Časť Hodžovej ulice bude dočasne uzavretá
16. 9. 2018
Upozorňujeme, že od 20. septembra (štvrtok) do 23. septembra (nedeľa) 2018 bude úplne uzavretá časť Hodžovej ulice. V úseku od križovatky Hodžova – ul. M. Turkovej po kruhový objazd na Opatovskej ulici budú asfaltovať cestu.
V spomenutom časovom rozmedzí nebudú po Hodžovej ulici premávať autobusy MHD a obsluhovať zastávky Hodžova, ZŠ a Hodžova, kotolňa v oboch smeroch. Zastávka MHD, Žilinská (v smere do centra) bude dočasne presunutá priamo na Žilinskú ulicu, do blízkosti polopodzemných kontajnerov.
Vie niekto, kde sa dá nájsť zoznam kandidátov do volieb? Chcem sa ich spýtať na ich plány s trenčianskou MHD, dopravou a tak... Ja nanešťastie nekandidujem.
A zase také veľké množstvo ľudí tam nenastupuje, niekedy ani nikto, zase dva dni to prežijú, stále nič ako keby to malo byť počas celej opravy komunikácie.
tie 2 dni to inak nejde, veď sa asfaltuje cesta, takže vnímam to ako úplne logické obmedzenie. Komu je ďaleko, nech ide na Soblahovskú k Lidlu na linku 8, alebo na stanicu na 28.
Takže keď ľudia budú chcieť nastúpiť pod Juhom napr. na linku č. 1 musia ísť na Mateja Bela alebo až na Inoveckú. ? Zdá sa mi to jedinému že je to celkom veľký kus?
Ano, som rad ze nenalakaju, uz teraz su dost plne autobusy, ked zvysia pocet spojov tak nech si nalakaju, ale teraz nie, to by uz niektore busy boli plne tak ze by sa tam ludia tlacili az moc.
Znova tento rok cestovanie MHD zadarmo: https://trencin.sk/aktuality/nechajte-auto-doma-skuste-cestu-mhd-zdarma/, teda iba týždeň, ale má to pozitívum, tento rok nie pre všetkých ale iba pre ľudí čo majú auto a vlastne pri kontrole sa musia preukázať platným malým technickým od auta.
Je to celkom pozitívne, aspoň nebudú ako minulý rok plné autobusy, aj keď dosť ľudí o tom nevedelo osobne som pocítil minulý rok, že boli dosť plné cez takýto týždeň.
Ale osobne si myslím, že moc ľudí nenalákajú, jedine ak niekomu pôjde presne spoj do práce a z práce, inak asi nie, a ani kto by chcel chodiť cez ten týždeň do lauga alebo takto, tak lepšie je stále auto.
Táto ponuka bude zaujímavá keď zvýšia počet spojov na linkách, už by to chcelo od 1.8. 2016 žiadne poriadne zmeny nenastali
Do 10.11. sa všetko postíha a od nového roka sa začnú predávať pozemky/objekty a kauzy. Potom sa už nebude prihliadať na "sexi" témy ako je tomu teraz do volieb.
Ospravedlňujem sa za offtopic. Asi sa do 10.11. odmlčím, nech je to korektné.
Mozno to bude lepsie ze sa nebudu realizovat tento rok. Pri tom mnozstve investicii mesta za posledneho pol roka sa ich vela bude opravovat to je moj nazor. Mozno zamestnanci na utvaroch mesta to stihaju vsetko odkontrolovat . Potom im ale patri velka pochvala a aj manazmentu mesta ak to maju zvladnute.
Plan udrzatelnej mobility to mohlo byt schvalene pred parkovacou politikou, predpokladam ze v nejakych bodoch to mohlo suvisiet.
Norma STN 73 6425 neviem ako dnes ale podla titulky bola v case vydania zavazna teda v roku 1994. Ci sa to zmenilo neviem, nepouzivam ju lebo s dopravnymi stavbami neprichadzam casto do styku. Osobne som si ju len pred par mesiacmi z vlastneho zaujmu celu prestudoval.
Len pre zaujimavost vtedy ma zaujimali najazdy do zastaviek. A pri citani ma napadlo ze v roku 1994 sa moc neriesila bezbarierova doprava a veci ako nizkopodlazne autobusy a kasselske obrubniky nikto nepoznal. Teda mozno iba ty scestovanejsi, ale neviem ako boli v tom roku rozsirene nizkopodlazne autobusy vo svete.
Mimochodom, informácia zo včera. Zástavky Nemocnica sa tento rok robiť nebudú. Nestíha sa to.
Pýtal som sa aj na financovanie rekonštrukcii zastávok MHD z prostriedkov IROPu (Košice by mali čerpať financie na rekonštrukciu 31 autobusových zastávok), ale vraj to v Trenčíne nepôjde. Ak by aj pre Trenčín platili rovnaké podmienky čerpania ako pre Košice (BA a KE majú osobitný status), nemáme ako mesto spracované niektoré dokumenty (nutné pre čerpanie). Ak sa nemýlim, ide hlavne o Plán udržateľnej mobility.
Z včerajšieho vyjadrenia primátora, ktorý jednu z priorít vidí v "posilňovaní mestskej hromadnej dopravy", tak možno svitá na lepšie časy ?. Možno niekedy vymení Superb a vyskúša našu MHD. Obe vozidlá majú svojich šoférov, tak prečo nie.
Pán riaditeľ, ďakujem za pripomenutie, že som zabudol odpísať "Vlado54". Pýtal som sa na to a bolo mi povedané, že je to iniciatíva hlavne projektanta s argumentom frekventovanosti a vyťaženosti tohto úseku v časoch príchodov a odchodov zo školy. Netuším, či to konzultované s ODI vtedy bolo.
Tá odpoveď na otázku od S499.1023 by zaujímala aj mňa Ďakujem.
Na cestnej komunikacii kategorie C2, podla platnej STN 73 6425 z roku 1994. je mozne zriadit zastavku v jazdnom pruhu. To je pripad cestnej komunikacie Dlhe Hony, ktora je tak kategorizovana podla platneho uzemneho planu. V norme je dane zastavka v jazdnom pruhu sa zriaduje na tejto komunikacii vynimocne s poznamkou. V poznamke je doplnene ze vynimocne znamena ze musi ostat najmensia volna sirka 3,0m. Ci ano alebo nie je na zvazeni dopravneho projektanta , policajtov a uradov.
Teoreticky by podla platneho uzemneho planu bolo mozne zriadit zastavku aj komunikacii Soblahovska ktora je kategoriou B2 kde je rovnako poznamka vynimocne ale s inym znenim poznamky. V poznamke su dve podmienky jedna hovori o dostatocnom rozhlade a druha zase o minimalnej volnej sirke 3m. Zase je to na uvazeni projektanta, policajtov a uradov.
Co som si inac prezeral podla navrhovanych zmien a doplnkov uzemneho planu idu Soblahovsku prekategorizovat do inej triedy tusim C1 tam uz by to bolo tazsie obhajit. Ale zmeny v case realizacie neboli platne.
Zakon (vyhlasku) ktory by riesil zriadovanie zastavok nepoznam ale vacsinou odkazuju zakony na normy, normu som mal len pristupnu.
Jacob