Reply on: Marek6283 #7247:
NESKUTOČNĚ - kravina ako svet, MHD TN ide do kolien. Rád by som videl aj obehy vozov k tomu, lebo to čo sa stalo hlavne s nosnými linkami 1,8,22 je tragédia. Zhrniem:1 - redukcia, robotnícke ranné presunuté na 22. Linka už nejde po 22:00 v "a" z Juhu - tým zostal CELÝ JUH II bez spojenia v "a" po 21:15 bez spojenia ? Interval v "x" je 30 min, v "a" 60 min: harmoniky budú plné...do Kubry zase pod 30 min (+)
2 - začlenené späť spoje linky 10, zrušenie zachádzky k MAX-u, niektoré spoje zrušené, skrátená premávka večer
3 - zdá sa mi že jeden pár spojov dole
4 - bez zmeny
5 - večerná premávka z Juhu končí 20:27x (20:25a), redukcia, o 13-tej a 18-tej nejde v "a" vôbec
6 - ďalšia redukcia, v "a" je linka nepoužiteľná so 6 pármi spojov ("dúfam", že zato pribudnú prejazdy do SAD-ky naprázdno). Zrušená zachádzka k MAX-u
7 - zrušený jeden pár
8 - redukcia spojov v doobednom sedle na 60 min interval, spoje nerovnomerne rozmiestnené, zrušený jeden spoj v "a" - vidím, že asi budú mať harmoniky zase opodstatnenie pri takýchto intervaloch
9 - zrušená
10 - zrušená
11 - premerovaná na Inoveckú a Soblahovskú, časovú posuny bez zníženia počtu spojov
12 - jeden rýchly ranný spoj sa opäť objavuje v CP
13 - redukcia v "a" aj v "x"
15 - redukcia 2 párov spojov ak som dobre počítal
16 - zrušený krátky spoj zo Zlatoviec k VOP
17 - výrazná redukcia, späť v stave ako v roku 2005, premávka od 01.07. do 31.08. vôbec žiadna
18 - redukcia večer, v "a" aj ráno
19 - posilnenie o jeden pár spojov
20 - Juh I vynechaný úplne
21 - posledné spoje v "a" sú 18:55 z Juhu a 19:25 z Opatovej, časové posuny, v "x" večer možno pridaný jeden pár
22 - výrazná redukcia, rozbíja sa krásny CP 1+22, v "x" okrem robotníckych spojov od 01.07. do 31.08 nič, v "a" tiež redukcia, s linkou 1 vytvára v "a" nepravidlený interval 20 alebo 30 min, večer nepremáva
23 - pribudli večerné spoje v "x", v "a" úbytok spojov
24 - zrušený jeden pár spojov
25 - úprava časov
27 - nová linka Detské Mestečko - Záblatie - Električná - Laugaricio v "a"
28 - redukcia, večerná premávka koční 18:50/19:50 "x" 18:10/18:45 v "a" Vzhľadom na zrušenie jedného ranné spoja v "a" má Východná ráno riadnu dieru v smere do mesta (05:20 a až 08:10) aj opačne.
50 - už premáva iba v sobotu (t.j. v noci z piatka na sobotu), však bez zmeny trasy
Výsledok: keďže to je redukcia, tak samozrejme že zlý. Žaráža ma však, že aj spoje linky 8 v doobednom sedle boli zrušené, linka 1+22 a 17 poriadne oslabená, takže pre cestujúceho z Juhu je redukcia veľmi citeľá. Konečne nejde linka 8 a 18 hneď po sebe, ale večerné spojenie z Juhu sa stáva katastrofou. Určite niektoré spoje alebo linky bolo vhodné zrušiť, ale niektoré obrovské diery na sídlisku Juh cestujúcich na MHD ozaj neprilákajú, ak z Východnej nemám spoj do mesta 3 hodiny. Bude to šetrenie v dôsledku ktorého zase klesne využitie MHD... Z Kubry budú jazdiť spoje v "a" h:20 a h:40 (interval nikde) a v "x" popoludní (večer) h: 15,37,45 alebo 25,35,45 - to je čo? Niekde bude ponuka viac než dorbá a potom 30-40 min nič. Asi budú jazdiť harmoniky aj cez víkend po takomto rušení ?
draxter
K využitiu kĺbových autobusov: určite linka 15, to je bez debaty. Pokiaľ ide o ostatné linky, tak 1,8,22 sú najlepšie. Ja som svojho času navrhoval predĺžiť 22 až na Sihoť, či už zadom okolo Maxu a Billy alebo predom (tzv. linka 8 so stanicou). Ktovie ako by sa tento nápad pozadával, veď linka 8 svojho času jazdila aj na stanicu.
K linkám 8 a 18: tu by to chcelo možno vrátiť stav z pred roku 2000: linka 8 jazdila x:55 a linka 18 jazdila x:25 alebo x:35. Vyhľadám starý CP a hodím to sem. Zaujímavé je, že vetdy linka 8 jazdila medzi 14:00 a 19:00 v intervale 20min, a to je možno dnes problém, pretože špička nie je len do 16:00, ľudia dnes rovoa do 17:00, 18:00 bežne.
K linkám 2,10,24: rozhodne vylúčiť súbeh a trochu zoptimalizovať vo vzťahu k využitiu. Tvoje riešenie ma nenapadlo, ale v podstate má logiku. Potom to ale urobme jednoducho: spoje idúce do Nozdrkoviec nech ostanú tak ako sú na linke 2 a všetko ostatné nech je linka 10.
K linke 50: aj tvoje riešenie by bolo možné, ono je to vlastne len formalita, preunúť konečnú zo stanice inde. Viac km to nebude, časovo to bdue tiež rovnaké. Ja by som ešte pridal zastávky na znamenie po celej trase. To by bol krok ku konkurencieschopnosti k Taxíkom.
?