Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Marek6283 #14452:
Marek to bolo tym ze SAD Trencin a.s. je subjekt hospodarskej mobilizacie, preto z toho vyplyvali rozne veci. Inak k pretrhnutiu vodneho diela Liptovska Mara mesto Trencin 30.10.2008 organizovalo cvicenie ktoreho ulohou bolo okrem nacvicovania a organizacie aj vydanie niekolkostranoveho dokumentu pre obcana co robit v pripade takejto katastrofy(je to k stiahnutiu na strankach TSK myslim), zial malo kto o tom vie alebo to cital - co by viedlo este k vacsiemu chaosu. Zaujmavostou je ale ze podla simulacii by ale nebol ohrozeny cely system Vazskej kaskady, zaplavova vlna by vsak dosahovala na niektorych miestach Trencina vysku cez 3 metre.
Reply on: Marek6283 #14452:
Áno, ten zaplavený podjazd býval veľmi zaujímavý.
Reply on: milan007 #14450:
Sesternica bola v stane, čo padol. Pred 15 rokmi bola tiež v Tom, kde zahynuli ľudia. Vravela, že to bolo hrozné. Mali vtedy ľudí autobusmi poodvazat von.

Čuduj sa svete, trestné šlo do stratena. Teraz však už hádam spravodlivosť nebude slepá.

PS: už sa dá žiadať o vrátenie vstupného.
PPS: ja si pamätám na kyvadlovke ešte aj Ikarus 280.
Ako "starý známy 70ročný SADkár", dám spomienku na tú smutnú Pohodu , vtedy tiež padol STANo , ja som prišiel domov z práce, mal som narodky, prišli gratulanti, šampanské sa búchalo a v tom zvoní mobil, službu konajúca pani dispečerka PAL mi volala, naháňala každého aby fičal pre autobus a išiel ten dav z letiska odvážať preč. Nuž, mne sa už nedalo, boli by bublinky v krvi 🙃 Pred rokmi nám prišiel manuál ako postupovať v prípade živelnej pohromy a tam ako vodič autobusu mám za úlohu odviesť ľudí .... je tam písané presne po akej katasrófe a kam... mňa zaujalo pretrhnutie Liptovskej Mary... no nikedy by som to samoška nechcel zažiť....a zaknončím to veselo, rád spomínam ako som s noblesou s Karosou B952e jazdil cez zaplavený podjazd na Sihoť zatiaľ čo Coosswaye museli naôkoľ cez bývalé žel. priecestie pri Bille, no aj aj terajšie boSORky by veru už nemohli ...
Reply on: milan007 #14450:
Myslím si, že na mieste bolo vyhlásenie všeobecného ohrozenia.
Tak som šiel pohodabusom. Keby si soudruzi kuklu Meteo, mali prerušiť skôr a ľudí by busy poodvazali. Ale nie,potom strach a chaos. Ako skončilo trestné stíhanie spred 15rokov?
Reply on: ZeroDF #14447:
Slušná účasť bola i na výbore MČ Sever.
Reply on: Marek6283 #14438:
On je hlavne demagoog. Nebol tam a pixluje chobotiny.
Taká sprostá otázka? Kedy bude ďalšie takéto zhromaždenie? Alebo už nebude?
Reply on: Marek6283 #14437:
27 sa posilňovala podľa mňa hlavne preto, lebo keď sa minulý rok posilňovala obsluha Vinohradov, tak v súčasnom systéme to dávalo cez víkend najväčší zmysel bez zásahu do ostatných CP a bez nutnosti prekopať všetky vzory. Zároveň sa zabili dve muchy jednou ranou, vznikla normálna obsluha Vinohradov a posilnila sa obsluha OC Laugaricio.

Ak by sa len bezhlavo celodenne posilnila 13ka, tak by sa z Juhu chodilo pár minút po 17 a zo Záblatia skoro naraz so 6. Alebo, ak by premávala v polohe 27čky, tak by z Juhu do mesta šla s 25 a naopak hore s 8.
Reply on: Marek6283 #14444:
Bola tam všeohochuť, rovnako ako všade. Nič výnimočné, ale podľa mňa jedno spoločné - záujem na službe, ktorá im má slúžiť! A najmä ak linka 11 je tzv. "dobrá" linka, lebo jazdí relatívne často, je využívaná a roky v tejto trase, tak nechápem, že sú tu autori prekvapení, že to ľuďom vadí. A ľuďom, ktorí inú alternatívu nemajú. Kubrica dakedy mala 7,11. Dnes len 11. Sihoť má 2,4,6,8,12,24. Takže je iné presmerovať jednu-dve linky Sihoťárom a iné jedinú v danej oblasti. Som zvedavý, ako by reagovali Nozdrkovce, ak by im 2 presmerujú na Zlatovskú - však tam sú školy, lekári, firmy....
Reply on: TomoSK #14442:
Tak podľa tohoto všetci ..a bolo ich okolo 80 klamali a zavádzali... i keď tam boli vzelaní ľidia...no... dovojaké posudky telesa cesty... autobusom nechodia obyvatelia Jana Derku, Kubričania a koniec Kubrej boli naši cestujúci!!! Treba zvažovať a správne rozdeliť kategórie aké tam boli...a áno,bol aj hluk,tá pomýlená pani v klobúku čo nechápala tú 6 a 16, potom aj dôchodcovia ktorých už rozhorčili vaše odpovede o metroch na stanicu a aj obyvatelia Derku ked si im povedal ze na základe toho im tam rušíte Nx-y a prvé ranné víkendové spoje aby mohli spať....a tak sa to jasné že stupňovalo... boli tam aj bývalý vodiči MHD z Kubrice aj tá pani z Utvaru Mobility a len kukali... no ale tak ja to beriem,som aj ja už starý kkt... pre vás ...
Reply on: TomoSK #14442:
Trošku opravím: Na Sihoti v Lidli samoobslužné pokladnice sú a patria k najhorším v meste.
Reply on: Marek6283 #14441:
Nesúhlasné vyjadrenie ODI k Jána Derku nám neprekáža, pretože žiadne také nesúhlasné vyjadrenie ani neexistuje. Jediné, čo existuje, je písomné potvrdenie od TSK, že cesta je stavebne uspôsobená aj pre vozidlá nad 3,5 tony, hoci miestni obyvatelia tvrdili opak. Ja som nikdy netvrdil, že ulica je stelesnením ideálu na prejazd, ale realita je taká, že veľa riešení po zmene potrieb a služieb na Severe nezostáva.

Stručne ešte by som sa vrátil k VMČ Sever a tomu bordelu a vreskotu, čo tam panoval... bolo prednesených niekoľko "argumentov":
- s plačom nám jedna pani oznamovala, že oni sú natoľko fanúšikmi reťazca Billa, až si nevedia predstaviť nakupovať v Lidli,
- k tomu sa pridala ďalšia sťažovateľka, že im bránime obstarať si živobytie a chceme ich nechať na pospas samoobslužným pokladniam v Lidli, ktoré v Lidli na Hodžovej ani nie sú,
- na utorňajšej komisii dopravy bolo toto tvrdenie rozšírené o potrebu "nakupovať chladničky a práčky, a tie sa mimo Maxu kúpiť nedajú",
- na otázku, či je pre nich prestupovanie neakceptovateľné, padla odpoveď áno... s okamžitým dovetkom, že ale čo bráni napríklad Sihoťárom prestupovať? Oni prestupovať môžu...
- spojenie s lekárkou na Súvoze by po novom dostali aj Opatovania, ktorí ju majú narozdiel od Kubrice aj oficiálne spádovú, na čo bolo odpovedané, že oni sú aj tak bohatí v tej Opatovej a oni si môžu dovoliť chodiť autom,
- klasický argument o tom, že len platia dane a nikoho nezaujímajú, pričom práve naopak, spolu s Nozdrkovcami sa najmenej podieľajú na financovaní MHD, nakoľko ich je málo a spojov je veľa...

To len pre predstavu, aké perly tam padali. Úplne som vynechal vyhrážanie sa prokuratúrou, žalobou či tým, že osobne ponesieme zodpovednosť za obete, ktoré prinesú zmeny na linkách 4 a 11. Takúto úroveň mal VMČ Sever a následná Komisia dopravy... nikdy som sa tým ešte nestretol, naopak, VMČ Stred, Západ či stretnutie s občanmi Novín bol jeden balzám na dušu.

Ešte by som nechcel zabudnúť zmieniť, prečo sa miestni obyvatelia nedostavili na prezentáciu do Hviezdy, keď o tom behala informácia vo všetkých kanáloch, citujem "my nechodíme autobusom, nemali sme sa to ako dozvedieť". K tomuto sa pridali ďalší obyvatelia, ktorí dodali, že oni sú Kubrica a odmietajú chodiť takéto veci riešiť do Trenčína.

Pritom im spojenie nikto neberie, oproti súčasnosti sa dostanú do viac cieľov, než dnes. Jediná zmena sa týka zastávok Štefánika a Billa, kde si musia prestúpiť. Na najsilnejšom spoji to sú dvaja cestujúci.
Reply on: TomoSK #14439:
Tomáš, opýtam sa a dám to s mojim humorom teda ako býva zvykom: Do Kubrej na námestie dáme ďaľší oznam - tentokrát pre linku č. 4 - Vážený 1,5 cestujúci, linka č. 4 prichádzajúca od centra mesta a pokračujúca do Opatovej, nezachádza sem k označníku ale stojí cca 50m pred križovatkou v smere od ZŠ Kubrá? 😃 tak prosím čakajte tam...
Keď som robil na meste bolo mi povedané, že sa nikdy neodobrí jazdenie MHD po týchto uličkách, zrazu kukám...neveriacky...keď vám ani vyjadrenia nesúhlasné ODI neprekážajú a viete si všetko prispôsobiť svojmu videniu, pre to by aj bolo dobrá keď budeš jazdiť tu ale nie že po mesiaci zdrhačky a sedíš v kancli!!!
Viete chalani čo bude za trápenie výjazd autobusov na tej 1 dolu na križovatke ul. Saratovská a gen. Svobodu keď pôjde z Juhu 1 na Juh2 v bežný deň a koľko času tam bude strateného? ...ja nie som v opozícii... vravím že sú aj dobré veci ale to je tak 50% / 50% ... a nik ma nikdy nepočúval keď sme boli na testovacej jazde alebo hoci aj na jednaniach...prípadne som bol utíšený a tak som zostal už len takto tu vyjadrovať svoj pohľad na veci...
Reply on: TomoSK #14439:
Nuž , máme na veci každý svoj pohľad. Škoda že nebol robený videozáznam...Takýchto stretnutí ešte zažijete....a kiež by boli také kľudné a vecné!
Reply on: Marek6283 #14433:
Rešpektujem kohokoľvek právo postaviť sa do opozície, ale neuveriteľne mi prekáža, keď niekto vyslovene klame. Podobne, ako pri tvrdení, že priebeh mimoriadneho VMČ bol pokojný, slušný a vecný. Asi sme boli na iných výboroch, lebo na popis daného výboru mi napadajú iba tri opozitá daných slov.

Takisto rešpektujem prácu všetkých "našich" predchodcov, ktorí sa téme MHD v meste venovali, ale skutočne mi príde prinajmenšom úsmevné spomínať na prácu pani Ing. M., vo všetkej úcte k nej. Máme vzhliadať k časom, kedy bol preklad liniek sprostým slovom a 23 s 28 jazdili na Východnú vo vláčiku za sebou? Na časy, ked 1 s 22 chodili za sebou a následne nešlo nič? Na časy, keď sa drasticky redukovali okrajové časy až do nepoužiteľnej podoby? A najúsmevnejšia podoba "šetrenia" kedy na linkách v pravidelnom takte boli doslovane náhodne vyškrtané najmenej obsadené spoje, takže v linkách s hodinovým intervalom boli diery? Jej práca žla také ovocie, že za jej nedlhého pôsobenia došlo k poklesu počtu cestujúcich o 14%!

Opakovane sa tu prepiera "krúženie" jednotky po Juhu a ja už tomu prestávam rozumieť, pre ľudí na súčasnej trase 1ky sa nič nemení, nepocestujú ani inak ani dlhšie, iba to prinesie spojenie ľuďom, ktorí ho dnes nemajú.

Je tu tvrdené, že problémy v MHD zakrývame "problémikom" v PAD, kedy na autobuse z Trenčína do Dubnice je na Hasičskej cieľ "Trenčín, aut. st.". Insider možno vie, že v tom čase odtiaľ nič iné nechodí, ale nevidím dôvod, prečo by mal mať bežný cestujúci v hlave všetky spoje, obzvlášť zo smerov, z ktorých necestuje. Obzvlášť mi to príde zvláštne v kontexte, že tento majstrštyk z dielne SAD je len neexistujúcim problémikom, ale ukončovanie časti spojov linky 1 na Saratovskej, a časti spojov na Generála Svobodu prinesie nenapraviteľné škody pre cestujúcich, ktorí nebudú vedieť, kam idú. Pričom to je len o tom, že ten kto ide na Saratovskú, počká na Saratovskú, a cestujúci na dnešnej trase nastúpia na akúkoľvek jednotku. Keby sme my pripravili riešenie podobné tomu z PAD, boli by sme tu lynčovaní.

Absurdné.
Reply on: capaCity #14436:
Priatelu,Ty si asi vestec...a ja sa nezastavam iba dochodcov...ved na stretnuti obcanov bola aj stredna a aj mlada generacia...11 ide vyhoviet par zahradkarom zo Sihote na ukor vacsiny z Kubrice, tak som to myslel....to su sezonny ludia a Kubrcania su celorocny!!! Ako kazdy argument mi mozte vsetci vyvratit ale ja si za svojim stojim!!! Tak by sme sa mohli tocit dookola...ako pisem,cas ukaze a ja tomu dam tak dva mesiace po zavedeni do obehu...
Reply on: Vladimír #14435:
nie je to tak celkom, TD dal ludom 27 ktoru si ziadali a su spokojny!!! Teraz sa im vezme aj to ...
Reply on: Marek6283 #14433:
By som chcel vedieť, kto sa podľa Vás rozumie doprave v meste ako Trenčín a kto by mal rozhodovať ako to bude vyzerať?
Nespokojní cestujúci, ktorí Vám údajne ,,vyplakávajú" alebo pár dôchodcov z Kubrej, ktorí sa nevedia zmieriť s tým, že Podsokolice len na prestup?
Našťastie tieto rozhodnutia nie sú na vodičoch vychovaných na SAD! 😃
A tieto trápne konštatovania, že to je len pre vyvolených ľudí ... áno, ak je vyvolenými podľa Vás drvivá väčsina ľudí, ktorá bude s novým CP spokojná, tak máte pravdu, inak ste mimo.
Proste nikdy nevyhoviete všetkým a dôchodci z Kubrej by vážne nemali rozhodovať o tom, aká bude trasa 11, nie sú totiž jediní, kto novú trasu cez Sihoť bude využívať, ale preto, že dôchodcov považujeme za zraniteľnú skupinu, ktorá je často krát šialene uvrieskaná, ako bohužiaľ dokázali aj na poslednom VMČ Sever, ktorý vďaka nim mal úroveň nižšiu ako najhoršia stoka! Tak sa im teraz vo všetkom máme podriadiť ... ach. Čo ostatné skupiny, pracujúci, alebo ľudia dochádzajúci na Sihoť za službami?
Ale to je Vám úplne jedno, vy poznáte pár dôchodcov, ktorí sa práve Vám spasiteľovi, ktorí predsa najlepšie vie ako by to malo jazdiť, lebo ste vodič a lebo to tak jazdí predsa už aspoň 70 rokov! ,,vyplakávajú" a teraz im podriaďme celý svet!! 😃

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.