Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Valec #245:
neviem kolko ludi cestuje l. 20, ale pokial nieje vytazena kazdopadne s tebou suhlasim ale keby ludom zrusis jednu z liniek 5/15 tak ti garantujem ze by ta ukamenovali do Zamostia cestuje vela ludi do prace, takisto vela ziakov. no a l. 28 sa stala velmi oblubenou, pocul som na nu same chvaly a vzdy ked som ju videl sla slusne vytazena. aj ked je pravda ze vpodstate l. 23/28 maju subeznu trasu a nulovy preklad medzi tymito linkami. no a ta linka 21...mas pravdu pacilo by sa mi nieco take zilinskeho stylu napr. ze by l. 2 potiahli az do Opatovej a 21 uplne zrusili. Opatova a Biskupice+Noviny su poctom obyvatelov priblizne stejne velke casti, obe maju okrem MHD aj spoenie PAL. a interval na takej l. 2 by mohol byt asi taky ako je aj momentalne mozno v spicke by postacovalo aj 30min.
Reply on: milan005 #241:
Však to je jasné, medzi sídliskami priame linky, do "dedín" len po jednej a s prestupom. Načo L21 chodí z Opatovej až na Juh?
Čo sa týka prestupných uzlov:
Nemocnica - na prestup medzi Juhom a Biskupicami (zrušenie L20?);
Pod Juhom - nebudú musieť byť vedené linky zo všadiaľ na každú vetvu Juhu (možno tak zrušiť L28 za súčasného posilnenia L23, jednu z liniek 5 a 15 alebo aj 9 a 19).

Ostatné hádam vysvetlovať netreba.
pozrel som si ten clanok, no co dodat, skur..ni kapitalisti. sa im vyserem na to pojdem do skoly radsej cez Brezinu peso a budem tam za rovnaky cas, este sa aj prebehnem
Reply on: kvorka #240:
no potom si moze Celler postavit klzisko bez potrebneho povolenia nielen pri vodnikovi ale aj pred vlastnym domom.
Reply on: eMareq #239:
Vidím, že žilinská tarifa sa už začína premiestňovať aj do TN. Aspoň čo sa výšky zľavy pre študentov týka. ? Holt, keď si nenaučíme mládež MHD používať, tak ťažko možno očakávať že ju budú používať počas produktívneho života. ?
Reply on: Valec #237:
velmi zaujimavo sa mi javia hlavne tie: Pod Juhom a nemocnica:) myslim ze TN nieje az tak velke mesto, kde by sa museli tvorit prestupne uzly. prestup akurat na smery: Záblatie(Hasičská-13), VOP(Gymnázium-19 po precislovani 9), Biskupice(ŽST, Hasičská, nem.-2), Kubrica(Hasičská-11) to sú smery z ktorych by postacovala len jedna linka. ale kazdopadne sidliska Juh, Sihot a stvrte Zámostie, Pod sokolice by mali zostat nadalej tak navzajom prepojene ako su. moj nazor je taky ze keby ludia museli prestupovat napr. z Juhu I. na smer TRENS tak by radsej isli vlastnymi prostriedkami. mozno by som trochu pouvazoval nad linkou c. 3 v zavere svojej trasy jazdi naozaj prazdna, zopar krat som nou siel aj v jednom aj v druhom smere a v casti Zlatovce-Orechove som siel sam.
Reply on: eMareq #239:
To je ZASE LEN PRÍKLAD HLÚPOSTI DOPRAVCU. Na to nemám slov, hádam radní páni neskočia na túto pi-čičo-vinu. Miesto toho, aby študentov motivovali cestovať MHD, tak im zvýšia cestovné? Aj dôchodcom? Veď to je nahlavu...hlavne že pán primátor hovoril o tom, že cestovné sa zvyšovať nebude. A nočák? To je hádam žart. Úplne opačný prístup.

Študent idúci zo Sihote na fakultu do Záblatia po novom zaplatí za jeden deň cesty MHD z a do školy 48,- Sk! (linkou 2,6,8,18,21,28 zo sihote na Hasičskú/Gymnázium kde spojom 3/13 sa odvezú do Záblatia /trojkou ešte nie úplne/) 12+12 + 12+12. Paráda. Cestujme autom. Pri spotrebe 7,5 l/100 km je to 1,5 litra (som prehnal), čo je 53 Sk. A ideš kedy chceš. Perfektné!

PS: potom ozaj stačí linka 1,2,5,8,11,18,21,23,28 a máme MHD vybavenú. Interval max.30 min a všetky linky s kĺbovým poradím pre tých ľudí čo ostanú v MHD. A dotácia ani nemusí byť. Mesto ušetrí na dotácii, ale môže dať ďalších 50mil na tret/štvrtý most a iné dopravné riešenia.
Reply on: Solider #225:
Dieťa, ty poznáš trenčianskych kompetentných, že si také premúdrelé?
Reply on: milan005 #232:
Prestupné uzly: ŽST, Braneckého, nemocnica a Pod Juhom.
Reply on: Solider #234:
prestupové body sú jednoznačne tieto:
1. Hasičská /stojí tam polovica liniek MHD a PAL, je to priamo v centre/
2. Gymnáziu, v opačnom smere Braneckého /stojí tam polovica liniek MHD a niektoré PAL/
3.železničná stanica /stojí tam 1/3 liniek MHD, PAL, DAL, vlaky/
Páni, pripojím svoj názor:
- tiež zastávam teóriu o tom, že mesačník by sa mohol vrátiť, aj nástup všetkými dvermi, ale len ak pri každých bude čítačka

- tie "vláčiky" 4 busy za sebou a polhodinu nič: Pr. o 19-tej odchody zo zastávky Rázusova smer Sihoť VÚO /jeden za všetky/ - chcelo by to nejaké riešenie.

- tiež navrhujem urobiť prípoje k večerným R a IC, ale nie hneď po príchode, ja by som dal 10 min po príchode, samozrejme v závislosti na intervale linky, ale pri posledných spojoch by som to zvážil. Je pravda, že vlaky teraz meškajú, al v smere zo ZA do BA nie /R 612 Váh, IC Kriváň/

- zmenil by som tarifu na L50, toto je moc veľa a vozí vzduch. Keď v BB môže nočák chodiť každý deň 6x za noc v oboch smeroch za denné cestovné, u nás by sa to hádam dalo tiež za nejakú kompromisnú cenu /8,16 resp. 10,20/.

-chce to lepší preklad L23 a 28, 11 a 17, zo sihote 2,6,28 a zároveň 8,18,28. Nie ako teraz, keď L8 ide 3min po L18. A poobede zahustiť interval L8 aspoň na 30min.

- ono je zlepšení možných dosť, otázne je, ku ktorým sa siahne a ktoré by skutočne pomohli /v prvom rade určite zrušenie tých "vláčikov" a ozajstný intervalový preklad/.
Reply on: milan005 #233:
Nehovorim o bratislavských cenách, ale o bratislavskom spôsobe tarify 😉 A mimochodom, nie som z Trenčína, takže nemôžem hovoriť, kde je, resp. nie je prestupný bod 🙂
Reply on: milan005 #232:
celkom ma zaujima ako by to malo podla teba vypadat skus povedat take tvoje linkovanie+interval ak by si mohol;-)
Reply on: Solider #231:
este zaviest pratislavske ceny, 10 minutovy listok 14sk a nebol by ani problem s pretazenostou busov lebo napr. ja a ludia ktorych poznam by sa im na to vyprdli a chodili radsej peso:D no a s tym intervalom mas do istej miery pravdu ale ako to chces robit? kde chces spravit prestupny bod? na Hasicskej, ktora uz teraz ma problem co sa tyka autobusov hlavne v spicke. a preferoval by si kratke linky sidlisko-centrum(ŽST)? alebo napr. Záblatie-Hasicska-Kubrica/Opatova-Hasicska-Nozdrkovce? spajat casti s priblizne rovnakym prepravnym narokom jednou linkou?
Reply on: milan005 #229:
Ako má vyzerať tarifa si ber príklad z Bratislavy alebo Prešova. A samozrejme, ak by vznikol nejaký mestský dopravný podnik, tak by som automaticky zrušil SADistické intervaly (tak, ako ľudia chcú) a zaviedol pravidelnejšie (trebárs každých 12 minút).
ja som napr. za zrusenie liniek ako napr. 16 a 9. a za zefektivnenie dopravy nieze idu 4 spoje po sebe naraz jednym smerom a potom hodnu chvilu nic rieseni by bolo...
Reply on: Solider #226:
ja som nehovoril o priestupnej tarife. to bolo vyjadrenie k zilinskemu tarifnemu systemu kedby sa zaviedol do TN. myslel som tie ich komplikovane predplatne karty kde mas presny pocet jazd na presne obdobie
Reply on: radob #224:
s tymi vlakmi je to momentalne naozaj tazke pretoze chodia s "pravidelnym meskanim" koli modernizacii trate a navyse si myslim ze je hlavne aby mali linky ktore su takmer uplne subezne prekladany interval a nie ani tak aby mali interval prisposobeny vlakom...
Reply on: Valec #223:
ver ze v TN je percento ciernych pasazierov nulove, cestujem vacsinou v spicke a nestava sa...sice niekedy sa niekto preklzne za zlavu na ktoru nema narok a pod. ale vodici kontroluju aj to.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.