Dnes ma prepadla nostalgická chvíľka, keď som dcéru viedol na tanečnú. V Citelise 18M je celkom sranda vysvetľovať takmer 4 ročnému dieťaťu nízkopodlažnosť
Každopádne na L1 cestovala aj pani Maslová, ktorá sa výrazne pričinila o stiahnutie vozidla na niekoľko rokov z obehu. Vyvolalo to vo mne celkom zaujímavé pocity. Mal som chuť sa spýtať ako sa jej cestuje 18kou, ale potom na mňa doľahol advent A len sme sa na seba usmiali. Tak to asi malo byť...
Mal som možnosť sa rozprávať aj s vodičom, ktorý tento týždeň odstavil 18M pri Tescu (ako L24). Pýtal som sa ho, či je problém s ním prejsť cez "uličky" Lauga a Tesca. Vraj vôbec nie, sťažoval sa len na primitívnych vodičov a ich aroganciu. Ale vraj sa na ňom jazdí dobre, aj čo sa týka prejazdnosti tejto lokality. Spomenul len spotrebu ako negatívum. Ale o tej sme si tu už povedali svoje
Každopádne som čakal viac "hnehu" na toto vozidlo. No a interiérové displeje stále chýbajú.
Každopádne na L1 cestovala aj pani Maslová, ktorá sa výrazne pričinila o stiahnutie vozidla na niekoľko rokov z obehu. Vyvolalo to vo mne celkom zaujímavé pocity. Mal som chuť sa spýtať ako sa jej cestuje 18kou, ale potom na mňa doľahol advent A len sme sa na seba usmiali. Tak to asi malo byť...
Mal som možnosť sa rozprávať aj s vodičom, ktorý tento týždeň odstavil 18M pri Tescu (ako L24). Pýtal som sa ho, či je problém s ním prejsť cez "uličky" Lauga a Tesca. Vraj vôbec nie, sťažoval sa len na primitívnych vodičov a ich aroganciu. Ale vraj sa na ňom jazdí dobre, aj čo sa týka prejazdnosti tejto lokality. Spomenul len spotrebu ako negatívum. Ale o tej sme si tu už povedali svoje
Každopádne som čakal viac "hnehu" na toto vozidlo. No a interiérové displeje stále chýbajú.
MA MHD
K fotke "takto to tam teraz vyzerá" uvediem iba, že takto to tam teraz vôbec nevyzerá, pretože fotografia nie je aktuálna. V miestach "nástupišťa" okolo prístrešku sú vyznačené parkovacie miesta, ktoré sú od pseudo niky oddelené stĺpikmi. Cestujúci tak vyskakujú priamo do stĺpikov alebo do áut. A nástup s kočíkom či na vozíku je tu dnes absolútne nepredstaviteľný.
Presun zastávok je v tomto prípade jednoznačne zvýhodnenie cestujúcich, ktoré je ideálne spojiť s kasselským obrubníkom. Tí tak získajú normálne nástupište a nie nastupovanie pomedzi autá ? . Z návrhu podľa môjho názoru takisto nevychádza, že sa zastávky budú posúvať k rsp. za Inoveckú.
Zastávka smer centrum bude o poznanie bližšie k ZŠ Dlhé Hony, zastávka v opačnom smere tiež bude bližšie k ZŠ. A na zastávke v smere na Juh (teda tam, kde začínajú PAL), miesto na niku je, takže je to ďalej vec diskusie. Popísané riešenie je myslím preferované už od apríla, kedy sa tento problém, vzniknutý parkovacou politikou začal riešiť.
Pridávam aktuálnu fotku (z februára), ako to tam vyzerá teraz ?
Aktuálny stav zastávky Dlhé Hony smer centrum, po zavedení parkovacej politiky. V dôsledku chýbajúceho nástupišťa tu na dennom poriadku vznikajú problémové situácie.