Paráda. Prvý expres na východ 4:35, posledný s príchodom 23:21. Bez problémov použiteľné aj na náročnejšiu turistiku v Tatrách/Raji na otočku alebo aj ďalej. Samozrejme nie v lete kvôli búrkam...
So silno prižmúrenými očami sa v novej koncepcii dá z Juhu použiť N1 3:40-3:53. Bude to mierne zlepšenie - tento rok som párkrát išiel na prvý pondelkový expres po jednej v noci pešibusom, aby som sa Tatier stihol vrátiť ešte v ten istý deň...
Dúfam však, že pri meškaniach sa tie Považany a Valašské expresy pomestia na Púchovskú staničku.
Už je zverejnený finálny GVD 2024/2025. Ex6xx idú na hodinový takt. Sú aj ďalšie zmeny, končia Rexy. Konečne idú preč stratové IC a teda rušne môžu nahodiť na večné meškajúce Ex.
Bude potrebné na to reagovať aj úpravami v navrhovanom CP MHD.
- akože za 2200 € ako mandátnu odmenu (toto nie je pracovnoprávny vzťah, čiže z toho budú dane a odvody ešte) niekto pôjde robiť konateľa do tejto firmy, ak spĺňa pomerne náročné kritériá? Isto nie. Ak by mal 3.500 €, asi sa nájde niekto - draxter, nepôjdeš? Takto to bude zjavne lowcost.
Je otázne, kto a ako zmýšľa. Ja som bol vždy za dopravu, ktorá je absolútne prirodzená. Viz Dánsko , ale aj Česko a nakoniec v časti aj tu. Ale poďme aj inou cestou a to cestou podnikania na Slovensku. Podnikanie oných kolobežiek / BOLT/ je v OR SR tu ičo 35 709 391 .
Ale. Pravidlá pre podnikanie sú záväzné pre všetkých, ktorí sa snažia uživiť touto cestou. V kapitalizme je to normálne. Lenže.
1. Kde je v meste x má BOLT prevádzkáreň? Kto vie, nech odpovie a
2. Počas podnikania s kolobežkami , aké ma zmluvy pán podnikateľ s obcou o prenájme verejného priestoru? Pani x z mesta Trenčín sa snaží vo svojom príspevku na stránke mesta zľahčovať. Veď prenajímané zelené kolobežky si bežkajú po cestách / ale aj po chodníkoch - môj dovetok /. Lenže obchod, opakujem obchod, sa deje veľmi často / takmer vždy / na verejnom priestore. Kto nechápe význam spojenia uzatvorenie kúpnej zmluvy nech si doštuduje. A pán obchodník BOLTu využíva verejný priestor na obchodovanie z a d a r m o. Neviem prečo sa neozvú takí majitelia reštaurácií, ktorí za pár m2 musia platiť mestám nevídané poplatky. Alebo takí trhovníci, ktorí znášajú poplatky za predaj na trhových miestach . A milý podnikateľ BOLT veselo podniká a z a d a r m o !!! a to v celom Trenčíne. Vstávame úradníci v Trenčíne. Dobré ráno stará mama.
Správy z tlače ohľadne tepien života - teda cesty:
1. Trenčianska radnica pokračuje v rekonštrukcii chodníkov a ciest na území mesta. Do rekonštrukčných prác investuje takmer 315-tisíc eur. Informovala o tom trenčianska hovorkyňa Erika Ságová. Zdroj regióny .sk 19.9.2024 a
2. Trenčianska radnica most zrekonštruuje z eurofondov naviazaných na Európske hlavné mesto kultúry (EHMK) 2026 za viac ako desať miliónov eur. Zdroj Teraz .sk 19.9.2024 /hovoríme o starom železničnom moste, môj dodatok/
Stále tu za Trenčanov vykrikujem o prečudesnej politike Rybníčka a spol a stále ma tu kameňujete. Dajte tu verejne názor tých, čo iba palcujú dolu a asi nadŕžajú v podobnom duchu tým, ktorým na zlepšení dopravy v tomto kocúrkove moc nezáleží / asi poslanci kocúrkova/ . Rozbehol som aj otázku zelených kolobežiek. Nemúdru odpoveď si môžete načítať aj v odpovediach na stránke Trenčína. Uvidíme. Pozor! číta to tu aj moja stará mať a tá má 93 rokov!! A býva v zahraničí.
No AS si stavia štadión a ten je aktuálne hotový na 3/4. Zatiaľ čo zimák je hotový. Takže pri tejto logike neviem kto ti má v hlave vidieť, že hovoríš o zimáku. A jeho rekonštrukcia, čo prebieha, nie je platená z peňazí mesta aktuálne, doštuduj si.
Vy ste býval nad zelovocom na rohu Royova/Bratislavská? Tak to by sme sa mali aj poznať...ja som mal na Royovej babku....a aby som to vrátil nazad k autobusovej-priam až MHD téme, priznám sa že som s mojou 45kou tadiaľ aj išiel asi 2x a ako malý som sa tam hral v pristavenej B731 ktorá viezla svadbu...dnes už do takýchto uličiek autobus nedostaneme....
No vidíš ja zas hovorím o tom , čo bol otvorený 17. januára 1960. Ja o voze a ty o koze. No a ako to súvisí s onou dopravou tu? Z peňazí cestujúcich tieto idú do jedného koša. A potom idú aj na ten zbedačený zimný štadión. Hlavne, že sa má postaviť opacha nad Váhom za desiatky miliónov € . A čo o kúsok ten most/ cestný/ , čo má vyrásť popri bývalému kúpalisku bez inžinierskych sietí? Minulý týždeň som sa motal od bývalého domu, do ktorého v onej dobe nabúralo OT 62 po bývalú mliekáreň na Sihoti / dnes predaj chleba a pečiva oproti Obchodnej akadémii/ 35 minút!!! Za odmenu pôjdu hlavní funkcionári kocúrkova robiť regulačnú službu na tento úsek a nie stále vymýšľať sprostosti. A o tom to je milý draxter.
Z Nitry: Na hokejových spojoch platí ŠTANDARDNÁ TARIFA MHD – cestovný lístok zakúpený u vodiča stojí 1 euro, cestovný lístok zakúpený samoobslužne dopravnou alebo bankovou kartou alebo v mobilnej aplikácii stojí 0,75 eur. Na hokejových spojoch platia všetky zľavy ako aj predplatné lístky, ako na bežných linkách MHD.
Budú posilaky aj u nás znovu?
PS: hotovostný lístok je v NR JEDNO euro, u nás dve...iná hyper inflácia!
Ohľadom schém len doplním, že stiahnuť a ľubovoľne priblížiť sa dajú aj na webe Mesta Trenčín.
Zastávka Žilinská pre linku 1 v smere jazdy Pred poľom nebude za kruháčom, ale pred okružnou križovatkou, oproti zastávke Žilinská smer Sihoť IV. Na tomto nástupišti bude zastavovať len linka 1 a školský spoj A, linky 4 a 11 ju z dôvodu ich trasy neobslúžia. S polohou zastávky Žilinská za okružnou križovatkou nesúhlasil ODI. Obyvatelia môžu využiť zastávku Hodžova, kotolňa a v budúcnosti aj zastávku Pred poľom, ktorá bude v nasledujúcich rokoch posunutá bližšie k podjazdu (v rámci výstavby parkoviska P+R).
Zastávka Biskupice, Belá bude na rovnomennej zastávke regionálnej autobusovej dopravy za železničným priecestím.
Zastávka Kubrica, záhrady bude situovaná na rovinke pri záhradkárskej kolónii, ako bola aj v roku 2021.
Zastávka "Möbelix" je podmienená vybudovaním zastávok na ceste II/507, ktorej správcom je Trenčiansky samosprávny kraj.
Vráťme sa k aktuálnej téme - MHD od 1.11., pozrel som schémy v aktuálnom článku tu na imhd a prosím admina, aby sa po kliknutí na schému táto dala približovať, lebo takto sa z diaľky nedá na nej čítať.
A k zastávkam by som dodal, že ak môže mať linka 1 zastávku v smere Pred Poľom za kruháčom, prečo tam nestojí aj linka 4 a 11? Potom vychádza, že v smere Pred Poľom linky 4 a 11 neobslúžia Sihoť III.
Súhlasím, že je obrovská škoda, že ani po 8 rokoch mesto nesplnilo svoj sľub ohľadne zastávky na Brnianskej ulici
Belá je na zastávke PAL hneď za priecestím?
Kubrica, záhrady je niekde pri rybníkoch pri pstruhoch?
KN to je paródia na MHD, tam za to ešte platiť bolo za trest. Sa divím tak veľkému mestu, stačí pozrieť do Handlovej či Senice, ako má MHD fungovať aj v malých mestách. KN je veľkosťou ako SN, a to sa nedá MHD ani porovnávať. O level vyššie sú NZ, to je tiež riadna "socka". A tým asi máme podpalubie MHD vymenované.
PU je zaujímavý, lebo tam to bolo v roku 2004 tiež veľmi biedne, odvtedy treba povedať že je MHD pre ľudí. Ale že je zdarma, som netušil.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
pešiak