Nuž, odoslal som práve moju otázku na mesto Trenčín. Pýtam sa tam, prečo toto zrušenie jednorázového lístka v MHD nie je konzultované s občanmi mesta a tými, ktorí túto službu využívajú. Nemôžem a ani nesúhlasím, aby mi niekto diktoval, čo si mám myslieť. Teda okrem bežných ,,ľudských prirodzených ,, vecí. Myslím tým to, že ak nechcem využiť viaceré linky MHD / prestupný a drahší lístok / prečo ma k tomuto kroku núti? Je tiež na pováženie , doterajšie investície v doprave , ďalej budovanie trás, grafikonu v MHD . A okrem ďalších mnohých argumentov prečo v žiadnom prípade n e r u š i ť jednorázový cestovný lístok v MHD Trenčín je to , že sa tu opäť objavuje povolebná aktivita nenápadných zdražovaní, v tomto prípade zvyšovanie cestovného pod hlavičkou hlúpych cestujúcich. Všetko hore nohami, pravda páni poslanci.
Vladimír
2. Absolútne neriešim cenu u vodiča. Až 78% lístkov sa kupuje bezhotovostne, a pre týchto cestujúcich stojí celý lístok 0,40 - 0,50 €. Nehovoriac o 15-eurovom mesačníku (0,50 € na deň). Zdražovanie je politicky vždy ošemetné, ale každý príčetný vidí, že súčasné ceny už dávno nekopírujú ekonomiku. Verím, že ceny nebudú musieť ísť natoľko hore, aby odradili cestujúcich. A lístok u vodiča? Ten má byť pre občasných a náhodných cestujúcich. Pre mňa za mňa aj 1,50...
3. Mesto Trenčín nemá dopravcu vo svojom vlastníctve. Dopravcu teda obstaráva v zmysle príslušného Európskeho nariadenia na dohodnuté zmluvné obdobie. Vstup do zmluvných podmienok je za istých okolností možný, ale v zásade obe strany veria, že to nebude nevyhnutné. Vozidlový park na toto obdobie (2022 - 2031) bol objednaný a dodaný. Ak nedôjde k nepredvídaným okolnostiam, nové autobusy do Trenčína prídu najbližšie v roku 2031.