Reply on: Michal Mazánik #14410:
Ja sa v týchto "boltoch" príliš nevyznám, on mi to len hodil ako dôvod prečo MHD už nevyužije.Áno, môže využiť mobilnú aplikáciu ale to ho cesta vyjde ešte drahšie. Rátajme spolu rôzne prípady pri jeho ceste:
MA si kúpi lístok za 0,80, nastúpi do PAL, tam mu je lístok z MA platný ako mŕtvemu husle. Takže si musí kúpiť lístok za 2,00. Celá cesta ho vyšla na 2,80.
Nabudúce ak pôjde, už si rovno v MHD kúpi lístok v hotovosti, s ktorým si bude môcť prestúpiť na PAL. Vyjde ho to 2,00.
To isté platí pre TD kartu.
Bude mať PČL na TD karte alebo v MA a pri prestupe na PAL si aj tak bude musieť zaplatiť lístok za 0,80.
Čiže spomedzi kdejakých možných alternatív sa mu na jeho ceste oplatí ísť verejnou dopravou len v prípade ak by mal SAD kartu z ktorej "nenásilne" odradzovali cestujúcich rok a pol.
Teraz chodia ľudia na predpredaj si túto kartu zriaďovať, prípadne dávať na ňu PČL s otázkou dokedy bude so SAD kartou možné MHD jazdiť...
henko151
V opačnom smere som videl autobusy, že zobrazovali normálne linku a smer v automatickom formáte, aký poznáme. Je pravda, že SAD Poprad používa tiež tabule Bustec.
Pri Nitre tiež premáva okružná linka Nitra - Podhorany - Bádice - Nitra a odkedy Arriva vymenila palubáky R&G za Mijolu, tak sa z cieľu Nitra - Bádice stal klasický rolujúci dvojriadok s cieľom Nitra, AS v hornom riadku.
U SAD Trenčín vidím všeobecne problém, že má dosť vozidiel len s tými mini R&G prednými panelmi (už aby bola nová zmluva). Verím, že na nočnú linku bude nasadzovaný nejaký z EURO6 Crosswayou, ktoré majú veľký predný panel a majú aj bočné panely. Tým sa myslím, že zníži šanca, že by došlo k odignorovaniu spoja cestujúcimi.