heh diky az teraz som zistil ze mam lebo na gmail chodim malo ? no zaujimave, Sucani to su experti ja som raz videl v Dolnej Suci havariu kde trabant skoncil v tesnej medzere medzi domom a branou ktora bola pred nim:D bol prekoteny nabok, vsak inak by sa tam ani nezmestil. presne tam zapadol ako rit na serbel:D
Inak pozorujem, že SADke nemožno uprieť snahu o zlepšenie MHD, či už nákupom nových vozidiel MHD, zavedením intervalového CP, avšak chýba ešte určité dotiahnutie niektorých vecí. Preto by som sa chcel spýtať ľudí z vedenia SAD na nasledovné otázky:
- ako sa bude riešiť neželaný súbeh liniek /Pr. 19tá hodina v "x" smer Sihoť/
- zavedie sa opäť preklad medzi linkami 8/18 a 23/28 ? V súčasnosti chodia 8/18 často v rozostupe 3 min, čo je zbytočné a pri 23/28 nie je zo stanice urobený.
- neplánuje sa predĺžiť trasa 23/28 ďalej na Východnú k novým obytným domom, resp. spojenie s TRENSOM a MAXOM potiahnutím L23?
- je v pláne nejaká zmena pri zachádzakch k MAXu zo Sihote?
ak budeš mať niekedy cestu na Sihoť, na zastávke Opatovská ul. /označník Sihoť IV/ je stále z druhej strany vidno čísla zastavujúcich liniek, ktoré boli vtedy malované modrou farbou - 2,6,8,10,14,16,18,21,X. Z prednej strany sú potom tie červené nálepkové. ?
nemám, len viem, že som u babky videl opísaný CP zo zastávky Grokého, Zimný štadión /dnes Rázusova/.
Išlo o CP 2,6,10,18,21. Dvojka chodila len raz do hodiny tuším, zato osmička medzi 1618 každých 20 min. Desina chodila tak cca každých 90 min, ale bola jediným spojom po 21:00 v "a".
diky moc kolega, tie CP prisli, uz studujem;-) aj som zasa poslal pre zmenu knizny CP z r. 1996 a este som nasiel ten z r. 1994 ale este neni oskenovany ale tez poslem ak chces:)
kvorka
Išlo o CP 2,6,10,18,21. Dvojka chodila len raz do hodiny tuším, zato osmička medzi 1618 každých 20 min. Desina chodila tak cca každých 90 min, ale bola jediným spojom po 21:00 v "a".