: Richard Ščepko #7637:
V princípe sú dve možnosti. Prvá je jednoduchšia - tozn. keď sa bude rekonštruovať/prestavovať/upravovať nejká ulica celá, čiže tak či tak aj zastávky, tak nech projektant jednoducho uvažuje s novými zastávkami s kasselským obrubníkom. Rovnako to ide ak investor stavia/prestavuje budovu v blízkosti zastávky, stavebný úrad mu môže dať podmienku prebudovať jestvujúcu zastávku MHD- s použitím kasselského obrubníka.

Komplikovanejšia možnosť býva v našich podmienkach iniciovať prestavbu zastávky "len" z dôvodu úpravy jej stavebného riešenia - na kasselský obrubník. Tu ide o to, že mesto musí na toto vyčleniť financie.. ale aj ja držím palce ?
Reply on: draxter #7638:
Este by sa tam zislo napisat dokedy to bude uzatvorene. No kedze sme na Slovensku a kazdy sa tu chce len nabalit, tak samozrejme nie je mozne napisat dokedy to bude uzavrete, lebo nikto nevie dokedy budu korunky na rozkradanie, ze?
Reply on: Richard Ščepko #7637:
Tak to ti drzim palce aj na nohach. Bolo by super, keby mesto spravilo nieco pre nas busarov a ulahcilo nam pracu.
?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.