Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: draxter #15942:
Ako už viackrát, krásny dôkaz o zorientovani sa v aktuálnej MHD. Názor si spraví každý sám. K hokeju, kedysi chodili 2 busy na juh a jeden zamosty, vzdy pred aj po hokeji. V Nitre to tak funguje aj dnes. A to by fungovalo aj v TN
Reply on: Vladimír #15939:
😃 vtedy postúpia tí z predu ďalej dozadu a je to tam ešte horšie, ľudia na toto rezignovali, kedysi si im povedal postupujte do vozdila, dnes im to aj pustíme ale každý sa sťaby elektródou privarí k tyči a má na saláme iných...ale učím ich ísť prednými, veď ja ich tadiaľ aj pustím von , lebo tam je najviac miesta.
Kurník, to čo za hoaxy na webe mesta ohľadom hokeja?
"Jednou z možností je využiť autobusy MHD. Až k Zimnému štadiónu Pavla Demitru vás odvezú linka 2, linka 4, k dispozícii je aj linka 8, linka 11 alebo linka 24."
Veď linka 2 už v čase hokeja nejazdí na Sihoť!
https://trencin.sk/aktuality/na-hokej-autom-zaparkujte-pohodlne-a-zdarma/
Reply on: Marek6283 #15938:
takže sa nezmenilo nič za 30 rokov 😁
Reply on: Vladimír #15939:
ráno je toto špecifická situácia, je rýchlejšie vystúpiť a nastúpiť, ten povel nezaberá a decká ak by mali ísť dnu, obvykle blokujú vystupujúceho. To by sa hneď mali naskladať logickejšie, čo žiaľ nerobia
Reply on: Marek6283 #15938:
A na zvukové hlásenie, ktorým ich požiadaš, aby postúpili do voľnejších častí vozidla, vôbec nereagujú?
Reply on: Pablo #15937:
Toto je silná pravda, mňa ide trak šlafiť keď idem ráno 7:40 8mičku a tie deti stoja iba v okolí dvier, mám pocit že plnka no keď pozriem do zrkadla tak uličky medzi dvermi sú prázdne, samoška že na zastávkach vystupujú aby pustili toho čo chce vystúpiť a v zapätí nastúpia znova, neskutočne zdržujú a aj sú zase započítaný a to robia mnohí aj na iných spojoch. Ale ak bude o rok JCL tak sa veci pomenia ak bude musieť byť cestujúci evidovaný aj pri nástupe tak i pri opustení vozidla.
Reply on: tomas153cv #15936:
To pocitanie, presne ako pises, mam plny bus a 3 najsilnejšie zastavky vzdy vystupi aj 20 ludi aby umožnili vystup, ktorí vzápätí nastúpia. Za 3 najsilnejšie zastávky veziem štatisticky o 60ludi viac ako v skutočnosti, ale štatistika toto vidi rada, krivka ide hore. A vecerne kubiky vzduchu 😂? Uz som 2x menil merac, lebo som ho pretočil 😂
Reply on: milan005 #15924:
Ano, presne na toto som narazal Milan. Ratat sa to da skorej nejak pomerovo nez exaktne, vzhladom na tu vypovednu hodnotu skrz prestupy ktore spominas(a aj skrz ine anomalie a odchylky, vystupovanie a nastupovanie cestujucich v preplnenych busoch, aby ulahcili vystup inych cestujucich, chybovost samotnych citacich zariadenych(podla vyrobcu chybovost maju, podla DnP nie). Lenze ako realne dokazat ze su dane spoje, rsp. mozno aj linky nie moc stastne dotvorene? Je to jeden kolos, vsetky tri subjekty sa vyhovaraju jeden na druheho, zmeny su zapracovavane nesystemovo, chaoticky castokrat s nedomyslenymi nasledkami. A medzitym si tu behaju neskore harmoniky v snahe odviezt co najviac m3 vzduchu.
Reply on: draxter #15934:
Na tej druhej je na zákrute Piešťanská
Reply on: kvorka #15933:
Diky, ja týmto posúvam ovácie Jurajovi, on mi pomohol skompletizovať.

Všetky 4 kusy neboli rovnaké, hoci to boli 280.00. mali síce biele tyče i veľké vetračky, ale odtieň náteru bol odlišný.

Na uvedenej fotke je voz, ktorý jazdil najdlhšie. A ja som s ním šiel zo 10 krát.
Reply on: Viko #15932:
Vieme presne, vďaka draxterovi: https://imhd.sk/tn/vozidlo/11322/Ikarus-280-TNA-08-32-TNA0832

Všetky 4 kusy máme definované. Len sa zachovalo málo informácií a skoro žiadne foto.
Jeden do premávky nezasiahol vôbec.
Reply on: milan007 #15923:
Na margo "skoro fialového" Ikarusu z L19 v pôvodnej diskusii: Farba je pôvodný budapeštiansky lak, jedna vzorka ešte existuje: https://evidencia-dopravcov.eu/foto/46658
Do Trenčína sa podľa všetkého na jar 89 dodali štyri jazdenky, ale kvôli opotrebeniu jazdili iba krátko.
Reply on: kvorka #15930:
Môžeš predĺžiť. Ak tá 2/16 chodia v tých časoch ako chodia lebo medveď - žiadna nadväznosť na iné spoje MHD alebo vlaky, prípadne pre dochádzku do školy/zamestnania, obehy - tak nie je problém posunúť im časy tak, aby sa dali spojiť do jednej linky.

Stále však platí, že Nozdrkovce sú zrejme najmenšia "samostatná" časť mesta, kam chodí MHD a primerane tomu vyzerá aj vyťaženosť spojov. Noviny to vytŕhajú z biedy asi len tým, že dávajú potenciál na základný hodinový interval.

Čokoľvek však na tej 2ke spravíš, ten potenciál na nárast počtu cestujúcich je dosť obmedzený. Určite vyšší, než do nejakej čisto dedinskej lokality typu Selec/Dubodiel, ale ani tam tie spoje nejazdia natrieskané... vlastne možno je to preto, lebo Selčania chcú priamy spoj do Maxu a tak radšej chodia autom...
Reply on: theo #15929:
Ale veď ide cez Noviny ešte. Kvôli nim sa zavádzala. Predĺženie do Kubrice miesto tých spojov na 16 co idú iba po stanicu by bolo ideálne.
Reply on: kvorka #15928:
V prípade dvojky nie je problém v krátkej trase. Kdekoľvek by išla, na jej konci budú Nozdrkovce s počtom obyvateľov jedného-dvoch panelákov. Každopádne je priestor na podstatné zlepšenie, keď sa postaví Bobrovnícka Sihoť s plánom cez 600 bytov+domov.
Reply on: milan005 #15924:
Myslím, že čísla potvrdili predpovede. Neverím, že 2 a 23 sa podstatne zlepší. Krátka trasa robí svoje. Za úvahu by stálo to, že 23 aspoň k Maxu točiť. Alebo jednu z tých liniek potiahnuť miesto tých vložených spojov linky 16 a dlhšou trasou by vyťaženosť vzrástla.
Reply on: draxter #15926:
Áno, to bude ono. A ešte by som ťa chcel poprosiť, tu analýzu k zmene CP od VÚD.
Reply on: milan007 #15923:
Zlatovská, pri Úspechu
Reply on: milan005 #15924:
Rátať Kubrú+Kubricu na opúšťaní zastávky ZŠ Kubranská ti môže skresliť peší presun Kubranov na zastávku Pred polom na L1 ktorý po starom nebol, nebol naň dôvod.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.