Reply on: S499.1023 #6201:
No a vec ma aj druhy a treti pohlad.Druhy pohlad suvisi s myslienkou nielen odburania subehov medzi PAL a ZRL, ale so striktnym takmer prikazom zaviest v krajoch krajsky integrovany system. To by malo logiku vtedy, ak by sa odlozilo sucasne vysoko rozbehnute rusenie ZRL, aby sa mohli porovnat EXISTUJUCE linky a ich jednotliva vhodnost zaradenia do integrovaneho systemu. Ak sa vsak uz vela liniek ZRL zrusilo a dalsie su v poradi a uz neexistuju alebo coskoro nebudu existovat - je predsa absurdne a technicky nemozne v buducnosti navzajom integrovat existujuce PAL s neexistujucimi ZRL.
Treti pohlad suvisi s tvrdo presadzovanym zamerom vylucnej prority ZRL nad PAL (pochopitelnym iba z pohladu strategickeho zaujmu zachovania zeleznicnych dopravnych ciest v dobe ohrozeni - ta pani v klipe to na plne usta pomenovala). Tento zamer obmedzuje vytvorenie integrovaneho systemu na baze dvoch navzajom vyhodnych, doplnejucich sa a rovnocennych systemov (PAL vs. ZRL). Kedze predpoklada bez akejkolvek diskusie, ze ak mame 2 subezne systemy (typicky priklad PAL a ZRL z Tr.Teplej do Tr.Teplic) nikto nebude nic porovnavat alebo spocitavat - a VZDY bude mat prednost zachovania ZRL a automaticky sa zrusi PAL. Toto nie je integracia, toto je diktat.
"Zadrhelom" tejto priority ZRL nad PAL je pre buduce prebratie ZRL vuckami to, ze vucky si nebudu moct zvolit formu dopravy podla jej vzajomnej vyhodnosti podla jednotlivych usekov. Bude musiet automaticky "vyskrtnut" PAL vsade tam, kde sa len niekde okolo mihne akakolvek kolaj. Teda automaticky vyskrtnut 1-eurove spoje a natvrdo ich nahradit 8-eurovymi.
Je preto pochopitelne, ze akekolvek podrobne udaje poskytnute o PAL ludom, ktori priamo alebo nepriamo pracuju na horeuvedenych ulohach, sa v konecnom dosledku v priebehu niekolkych mesiacov obratia proti ludom, ktori tieto udaje poskytli. A teda aj proti uradom alebo organizaciam, ktore budu musiet v buducnosti financovat takyto umely "integrovany" system, s ktorym nesuhlasili a casto nie je ani v prospech dopravujucej sa verejnoesti.
milan005
-L6 na spoji 5:20 z VUO (tu by som "vypichol" nahovno spraveny cas - bezne spoj L6 bez zachadzky k OZCM spravi svoju trasu za 23min., tato trasa je podstatne dlhsia a je pre nu len 21min.) a 14:43 od AUO, tam je to vyriesene pekne, pravdepodobne smena konci o 14:30
-L15 zrychleny spoj z Juhu 5:22 posunuty o 2 min. skor a potiahnuty az po AUO(dobre riesenie, kedze ten voz potom robi beztak prejazd do zablatia na L13) a L15 o 14:50 od AUO.
Ine zmeny som si zatial nevsimol ale prezriem to dokladnejsie