Iste, treba oceniť čo je vhodné. Na druhej strane pri našej frekvencii spojov je dnešný týždeň ukážka aj toho, čo nebude vždy fungovať a to sú práve tie prestupy. Dopravné to bude len horšie, ak sa nevybuduju bus pruhy a furt sa všade bude tlačiť bicigľa. Omeškanie s výstavbou nového starého mosta bude minimálne rok oproti prvotným plánom...toto našej MHD nepomôže, práve naopak. Pritom bus pruhy by sa dali vyznačiť z Hasičskej na Kniežaťa Pribinu a dalej na Rozmarínovú.
Chce to však konečne dobudovať stvorprudovku v ceste II507 od kruhaca pri novom moste aspoň po kruháči pri Laugu. A potom od Kauflandu po kruháč pod Juhom.
Vidím, že som neni sám, komu toto až priesvitné "LOW COST PR" udrelo do očí... Hold žijeme v bananystane, ale velmi som sa pobavil. Chalani ďakujem, máte u mna pivo 🥳. Verím, že v nastavenom PR budete pokračovať a baviť "pozitívne naladených" obyvateľov aj ďalej... Inak k tomuto ma napadá hranolova pamätná veta... "Neotravujte tu sme pri žatve...". Ak sa dožijem volna v týchto nekonečných furtkach turnusoch, môžte si prísť po cenu - 1 poctivé čapované
Dobrý večer. V kocúrkove je opäť ticho pred búrkou. Sem tam sa tu človiečik dozvie, že ktosi zakopol o p o d s t a t n ý dopravný problém. Samozrejme teraz nehovorím o zapchatej ceste od Bratislavskej ulice až za svetelnú križovatku pod hradom. Reč je o starom cestnom moste. Je zaujímavé, že sa čaká, až sa ,,vypne,, . A dôsledky odstavenia oného mosta hádam všetci rozumní vedia predvídať. Kvákanice, že to TSK či štát nech mi si chlapci rozprávajú na spoločných opiášoch / ak sú/. Čitatelia určite vedia o rovnakom probléme aj zo Serede. Pozrite si, čo sa tam deje po odstavení mosta . Tak sa verejne spytujem tu na stránke odborníkov na dopravu a tiež dvíhačov rúk, prečo desiatky miliónov idú na potemkinovské dielo Rybníčka? Alebo upredňosťovanie iných finančných tokov pred postavením toho nového mosta cez Ostrov. Môžme uzatvoriť stávku, kedy tvrdím, že do 24 mesiacov oný most kľakne. A ?
Po dvoch tyzdnoch prisla prva pochvala na novy koncept, co ma nesmierne tesi ze tolke peniaze a usilie uz zacina mat svoje ovocie. Zaujimave je, ze pani v podstate vypichla presne gro daneho produktu. Tiez zjavne nechodi do Zamostia, presne ako tvorcovia predpokladali. Mam chut si mixerom vyslahat oci ako to svieti. Inak, ako sa vravi, kus dobre odvedenej roboty
Na margo meškaní - aktuálne je v teréne asi 20 autobusov, z tejto dvadsiatky má 1 vozidlo meškanie 3 minúty a 3 vozidlá meškanie 2 minúty. Z týchto meškaní sú tri spoje liniek 6/16 a 7, časť z nich navyše vznikla (2 prípady) rozkopávkou Stárkovej.
Áno, sú miesta, ktoré sú trochu úlet (linka 2), avšak aby dochádzalo k permentnému meškaniu v sieti? To fakt nie.
Marek, veď tu nikto nevynáša súdy nad vodičmi? Michal predsa napísal, že šofér čakal 3 minúty, teda dodržal to, čo mal, a potom odišiel.
Spoj linky 7 o 17:25 z Detského mestečka je jediný kritický v tom, že ešte dobieha špička a v DM má 0 minút na obrat. Počas špičiek je predsa normálne, že sa autobusy zmeškajú. To máme v špičke do linky 3 pridávať 5 až 10 minút navyše?
Spoje 6ky z priemyselného parku v starom CP tiež premávali po autobusovú stanicu, s výnimkou spoja po 15:30. V novom CP zase premáva priamo na Sihoť spoj po 14. hodine, teda v čase, kedy odchádza zo škôl gro študentov.
Chcete vynášať súdy nad vodičmi chlapci... boli silné reči o nejakom tom "vetraní" po zastávkach a k čomu to dospelo teraz pri 3 minútovom čakaní ?! Postupne vo všetkom dochádza na moje slová, či sa to niekomu páčilo vtedy alebo nie a to je pre mňa zadosťučinenie...Teoreticky je to všetko pekné a uznávam to ale v praxi v tejto premávke sa všetky ideály rosípajú...Ja som išiel včera z práce P6-kou, meškala 2 minúty a na Hasičskej už 24 fičala vdiaľ...10 minút čakania na ďaľší, zima...a z tých áut mi na tej Hasičskej bolo nevoľno... hukot a jedno za druhým...pred tým síce šiel autobus biednejšie ale na priamo, bolo to rýchlejšie aj pohodlnejšie, nemusí ma mať za toto nikto rád ale stojím si za tým že v Trenčíne tieto veci skrátka neidú. A vysvetľujte cestujúcim prečo toľko čakáme a aj tak nič neprišlo a zrazu ten "vôl" ide ako zmyslov zbavený...lebo to nejak musí dohnať...
Z toho vyplýva, že snaha od vodiča L24 bola, len čas vypršal... Doprava v TN je nevyspytateľná, posledné dni (2 týždne) je podozrivý kľud, akoby zmizla polovica áut. Paradoxne tí čo ostali na cestách sú horší ako keby jazdia všetci...
Do 2006/08/19 mi chýbajú "zápisky", ostala len pamäť. Ale po tomto dátume už existovalo len 6 kĺbových poradí, z toho na dvoch keďže boli vypravované staršie vozy, tak viac stáli ako jazdili. Väčšinou za ne krátke záložné vozidlo. A kde ten 683AM mal jazdiť v júli 2006 keď na jeho domovskom poradí bola už od dec 2005 nová B952? Čo neviem poprieť že by sa bol niekedy objavil ako záloha.
Tento prestup je garantovaný, čakacia doba pri garantovaných prestupoch je ale stanovená práve na 3 minúty. Z formulácie "asi 3 minúty" si netrúfam vynášať súd, či vodič mohol alebo nemal odísť.
Vo všeobecnosti odporúčame takéto skúsenosti zasielať dopravcovi na trencin@transdev.com, aby ich preverili a v prípade potreby vec riešili s konkrétnym vodičom.
Pokiaľ tomu dobre rozumiem, podľa linkového CP je na Legionárskej v pracovné dni od L7 v čase 17:38 zabezpečený prestup na L24 smer Laugarício. Dnes L7 meškala asi 3 minúty a na Legionárskej ju nič nečakalo - iba zadné svetlá odchádzajúcej L24...
Ešte v septembri nám jazdili 280.08, ja som sa viezol v júli 2006 na 15 karlovarským, a TN-717AM ešte aj v septembri na 1. No a presne viem, že TN-683AM som sa viezol 3.7.2006 v pondelok. Samozrejme jazdili oba 280.87. Takže v júni 2006 až septembri 2006 to bolo možné
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
LUK