Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Marek6283 #7247:
NESKUTOČNĚ - kravina ako svet, MHD TN ide do kolien. Rád by som videl aj obehy vozov k tomu, lebo to čo sa stalo hlavne s nosnými linkami 1,8,22 je tragédia. Zhrniem:
1 - redukcia, robotnícke ranné presunuté na 22. Linka už nejde po 22:00 v "a" z Juhu - tým zostal CELÝ JUH II bez spojenia v "a" po 21:15 bez spojenia ? Interval v "x" je 30 min, v "a" 60 min: harmoniky budú plné...do Kubry zase pod 30 min (+)
2 - začlenené späť spoje linky 10, zrušenie zachádzky k MAX-u, niektoré spoje zrušené, skrátená premávka večer
3 - zdá sa mi že jeden pár spojov dole
4 - bez zmeny
5 - večerná premávka z Juhu končí 20:27x (20:25a), redukcia, o 13-tej a 18-tej nejde v "a" vôbec
6 - ďalšia redukcia, v "a" je linka nepoužiteľná so 6 pármi spojov ("dúfam", že zato pribudnú prejazdy do SAD-ky naprázdno). Zrušená zachádzka k MAX-u
7 - zrušený jeden pár
8 - redukcia spojov v doobednom sedle na 60 min interval, spoje nerovnomerne rozmiestnené, zrušený jeden spoj v "a" - vidím, že asi budú mať harmoniky zase opodstatnenie pri takýchto intervaloch
9 - zrušená
10 - zrušená
11 - premerovaná na Inoveckú a Soblahovskú, časovú posuny bez zníženia počtu spojov
12 - jeden rýchly ranný spoj sa opäť objavuje v CP
13 - redukcia v "a" aj v "x"
15 - redukcia 2 párov spojov ak som dobre počítal
16 - zrušený krátky spoj zo Zlatoviec k VOP
17 - výrazná redukcia, späť v stave ako v roku 2005, premávka od 01.07. do 31.08. vôbec žiadna
18 - redukcia večer, v "a" aj ráno
19 - posilnenie o jeden pár spojov
20 - Juh I vynechaný úplne
21 - posledné spoje v "a" sú 18:55 z Juhu a 19:25 z Opatovej, časové posuny, v "x" večer možno pridaný jeden pár
22 - výrazná redukcia, rozbíja sa krásny CP 1+22, v "x" okrem robotníckych spojov od 01.07. do 31.08 nič, v "a" tiež redukcia, s linkou 1 vytvára v "a" nepravidlený interval 20 alebo 30 min, večer nepremáva
23 - pribudli večerné spoje v "x", v "a" úbytok spojov
24 - zrušený jeden pár spojov
25 - úprava časov
27 - nová linka Detské Mestečko - Záblatie - Električná - Laugaricio v "a"
28 - redukcia, večerná premávka koční 18:50/19:50 "x" 18:10/18:45 v "a" Vzhľadom na zrušenie jedného ranné spoja v "a" má Východná ráno riadnu dieru v smere do mesta (05:20 a až 08:10) aj opačne.
50 - už premáva iba v sobotu (t.j. v noci z piatka na sobotu), však bez zmeny trasy

Výsledok: keďže to je redukcia, tak samozrejme že zlý. Žaráža ma však, že aj spoje linky 8 v doobednom sedle boli zrušené, linka 1+22 a 17 poriadne oslabená, takže pre cestujúceho z Juhu je redukcia veľmi citeľá. Konečne nejde linka 8 a 18 hneď po sebe, ale večerné spojenie z Juhu sa stáva katastrofou. Určite niektoré spoje alebo linky bolo vhodné zrušiť, ale niektoré obrovské diery na sídlisku Juh cestujúcich na MHD ozaj neprilákajú, ak z Východnej nemám spoj do mesta 3 hodiny. Bude to šetrenie v dôsledku ktorého zase klesne využitie MHD... Z Kubry budú jazdiť spoje v "a" h:20 a h:40 (interval nikde) a v "x" popoludní (večer) h: 15,37,45 alebo 25,35,45 - to je čo? Niekde bude ponuka viac než dorbá a potom 30-40 min nič. Asi budú jazdiť harmoniky aj cez víkend po takomto rušení ?
Tak co je na tom trencin.sk pisane, linka 9, linka 10 budu zrusene a pribudne linka 27, ktora bude chodit zo zamostia do OC Laugaricio.
Tak som to prezrel...uf ☠ ...
Mesto Trenčín od 18. augusta mení cestovný poriadok mestskej hromadnej dopravy (MHD)
http://www.sadtn.sk/?mod=novinky--trencin-meni-cestovny-poriadok-mhd
Reply on: MinoSUN-55 #7244:
Vraj uz o dva tyzdne od Soboty 18.8. to ma byt spustene,no su to neoverene spravy...vydrzte chalani,ved sa to zverejni v tyzdni...,zmeny zmien:) uvidime,aj ja sa nechavam prekvapkat;)
Prosím vás, kedy má prísť do platnosti nový cestovný poriadok? A aké veľké zmeny sa v ňom chystajú? Ďakujem. ?
Reply on: kamaquashy #7242:
Ale no,ono vyznam to ma tu napisat dobre napady,i ked lepsie by bolo dat hlavy dohromady,dat to vsetko na jeden papier a poslat priamo do SADky tym spravnym ociam a rukam!!! Teraz uz bude asi neskoro,no o dva - tri rocky sa bude cestak zhotovovat urcite na novo koli novemu mostu,SADke na stanici a pod. a potom mate sancu na riadnu robotu na tom-podnety ,navrhy,pripomienky...dobre napady su vzdy vitane!!!
Reply on: kvorka #7241:
Ja neviem kolegovia ? ze vas to bavi, rozoberat temu cestovneho poriadku. SADka si aj tak spravi, to co che ona, nie to co chcu ludia. Ved sa pozrite do minulosti. Kolkokrat sa zaujimali o tie vlaciky, co tu chodia stale za sebou? A tych nezmyselnych veci. To sme tu uz rozoberali velakrat. ? Idem radsej ? Dobru.
Reply on: draxter #7240:
veru sa s tým dá celkom súhlasiť, človek chce na jednej strane kvalitné spojenie (t.j. v TN v špičke 10min), na druhej strane sa nie vždy dá slušne preložiť linka s linkou, a ešte k tomu aj kapacita vozidiel. Možno ak by sa dali čítačky ku všetkým dverám, skrátila by sa jazdná doba linky 1 pod 30 min, čo vidím ako zásadnú vec pre správne obehy kĺbových vozidiel. Tie by som riešil prejazdmi po linkách zo spoločných konečných (Juh II - Zlatovská - Sihoť IV), kde je možnosť odísť aj na inej linke ako vozidlo príde.

Nočák je v piatok dobre využívaný, ale tiež podľa mňa stráca na atraktivite tým, že vlastne slúži len pol mestu od centra na Juh, pričom Sihoťár sa dostane len na stanicu - ďalej už nie. Ja tiež navrhujem zachovať súčasný rozsah nočnej dopravy, ale konečná nech je na Juhu alebo na Sihoti, aby sa dalo aj opačným smerom cestovať po meste. ?
Reply on: milan001 #7239:
no nemáš zlé myšlienky, tak sa k tomu vyjadrím. V zásade máš pravdu s Juhom i Sihoťou, momentálne to až na niektoré vybrané hodiny tak aj je. Áno, možno práve Juh by mohol byť podvečer trošku lepšie poriešený, pretože po tom, ako končí interval 15 min na linke 1/22 a 20 min na linke 8 je tých spojov málo.

K využitiu kĺbových autobusov: určite linka 15, to je bez debaty. Pokiaľ ide o ostatné linky, tak 1,8,22 sú najlepšie. Ja som svojho času navrhoval predĺžiť 22 až na Sihoť, či už zadom okolo Maxu a Billy alebo predom (tzv. linka 8 so stanicou). Ktovie ako by sa tento nápad pozadával, veď linka 8 svojho času jazdila aj na stanicu.

K linkám 8 a 18: tu by to chcelo možno vrátiť stav z pred roku 2000: linka 8 jazdila x:55 a linka 18 jazdila x:25 alebo x:35. Vyhľadám starý CP a hodím to sem. Zaujímavé je, že vetdy linka 8 jazdila medzi 14:00 a 19:00 v intervale 20min, a to je možno dnes problém, pretože špička nie je len do 16:00, ľudia dnes rovoa do 17:00, 18:00 bežne.

K linkám 2,10,24: rozhodne vylúčiť súbeh a trochu zoptimalizovať vo vzťahu k využitiu. Tvoje riešenie ma nenapadlo, ale v podstate má logiku. Potom to ale urobme jednoducho: spoje idúce do Nozdrkoviec nech ostanú tak ako sú na linke 2 a všetko ostatné nech je linka 10.

K linke 50: aj tvoje riešenie by bolo možné, ono je to vlastne len formalita, preunúť konečnú zo stanice inde. Viac km to nebude, časovo to bdue tiež rovnaké. Ja by som ešte pridal zastávky na znamenie po celej trase. To by bol krok ku konkurencieschopnosti k Taxíkom.
?
trochu som rozmýšla, že čo majú vlastne zmeny v MHD priniesť. Znížiť odjazdené km? Asi ani nie, veď mesto je za zachovanie poštu objednaných výkonov. Podľa mňa by malo byť cieľom prilákať ľudí do MHD. To sa dá v podmienkach Trenčína rôzne. Čo by sa mohlo ako prvé urobiť je domontovať čítačky k tretím i štvrtým dverám autobusov. Potom dať prestup pri čipovej karte grátis do 40min. A na záver trochu presporiadať cestovný poriadok, aby nebolo toľko prejazdov. Držal by som sa pritom asi niekoľkých základných myšlienok:
1. z Juhu II musí ísť bus každých 10min, večer aspoň každých 20 min
2. zo Sihote by tiež mal ísť bus každých 10-15min, večer aspoň 20 min
- keďže pri navrhovaní trasy by mali byť spájané končené zastávky s približne rovnakou frekvenciou, ideálne spojenie je Juh II - Sihoť IV (dnes realizované linkou 8 a doplnkovo linkou 21), prípadne spojenie Juhu II a stanice (linky 1 a 22).
- využitie kĺbových autobusov je celodenne najvýhodnejšie práve na trase Sihoť IV-Juh II (8), stanica-Juh II, v čase dopravných špičiek aj na linke 15. Otázna je vzájomná konkurencia liniek 8 a 22 v úseku Juh II-centrum. Neviem, ako sú vyťažené kĺbové autobusy na linke 22 v jednotlivých častiach dňa. Taktiež rátať s tým, že bude zrušené nezmyselné zdvojenie na linke 18 a 8 (t.j. odchody zo Sihote 3 min po sebe). Klesajúci počet cestujúcich na linke 2 by som zohľadnil pri linke 24. Až na posledné 2 zastávky majú totiž totožnú trasu. Preto by som možno urobil toto:
- linka 2 bude slúžiť len pre spoje do Nozdrkoviec
- linka 10: keďže cez Biskupice ide dosť spojov PAL, prioritu by mala mať oblasť Novín, Karpatskej a Biskupickej ul. Uvažoval by som preto nad presunom niektorých spojov linky 2 do linky 10 aj cez víkend (každý druhý) a aj cez pracovné dni (súčasný počet 4 spoje je nedostatočný). A odstrániť akýkoľvek súbeh liniek 2,10 s linkou 24.
- linka 24: prípadne sa navýši tam, kde sú spoje liniek 2 a 10 nevyužité v koncových zastávkach

Už sa to tu debatovalo, nočná linka by naozaj mala byť preto, aby sa spojenie cez mesto dalo realizovať v oboch smeroch, niečo ako N8 so stanicou by bolo ideálne.

Rád si vypočujem kritiku. ☺
Reply on: kamaquashy #7234:
v prvom rade si rozbíjajú vlastné autobusy, keďže vlastnia 49% SAD TN. Už len preto je nepochopiteľné, že povrch je taký, aký je ?
Reply on: linka10 #7236:
asi áno, predtým to bol spoj 05:00 (05:05), takže pri jeho posune to asi tak bude.
Reply on: milan002 #7235:
Myslím, že to môže byť linka 1 s odchodom 4:50 z Juhu.
chalani, na ktorom spoji začína prvý kĺbák v TN?
Reply on: kamaquashy #7233:
Mimochodom, skusal som najst kontakt na SIRS, ze sa skusim opytat aj tam. Ta firma nema ani e-mail, ani www stranku. Takze im musim napisat list. To viem, ze odpoved mi tento rok uz nepride. Co uz
Reply on: draxter #7232:
Ocividne je to mestu TN, Kraju TN, SAD TN a SIRS ZA jedno. Chodim tade kazdy den do prace a nic.
Vid moj prispevok : #7230. Kedy to bolo? 18.7. Úprava vytlkov prebieha.24.7. Vytlky su stale. Akurat to uz nie su vytlky ale poriadne jamy. Prestalo prsat, uz to je aj vidiet. Zajtra ma prsat. Zase ich nebude vidiet a zase budeme cvachtat do dier, najma ked pojde bus smet sihot a ja pojdem na stanici dole z vozu. Asi sa radsej preveziem na sihot a odtial peso naspat na stanicu. Dobru noc. Dakujeme
?
Reply on: Marek6283 #7231:
nebodaj je stanica s novým povrchom? Lebo tie diery čo tam sú veľmi "prospievajú" našim NP a LE vozidlám ?
? vytlky uz nevidno-prsalo ? ,vidis to,a tu na strkovej ceste cez byvaly VUO niekto minul do jam paradny asfalt len tak...mohol byt na stanici kde je ho treba...
Takze sa vratim k mojmu prispevku o stanici. Pisal som staznost na trencin.sk a dostal som takuto odpoved :

Benjamín Lisáček, útvar interných služieb:

Autobusová stanica nepatrí mestu Trenčín. Za jej údržbu a opravy je zodpovedný majiteľ SIRS - Development, a.s. Žilina. Na základe informácií od uvedenej spoločnosti oprava výtlkov už prebieha.

Co znamena, ze firma SIRS asi pouziva neviditelne stroje skonstruovane zo stihaciek STEALTH, zo Zilinskeho letiska, kedze zadne stroje nevidno a takisto aj ludi, co opravuju vytlky. Americania sa zase maju co ucit!! ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.