Reply on: JurajZaTn #11669:
Ono či chceme alebo nie, komunálna politika má priamy dosah na fungovanie mesta. A teda aj na MHD. Doteraz som nepostrehol žiadnu výhradu, aby som prestal písať svoje skúsenosti, prípadne názory na túto oblasť. Skôr som sa stretol s ochotou podieľať sa na pozitívnych zmenách v oblasti MHD od viacerých členov iMHD. Dokonca sa niektoré aj podarili.
Obnovovať vozový park tak, že vozidlá by zostali majetkom SAD TN, by som nikdy nepodporil. Teraz to myslím v kontexte končiacej zmluvy, keďže môže, ale nemusí zostať mesto pri SAD TN.
A ak ide o naše ďalšie stretnutie, tak je pravdou, že sa už nerealizovalo. Ak by bol z Vašej strany záujem sa stretnúť, ja budem len rád. Takže sa mu rozhodne nebránim.
Richard Ščepko
Zúčastnil som sa aj rokovaní, resp. "neformálnych stretnutí" v sobášnej sieni, kde bola aj téma predĺženia zmluvy so SAD TN o ďalších 5 rokov. Aj skúsenosť s opätovným nasadením 18M bola pre mňa tiež pomerne zaujímavá.
Je pravdou, že zmysluplná obnova zo strany vedenia mesta nie je. Toto nie je problém SAD TN (to som tu napísal už niekoľko krát). Na druhej strane je skôr úsmevné myslieť si, že niekto z poslancov navrhne obnovu vozového parku v určitom rozsahu a zvyšní kolegovia (ktorí zväčša vedia len že vozidlá sú červené) mu to schvália. Zvlášť, keď poslanec nemá žiadny (!) dosah na úradníkov. Na to je vedenie mesta.
Ďalšia vec. Ak by sa mali opäť nakupovať Crosswaye, tak by som mal asi otvorene celkom problém.
Mám totiž ako poslanec aj ako cestujúci trochu inú predstavu o MHD (ako celku, nie len vozidlá). Ale to ste museli sám vidieť, keď som Vás pred asi 3 rokmi poprosil o spoločné stretnutie. Vtedy som sa snažil pochopiť, prečo v tomto meste nefungujú úplne elementárne veci. A nie len pochopiť, ale aj zmeniť. Žiaľ, úspechy sú minimálne.