Tak čo môžeme podľa vás očakávať? NS 12 a NS 18? Či máte iný typ na autobusy? Inak ten zánovný Cross čo jazdí prevezme Transdev? Nebola nejaká taká dohoda?
Konečne sa dočkáme nasadenia 5 kĺbových vozidiel bez hlúpych výhovoriek. To piate poradie by kľudne mohla byť celodenka na 24.
A nový dopravca snáď konečne zistí, že na linke 24 a 25 musí kĺbak vypraviť i ráno cez víkend.
Ďakujem za odpoveď. Dom vlastníme, je to dedičstvo po starých rodičoch. Ale ak by sme ten dom mali predať, tak to už rovno zostaneme v okolí BA, tu máme kde bývať a aspoň nebudeme musieť meniť zamestnanie
Zmluva TSK so SAD TN platí do 2023 a nepredpokladám, že by umožňovala nejaké výrazné zmeny, oproti dohodnutému (existujúcemu) objemu výkonov.
Čo bude potom, čiastočne napovedia výsledky volieb do VÚC, ktoré budú tento rok na jeseň. Jediné čo som zachytil niekedy pred vianocami v zákrute na Slovenskom rozhlase niečo o tom, že v TSK sa uvažuje o spoločnom podniku so SAD.
Ale ak aj niekto má kuloárne informácie, bude to varenie z vody:
- rastie dopyt po individuálnej automobilovej doprave
- rastú tlaky proti individuálnej automobilovej doprave
- autá zdražujú
- mzdy rastú
Viem, že takú radu asi nechceš počuť, ale pokiaľ v tej obci už vlastníte dom, tak ho predajte a kúpte byt priamo v PB alebo dom v obci alebo blízkom meste s dostupnou vlakovou zastávkou.
Nedávno som si študoval plán dopravnej obsluhy TSK a bol som negatívne prekvapený. V Pláne sa uvažuje s výraznou redukciou výkonov v prímestskej doprave (v minimalistickom variante snáď až o 50% oproti dnešku). Rozsah premávky PAD je tam navrhovaný len do 19:00, navrhované intervaly mimo špičiek sú pri väčšine liniek 90 - 120 minút v závislosti od variantu a cez víkendy dokonca 180 - 240 minút v závislosti od variantu. Toto rozhodne nie je použiteľná doprava, to už potom nemusí okrem školských spojov jazdiť nič.
Preto sa pýtam, či tu náhodou nie je niekto, kto do toho trošku aj zákulisne vidí. Či sa naozaj plánuje zredukovať objednávka PAD na úroveň, akú navrhuje PDO, alebo je ten PDO vyhotovený "len aby bol" a prípadne sa neskôr vypracuje nový? Veď tie intervaly mi prídu ako keby vycucané z prsta.
S manželkou totiž zvažujeme presťahovanie sa z okolia Bratislavy do okresu PB. Do obce, kde dnes funguje PAD veľmi dobre (síce je v tých CP klasický SADistický bordel, ale jazdí to často, aj cez víkendy prakticky do hodiny vždy niečo ide, posledné spoje idú neskoro večer). Ak by ale v dohľadnej dobe mala PAD výrazne zredukovať, tak budeme zvažovať, či do toho ísť. Auto síce máme, ale aj dnes často využívame VHD a život v dedine s nefunkčnou VHD si pravdupovediac ani nevieme predstaviť.
Ospravedlňujem sa za OT. Moja otázka sa týka všeobecne celého kraja a snáď by tu na fóre mohol byť niekto, kto do toho trošku vidí. Za odpovede vopred ďakujem.
Je čas aj na zmeny:
- z linky 6 vyčleniť pod linku 16 spoje AS-Priemyselný park
- obratisko z Zlatovciach/Istebníku
- zrušiť linku 23 a jej spoje dať pod 28/22
- linky 3, 13, 27, 31 spojiť do jednej rozumnej
- posilniť obsluhu Juhu I cez víkend a Juhu III večer
capaCity