Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Takže dúfam, že foto opäť potešilo, opäť niečo aj pre fajnšmekrov pribudne. Som zvedavý čo a kedy príde z tých nových busov.
Reply on: kvorka #6350:
ja suhlasim s kvorkom, 45 skoda davat do zalohy. Radsej take kusky ako 42, 44 a zaroven su to vzory, kde sa busy s inymi nestriedaju a teda mohli by byt oznacene "i". A mozno aj za TN-747AM a #40 dat nove NP vozy, nech je viac spojov na linkach 24 a 25 NP
Reply on: kvorka #6350:
? kurnik sopa,tak to aby som isiel 45 cez vikend rychlo znicit... ?
Reply on: Marek6283 #6349:
priznám sa, že nejaká B952 to asi "zlízne", ale ja by som dal tú čo je v najhoršom stave, a #45 mi nepríde taká. Ale dal by som aj jeden Citelis, kvôli "i" spojom, nasadená záloha nie je to pravé orechové. Ale ktovie kedy budú nové busy a čo to teda bude. ?
Reply on: kvorka #6348:
? ej veru,fotky su super,no az teraz ked som sa na nich nasiel si uvedomujem ako ten cas leti a ako starnem ?
? nova minianketova otazka: Dame 45 do zalohy? ?
Opäť pochvala Danovi za krásny update, takmer ako keby sme mali v TN len kĺby, hoci opak je pravdou. Nádhera. ☺
Reply on: kvorka #6345:
posledná vyrobená B961E, vo farbách ako u nás: http://sk.wikipedia.org/wiki/S%C3%BAbor:Posledn%C3%AD_b961e.jpg Vie sa vôbec, koľko ich vyrobili?
Takže výluka na Kubranskej nám skoční už 17.06. o 15:00.
Ako to vyzerá so záložákmi, čo sa momentálne objavuje v premávke?
Reply on: kvorka #6343:
po tom ako funguju tie tabule zacinam mat na ne velmi pesimisticky nazor, lebo takto narobia viac skody ako uzitku. Ale snad niekto ma za to zodpovednost za tieto veci a konecne sa to da doporiadku
Reply on: milan005 #6342:
tiež som si všimol, najprv že mi idú zle hodiny, ale potom som to skontroloval cez mobilnet. Treba to konečne nejako spraviť poriadne. A umiestniť aj tretiu tabuľu!
Co ma zase netesi, svetelne tabule uz velmi dlhu dobu idu v casovom predstihu a potom ukazuju odchody uplne nanic ? Cize maju opacny ucinok ako maju mat, len mylia a zavadzaju cestujucich. Takyto system nam bol cert dlzen
Reply on: draxter #6339:
ta mapa je paradna. Skoda ze nemozno porozpravat s vodicmi ktori toto obdobie pamataju a myslim ze este taky na MHD aj su(09), ale myslim ze by nemali zaujem s nami komunikovat 😞 Inak pridam sem este CP z r.1987 len som mal teraz malo casu a ma dost stran. Este sa chcem spytat nevie niekto kedy vlastne vznikla linka X? Lebo v tychto CP je prvy krat pisana az v r.87 v CP, avsak v tom zo 78 sa spomina v trasovani jednotlivych liniek. V tom z 82 sa nespomina vobec
Reply on: brefos #6338:
ej veru, ten link je rovnaký na všetky schémy ? . Inak vďaka patrí okrem Daniela najmä Milanovi za historické CP, a niektoré poznámky pamätníkov. Ten rok 1978 je ozaj zaujímavý.

Pripravené sú ešte 4 mapy: 1982, 1992, 1993 a 1994 (dokocna k 01.06 aj k 01.08.). Len všetko chce čas, ktorého moc nieto.

Vo fáze dokončovania je mapa 1979 a 1985. Ešte spravím aj 2005 a 1961. Časom ku každému CP, ktorý bude k dispozícii. Ako bonus bude Prievidza, tuším 1997.
heh aj teraz, ej by som zahrešil ? Inak gratulujem autorom, zase bezvadné. ☺
Reply on: Tiny #6334:
zaujímavá zmena. Potom by som sa ešte spýtal, ako je vyťažený ten spoj, prípadne či by ho nebolo vhodné predĺžiť na Sihoť alebo do Kubry/ice (mám na mysli jeho vedenie ako linky 6 alebo 7). Diky. ?
Reply on: draxter #6328:
No co som sa ja pytal, tak s mojou 27 co robim o 07:28 zo stanice chodi aj kamarat. A ten mi povedal, ze chodi normalne na 8 do roboty do AUO a konci o 17 hod. Je to divna smena, ale chodi ich tak viac. Takze urcite vozim zamestnancov. A chodia so mnou aj novi ludia, pretoze pohovory v AUO stale prebiehaju, stale robia nabor a pohovory zacinaju o 08:30.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.