Podobne ako za vojny, aj teraz nás zachraňujú rusi a ukrajinci. Obdivujem každého jednoho čo prišiel na výpomoc nešej biednej em há dečky. Chalanko má v ruke mobil, pozerá kadiaľ ísť, zrazu zistí že táto 24 mala ísť k nejakému LOTN...navigácia ho šupne do TESCO skladu , keď už 15 minút mešká tak pozerá na Hasičskej ze stanica a OA a zrazu je už na tej OA a zabudol na stanicu...zase návrat... stále je ale dobre naladený...prešiel svetom a vraví že ani v Taliansku,ani v Blave a ani v Nitre tak neochotne nepúšťajú autá autobusy zo zastávok aku tu... ide domov narobený, unavený ale stále dobre naladený....skladám poklonu úctivú našim záchrancom!!! Platí stále že čím ďalej na východ/tým sú ľudia "bratskejší" !!! Rád sa s nimi porozprávam , niečo ešte rozumiem aj z ich materskej reči a je to dobrá skúsenosť.
Áno, busy idú na Sihoť II cez víkend napr.
20:10 (4)
20:24 (8)
20:28 (24)
20:40 (11)
20:54 (8)
20:58 (24)
- treba vzdialenosť 8 od 24 zväčšiť, ako píšeš, posunom o 4 min skôr. A bude to potom ideálne!
súhlas, zatiaľ to totiž v špičke vyzerá, že to funguje len na cca 50-70% ten prestup. Ja si myslím, že pri tak dlhej dvojlinke, intervale na nej a dopravnej situácii (ktorá sa do roku 2026 zásadne nezlepší) by som pridal 1 min nielen na Rybároch, ale aj pri jazde z Hasičskej po starom moste. Tam naberá najviac 6/16.
To som ani nechcel takto vnímať.
Práve naopak, vnímam to, že už ani po celej trase 16 od Rybárov po Hasičskú to nie je kde dobehnúť. Nemám tam pocit nejakých rezerv. Na megadlhých linkách je dobré mať aspoň niečo málo po ceste niekde na dorovnanie, zvlášť ak absencia nejakej dorovnávačky má búrať prípoje.
Neviem to presne na sekundy ale po ceste som "zazrel oranžové pole" útržkom, takže bolo to niečo mierne cez 3 min. Čiže vodič L4 sa zachoval podľa predpisu.
Mám pocit že na Rybárch by sa pri prechode z 3 na 16 tá minútová "vyrovnávačka" zišla. Opačne, zo 16 na 3 tam tá minúta je.
Neriešme jazdnú dobu pohľadom na jedinú dvojicu zástavok, vždy ju treba hodnotiť komplexne za dlhší úsek. V čase po 17:30 ešte doznieva špička, takže rýchlejšie jazdné doby, ktoré sú na nastavené na večer a víkend ešte môžu generovať meškania...
Zo Záblatia stred na Rybáre je 1 minúta preto, lebo je to bez otočenia. Z Rybárov na Záblatie stred sú 2 minúty, aby vodiči mohli odchádzať z riadne vyznačenej zastávky.
Na Rybaroch bezne parkuju auta, ale povacsinou su to miestny ktori vedia ako maju stat aby nezavadzali, pripadne navstevy instruuju. Za poslednu dobu sa mi snad raz stalo ze by som sa nevytocil, ale aj to vyriesilo len mierna korekcia ktora trvala par sekund. Samozrejme vies ze vodic od vodica su rozny, takze toto hovorim za seba.
Zo zaujimavosti, kolko mal ten spoj meskanie?
Dnes, keďže už spoza mostov podvečer nejazdí na Sihoť linka 6, som sa rozhodol využiť garantovaný prestup na Hasičskej zo 16 na 4.
Asi viete ako to dopadlo, inak by som to neuvádzal ako ilustračný príklad.
Autobusy jazdia v "takmer dokonalom preklade" a keď odíde L4 potom 14 min nič nejde a následne idú po sebe 4 min. L8 a L24, tak som sa rozhodol ísť pešo (preto som opomínal aj ten žiadúci posun L8 z Juhu mimo špičku o 3 min. skôr).
Chyba vodiča to nebola. Prosto na 40 min. jazde naberie meškanie. Trenčín je na to ako stvorený. Teraz som si pozrel minutáž 3/16 a napadlo ma kde by mohlo byť zradné miesto. Neviem to však ani potvrdiť ani vyvrátiť. V minulosti (nie tak dávnej) bol problém že parkovali autá v obratisku Rybáre. Riešilo sa toto nejakým spôsobom zo strany Mesta?
Teraz je čas na jazdu Záblatie, stred -> Rybáre 1 min. aj s otočením autobusu. Nemôže byť práve toto zradný bod celého systému ak tam parkujú autá, vodič sa zdrží a potom sa môžeme čudovať že garantované prestupy viac nefungujú ako fungujú?! Alebo netreba tam pridať aspoň 1 minútu a 4/11 dať z Juhu mimo špičku o 1 min. neskôr? Ale nebude to problém v lete keď pôjde L11 až do Kubrickej doliny a zostane jej tam zasa o minútu menšia rezerva?!
tomas153cv