Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #756:
Trencanom "od vecera do rana" akurat tak muzika vyhrava:D no tak vidis aspon si potvrdil to co som povedal ze TN MHD je jedna z najdrahsich na SR ak vobec nie najdrahsia!!! a co sa tyka kvality, interval nieje zly ale taky interval ze linky so subeznou trasou idu X:20 21 22 23 23 a potom dalsia za pol hodinu. ako tu niekto povedal naozaj hromadna doprava. naozaj autor tohoto vymyslu musi byt riadny chuj alebo byvaly SBS-kar. ako som uz pisal subehy su dobre vo vecernych hodinach kvoli bezpecnosti ludi, takto idu zo zastavky v hufoch:) ja by som navrhol mestu aby usetrili tak, ze poulicne osvetlenie bude svietit cca raz za hodinu ked pôjde sprievod ludi od autobusu:D no ale co sa tyka kvality MHD BA tam mam dost velke pochybnosti chodim nou casto ale budis nebranim sa tomu ze je lepsia ako ta nasa, ale urcite nie lepsia ako napriklad zilinska
kedy vlastnev budu tie busy sprevádzkované???????????
Reply on: Spirits #772:
Inak mam fotky Crosswayov, ak by mal niekto zaujem....napiste mi na mail. Su zo vcera, pred odchodom zo Ziliny.
Reply on: S499.1023 #770:
?
Reply on: S499.1023 #770:
Aha, už viem, kde vzniklo nedorozumenie. To, že brnenská MHD nemá vyššiu úroveň z hľadiska kvality vozového parku, platilo pre Prahu, nie pre Bratislavu ? .
Reply on: Spirits #769:
Fotiť nemusíš, myslím, že Šalingrad poznám dosť dobre. Nehovorím, že má BA lepšïu MHD ako Brno, to určite nie. Ale rozhodne ju má, napriek plesnivým autobusom, lepšiu než Matúščákovo.
Reply on: S499.1023 #767:
Nechcem sa tu hadat, bol by som rad, keby sme sa bavili konstruktivne. Som ochotny Ti nafotit to "najhorsie", v com mam moznost cestovat v Brne, co Ty na to? Aby si vedel o com pisem....
Reply on: S499.1023 #767:
"s ohľadom na ich vek" Tak potom co tu riesis?? Co je podstata vozoveho parku? A mimochodom, tam nejde len zivotnost, ale aj o to, v akom stave sa nachadzaju! Ja som este v Brne necestoval v dopravnom prostriedku, ktory by bol prehrdzaveny tak, ze bolo vidiet cez dvere na cestu.
A nebudem sa tu s tebou bavit o tom, ze Blava ma lepsiu MHD. To hovori za vsetko.
A zs/ss beriem na vedomie ?
Reply on: Spirits #764:
Tak keď nie si ochotný to napísať, tak ani nenarážaj.
Reply on: Spirits #765:
Kĺbov T-čka sa volajú K-čka ? . V trolejbusoch žiadny zásadný problém nevidím - s ohľadom na ich vek. Brnenská MHD má vyŠšiu úroveň z hľadiska organizácie dopravy ale rozhodne nie z hľadiska kvality vozového parku "každý pes jiná ves".
Reply on: S499.1023 #757:
Tie klbove Tcka su v PARSe zmodernizovane celkom dobre. Ale co sa tyka autobusov, tak to je hroza. Zas Solarisy a nove SORy vsetko nezachrania i ked su na urovni. Musis uznat, ze na hlavne mesto by sa cakalo viac. Trolejbusy to iste....Cestoval si niekedy napr.Brnenskou MHD? Podla mna ma este vyzsiu uroven, nez ta prazska.
Reply on: Vladimír #759:
Na tu druhu otazku, ci na nieco narazam, Ti odpovedat nebudem....A nepisal som to len tak, z dlhej chvile
Reply on: Valec #762:
No a kolko ma percentualny podiel v SAD? Mensinovy.
Reply on: Spirits #761:
A čo si myslíš, že kto je spoluvlastníkom SAD Trenčín? Myslíš, že Trabelssie sa bude v dozornej rade usmievať nad tým, ako si niektorí zo zamestnancov SAD TN ktorí posudzovali vozidlá, strká do vačku, zatiaľ čo jeho peniaze pôjdu dole potokom?
Reply on: Valec #760:
Kto sa bavil o SIRS??? Bavime sa konkretne o SAD Trencin/MHD!
Inak suhlasim, ze "súkromná spoločnosť, kde všetky financie majú svojho majiteľa (-ov)."
Ibaze my sme sa bavili u uplne inej spolocnosti....Praveze ak vratim k tvojemu prispevku, tak si myslim, ze kontrakt za 1,3 mld je pomerne slusny aj z pohladu servisu!
Reply on: Vladimír #759:
Skôr to píše len tak, lebo sa niekde nové slovo naučil. Pochybujem, že SIRS ako súkromná spoločnosť uprednostní jednorázové lobné, pred dlhodobými nižšími nákladmi. Však to nie je štátna (verejná) organizácia, kde lobné ide do vačku pár osobám a na výdavky sa skladáme všetci, ale súkromná spoločnosť, kde všetky financie majú svojho majiteľa (-ov).
Reply on: Spirits #749:
Sú mestá/spoločnosti, ktoré uplatňujú napr. aj SORy. A sú aj také, ktoré preferujú Irisbusy. A sú aj také, ktoré preferujú Solarisy. A sú aj také, ktoré preferujú Tedomy. A sú aj také, ktoré preferujú Mercedesy....

Z toho mne vyplýva, že vlastník SAD Trnečín jednoducho z nejakého dôvodu preferuje zhodou okolností Irisbusy (ako mnohí iní vo svete). Pre mňa osobne by sa to celé týmto konštatovaním aj skončilo. Akurát som neporozumel, prečo práve pri tejto debate vyťahuješ tému lobbingu, nevhodnosti výberov či nezohľadňnovania vhodnosti technických parametrov. Tak ja len či na niečo narážaš alebo píšeš len tak.
Reply on: S499.1023 #757:
Nj my zas máme autobusy zodpovadajúce 21.storočiu. Ale zas intervali zodpovedajúce hmm... čomu by som to tak mohol prirovnať... asi najsôr ničomu. Naše intervali nezodpovedajú absolútne ničomu. Myslím že žiadne mesto by nechcelo mať takéto intervali. Dá sa povedať že naše mesto zobralo mestskú hromadnú dopravu naozaj doslovne a aj tých pár autobusov začalo chodiť hromadne. ?
Reply on: Spirits #741:
Autobusy možno máme plesnivé ale máme električenky a máme intervaly zodpovedajúce 21. storočiu.
Reply on: milan005 #733:
Bratislva má najdrahšiu? Buehuehue. My sa môžeme za 600,- SKK mesačne voziť od rána do včera každý deň ? ? ? .

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.