a ich kontrolu nechali na vodiča - nádhera, teraz si predstav, že Ti podám môj mobil, náhodou si postarší vodič bez okuliarov nevidiaci na drobné písmenká, zhasne displej atď - len to bude zdržovať.
tento cestovný poriadok je zjavne robený od stola, pretože absentujú základné zásady dopravného inžinierstva. čo priniesol pre ľudí? nič, vôbec nič okrem škrtov. keby aspoň ten zvyšok nejak rozumne dorobili, ale nie, ešte aj nočnú linku z práce mi v sobotu zrušia. keby tvorca mal len trochu zdravý rozum, tak by tak, ako to všetci píšete aspoň na nočáku upravil trasu, aby aj ľudia zo Sihote mohli ísť na Juh alebo do centra. ale nie, nestalo sa nič z toho. jednoducho, pokiaľ to budú robiť tí, ktorí to robili vždy doteraz, bez odborných skúseností a vedomostí, a bez znalosti dopravných prúdov a budú vždy kresliť len tú svoju jednu linku a hrdo sa budú tváriť aký výsledok stvorili, ale zabudnú si pozrieť linky vzájomne, do prekladu a súvzťahu, dopadne to tak ako teraz s linkou 13 a linkami 1+22. Pritom Juh je na MHD odkázaný, Záblatie tiež, ale akoby bolo dôležité len obchodné centrum Laugaricio a Tesco. ?
to sa divím, ale v TN na MHD máme všetko Irisbusy a Ivecá (jednu B932E, ktorá už bola z MHD aj vyradená, ale možno práve pre nefunkčný Citelis 18M je nazad), takže by som čakal že si dajú záležať pre takého odberateľa akým SAD TN a SAD ZA boli a sú.
Súhlasím s tým, že B961E sú podľa mňa spoľahlivé. A aj mne je ľúto, že nám kĺbové nízkopodlažné vozidlo stojí v garáži. Ozaj je to pekný autobus a môj možno hlúpy názor je taký, že keby denne odjazdil aspoň 2-3 hodiny na nejakých linkách a potom by išiel zase do garáže, tak by sa to hádam aj dalo. ?
jj, v PO som o tom čítal. Inak na mňa osobne pôsobia Irisbusy sympatickým dojmom, podľa mňa Citelis či Crossway sú vcelku fajn. Áno, nešoféroval som žiadny, a preto netvrdím, že môj názor je objektívny a neomylný, ale práve preto ma mrzí náš jediný Citelis 18M, veď nie je krásny? http://imhd.sk/tn/galeria-media/1069/irisbus-citelis-18m.html?#40340-Na-Juh-dorazila-pycha-trencianskej-MHD
Mal byť našou pýchou, ale realita je žiaľ iná. A to je to kĺb a aj NP spolu...keby nám vykapala jedna B932/952, tak by som to ani nekomentoval. No uvidím,e čo sn ím bude po začatí školského roka. Pravdou je, že tie 4 B961E sa budú obracať, a to riadne vzhľadom na redukciu a interval nosných liniek 1 a 8.
Máš pravdu v tom, že B961E slúžia ako švajčiarske hodinky. Inak aj sólo Citelis má spotrebu porovnateľnú s B952, záleží kto (a ako) na ňom jazdí. Tiež máš pravdu, že stojí dlhodobo, a možno aj preto, že nejaký diel nie je k mání. Podľa mňa spotreba je len argument navonok.
Inak na TN pomery je vôbec luxus, ako písal aj Petrox, žeby nejaký kĺb mal byť ako záloha, ale keď by už mal byť, tak by som to urobil úplne inak:
- rotoval by som vždy 4 kĺby a piaty by v daný týždeň nejazdil, vždy rovnomerne. Je jedno či B961E alebo Citelis 18M, pretože by bol aspoň čas na dôkladnú údržbu každého kusu.
Kto by to bol povedal, že nízkopodlažný kĺbový autobus bude mať vysokú spotrebu... ?
A sólo citelis nemá vysokú spotrebu?
Ale ak už teda má byť záloha za kĺbaky, tak je rozdiel či stojí preto že všetky 4 B961 slúžia spoľahlivo a keby sa nejaká pokazila alebo išla na väčšiu prehliadku prípadne STK, tak by ten kĺb. citelis išiel von, alebo stojí dlhodobo lebo je nepojazdný a čaká na nejaký objednaný náhradný diel.
Aj keď skôr by som dal do bežnej výpravy jeho a nejakú B961 karosu nechal ako zálohu, keď už...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
draxter