Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Jacob #11795:
Elektropneumaticky mechanizmus ovladania dveri je nastaveny vo fabrike-v idealnych podmienkach=v teple a na rovine. Vsetko=ci uz vazelina vo valcoch,tak tesnenia(gumicky) vo ventilkoch a podobne...su nove veci. Nastavenie je standardne. Po uvedeni do uzivania sa samozrejme zacnu veci hybat,strieda sa zima s horkom,postupne vsetky materialy starnu...obe kridla kazdych dvier zacnu casom chodit inak ,dojde ku ich "hadaniu" ako my vravime ,vtedy sa moze stat ze sa stretnu alebo sa prave kridlo zavrie skor ako lave,alebo v kopci sa nedokaze vyvinut v mechanizme potrebny tlak na ich zavretie a podobne a vtedy uz tereba zacat s nastavovanim,neskor aj s generalkou valcov...potom uz je otvaranie a zatvaranie ine,zavisi od mechanika ale aj vodica-ak si ako ja potrpi na nastaveni(aby kridla moc nebuchali pri zavreti,popripade neodskakovali a podobne...)
Informácia z FMK, Citelis #04 sa bude opravovať. Ak sa nemýlim, predpoklad na opätovné nasadenie vozidla je máj 2019.
Reply on: Jacob #11795:
Tlačítka sú zapojene a fungujú normálne,ale na ne treba ludi ucit pomaly. Včera sa aj vodič musel naucit robiť s tým vozom.
Reply on: MA MHD #11793:
Ja som ho tiež videl okolo 14:10 v Biskupiciach na L2, smer Sihoť, čiže potom išiel L12 späť zo Sihote tým pádom.
Vyzerá celkom dobre, aj som sa kúsok odviezol, a tá "vôňa" novoty je poriadne cítiť, a ešte chvíľu bude, nie je to negatívum, viem, že to je normálna vec.
Zároveň tuším zvonka som videl dopytové tlačítka, ale vnútri nikde som ich nenašiel a dokonca dvere otvára vodič manuálne ako vždy, čiže pravdepodobne ako bolo sľúbené dopytové tlačítka sa nespravili alebo ešte len budú, to je teraz otázka na Juraja.
Zároveň niekto kto sa viac vyzná, ak je autobus nový je normálne, že sa otvárajú dvere pomalšie? Že trvá dokým sa zaužívajú či takto? Lebo mi príde, že čo som vystupoval poslednými dverami dosť pomaly sa otvárajú, čiže jedine ma napadá, že chvíľu asi trvá dokým sa to "vyjazdí".
Ale inak pozitívne je to, že ho máme, vyzerá slušne, aj na to, že je LE, tak si myslím, že sme si už zvykli na to, a keby ich bolo aj viac nebolo by to zlé, práve že len prínosné si myslím, zároveň má o 3 miesta navyše na sedenie ako starší LE, ale bohužiaľ tie zadné dvere ten priestor je stále takisto úplne tesný 😕
Reply on: MA MHD #11793:
11x2 😉 Dalo sa vyrobit,ked dodaju a bude na to pocasie tak sa nalepi! Ale zatial pockame ci nezhori,bola by to skoda cisla potom 😃 =jezisi....sorry! Moj humor.... nema vela ludi rado ...Ale tak jeho vodicom som zazelal vela stastnych km a co najmenej zlyhani techniky ! 😉 A my uz piseme dalsie listy Jeziskovi 🙃 🙂
Dnes už v premávke nový Crossway. Videný 14:56 na Hasičskej, L12, smer Biskupice, namiesto vozidla #11. Podnikové evidenčné číslo som na ňom nevidel.
Mame januar 2019 a davam medzi fotky Titulnu a januarovu fotku vyrocneho kalendara k 70.vyrociu verejnej autobusovej dopravy v Trencine.
(Ako som pisal, jeden vytlacok venujem aj adminovi iMHD-TN, prosim, aby sa mi ozval na prilozeny email, dohodneme odovzdanie.)
Reply on: ajjo #11790:
Je, ale to dokašľali vo všetkých autobusoch, takéto informácie na displeji sú vo všetkých autobusoch, a zároveň typujem, že možno iba Citelisy zobrazujú to, že Nasledujúca zastávka, v ostatných autobusoch to trochu inak funguje.
Reply on: Richard Ščepko #11789:
Ale stále je to málo oproti tomu čo zobrazovali pred dvomi rokmi.
Reply on: ajjo #11772:
Ešte k téme displejov v Citelise. Ten, ktorý som dnes odfotil zobrazoval aj čas. Takáto informácia je určite fajn.
Reply on: kvorka #11787:
súhlasím s tebou, ale aj dnes je stav taký, že jazdia len 4 kĺbové vozy a piaty nejazdí👎 Takže ak nejde o poruchu (nemyslím si), tak v prvom rade treba súčasné rezervy využiť a nechať tie vozy odjazdiť čo môžu a potom ako som už písal, systematicky obnoviť a myslieť aj na toto
mal som tú česť dopoludnia byť v meste, a musím povedať, že najmä linky 1, 4, 8, 11, 24 a 28 jazdia veľmi obsadené. Ako jazdia momentálne kĺbaky? Lebo som žiadny medzi 10:30 a 13:00 nevidel, čo je na škodu, lebo na linkách 1, 8, 11 a 24 by sa veru zišiel. Ak robíme MHD pre cestujúcich a už nevieme zlepšiť interval (nechceme, lebo €), tak jednoznačne posilniť kapacitu a nevychádzať z toho, že ak je 80 ľudí v krátkej karose tak je to vpoho.
Reply on: Richard Ščepko #11784:
Môjbus.sk funguje zobrazenie ŠPZ stále. Bola doba keď to nešlo a autori / správci webu mi nedokázali odpísať na podnet, ale opravili to.😉
Reply on: Richard Ščepko #11784:
Nikde to tam neviem ani ja nájsť, ak vypnú portál môjbus tak to bude celé zle, lebo snažia sa vnucovať tento ževraj "lepší" ubian, nech vnucujú, ale osobne ho začnem používať jedine ak tam nájdem EČ vozidla čo tam nedokážem nájsť. A ešte k tomu, ako môžu ubian nazývať novou verziou môjbus keď odobrali túto vec.
Na https://www.ubian.sk/navigation si už neviem pozrieť typ, resp. EČ vozidla? Alebo to len neviem nájsť... Ďakujem.
Reply on: JurajZaTn #11782:
no výborne, inak súčasný "stav vozoviek" spôsobil ešte nejaké dlhodobejšie výpadky vo vozovom parku MHD?
Reply on: Richard Ščepko #11778:
Niektore veci, ktopre sa z casoveho hladiska vo fabrike nestihli sa so suhlasom vyrobcu dorabaju v autorizovanom servise, napriklad informacny system, oznacovace na madlach, zapojenie cuvacej kamery apod. Malo by to byt do 15-teho hotove.
Reply on: draxter #11769:
Draxter, 02 nemala nič s nárazníkom , ale musel ju vyťahovať traktor zo stávky(Zimný stadion L4), naraznik bol nasadený až neskor.
Reply on: Jacob #11779:
mýliš sa, 859DN má Bustec
Reply on: kvorka #11775:
Tie displeje fungovali pred rokom asi možno aj menej pekne, ukazovali nasledujúcu zastávku a popritom ukázalo číslo linky a zároveň niektoré zastávky na ktorých autobus stojí, a tak ako to bolo mi prišlo super.

Ale teraz neviem kvôli čomu po dlhej dobe nastala zmena, že permanentne ukazuje ten displej čas a keď zahlási zastávku tak tam zobrazí: Nasledujúca zastávka a pod tým jej názov, a potom nabehne iba čas, a keď ohlási, že už je na tej zastávke tak pod časom sa zobrazí názov zastávky, neviem prečo ale takéto riešenie mi príde ako nejaké uľahčenie a zároveň asi iba kvôli tomu aby tam bol aktuálny čas.

S tým piktogramom súhlasím, displeje by to typujem mali vedieť, keďže napríklad na tejto fotke: https://imhd.sk/bb/galeria-media/4473/iveco-urbanway-18m/192241/ZV-859DN-nabera-cestujucich?&ref=bb%2Fgaleria%2F4473%2Fiveco-urbanway-18m%3F tak tam je ten vláčik a ten displej ak sa nemýlim je taký istý ako máme v TN čiže od R&G.
Len, škoda, že pri nových autobusoch neprejdeme na BUSE, lebo v Bratislave majú tieto displeje tuším aj v Košiciach a určite aj inde, a tieto displeje sú aspoň podľa mňa lepšie. Zároveň síce tieto piktogramy nie sú nejako dôležité, ale tak je to tak krajšie s nimi, zároveň to, že ich nemáme skôr znamená, že programátora to asi nezaujíma moc ísť s trendom.

Zároveň to nadväzuje na to, že programátor asi fakt jemu sa moc nechce hľadať riešenia, keďže stále je nedoriešené, a typujem, že sa to už nerieši ani, a to je hlásenie konečnej zastávky, hovorilo sa niečo o tom, že to robilo problémy a takto, ale určite riešenie existuje, ale ako vidím tak lepšie riešenie (skôr jednoduchšie) bolo asi to rovno zrušiť, čo je smutné.

Inak nakoniec by ma len zaujímalo čo tie displeje v Citelise 18M? Pôjdu niekedy? Síce som dlho nešiel ním, ale typujem, že zadný displej nefunguje a ten predný ukazuje stále všelijaké znaky, kde je vlastne problém, pokiaľ by Juraj nám vedel povedať viac tak to bude super, lebo ak svietia nejaké znaky na prednom displeji tak je funkčný, ale či zase sú problémy s spárovaním či čo, a zároveň zadný displej by mal byť určite na 100% funkčný nie? Však ho tam dávali nedávno keďže ho tam dávali minulý rok a typujem, že nefunkčný tam nedali.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.