inak myslím si, že mohli pri výluke výjazdu zo Sihote urobiť to lepšie - zastávka MAGNUS v smere do centra som naozaj zvedavý, že kde bude umiestnená, lebo pred zimákom je vidno aj an fotke k oznamu, že tam je zábradlie. Jedine že to bude tam, kde končia garáže, čo je ale ďaleko od bytoviek. Ja by som to tiež dal na kpt. Nálepku.
Na druhú stranu si myslím, že sa mohol dať semafor k Obchodnej akadémii a len pre MHD sa mohol púšťať aj protismer v ejdnom pruhu, veď autá väčšinou idú na Sihoť od Hasičskej, občas od stanice a inak je protismer zastavený červenou na Nám. SNP - a vtedy by voz liniek MHD zo Sihote prešiel, čo by bolo isto menšie zdržanie ako bdue teraz.
Ten docasny zimak pred zimakom smer centrum schvalil ODI ktoremu bezne chyba nika? Ved tam je zabeadlie! Nemohli to dat na kpt. Nalepku kde kedysi byvala zastavka? Blbe riesenie zase...
Chápem, ja som nevedel to, že tam ide kasselák kvôli aj tomu, že prebieha projekt cyklotrasy, keby neprebiehal tak by tam určite len tak z ničoho nič ho nešli robiť a robili by ho tam kde je to viacej treba, ale vidieť, že SAD-ka sama od seba nič také nespraví.
Taký to má zmysel, že obrubník by sa musel meniť tak či tak, tak konečne sa už mesto naučilo v takýchto prípadoch osádzať automaticky kasseláky. ? Táto zastávka sa neurobila na úkor inej, ale v rámci projektu cyklotrasy.
Ja pevne verím, že v budúcom roku sa zrealizujú aspoň Nemocnica smer Juh a Dlhé Hony smer centrum.
PS: bude sa takto robiť aj 28. októbra obojsmerne. A to už myslím je bez pochyby opodstatnené.
Myslel som to tak, že aký má zmysel ho dávať na zastávku kde poriadne nikto nenastupuje ani nevystupuje, a na zastávkach kde dosť ľudí vystupuje a nastupuje tak tam kasselák nedajú a určite dlho tam ani nebude...
K tomu kasseláku. A čo je na tom zlé? Veď zastávka sa musí tak či tak rozkopávať a robiť nanovo tak prečo by sa tam kasselák nemal dať. Nech sa robí akákoľvek zastávka, tak kasselák by mala byť samozrejmosť, aby sa postupne čo najviac rozšíril.
A ak sa zastávka rozkopáva a prekladá do zálivu kvôli cyklotrase, tak sa tam tak či tak musí dať nový obrubník a bolo by nelogické tam dať klasický a hoci aj za 10 - 15 rokov to znova rozbíjať, keď sa to môže urobiť už teraz s kasselákom ?
A kasselák nepredstavuje ani zásadné zvýšenie nákladov - narozdiel od zastávkových ník. Viem, že niektoré zastávky by ho potrebovali možno viac, ale táto by sa tak či tak prerábala, takže to bolo logické. ?
Inak keď sme už pri tom kasseláku, neviem či sa mi to zdalo ale na obidvoch zastávkach Soblahovská robia momentálne tiež kasselák? Lebo ak hej, tak nech si nerobia srandu, kasselák by sa zišiel na iných zastávkach ako je táto ktorá je využívaná fakt minimálne kvôli dvom linkám či koľko ich je...
Inak tá tabuľa nevie niekto kedy bude na železničnej stanici? Lebo keď som tam bol pred dvoma dňami ak som dobre videl ešte tam nebola asi, tak by ma zaujímalo kedy ju tam uráčia dať keď hovoria, že ju tam konečne dajú, len by nebolo zlé keby ukazovala aj správne údaje, nie ako na Hasičskej kde ten odpočet je nejaký divný ukazuje viac ako by mal a taktiež niekedy mi nesedel ani čas odchodu autobusu s tabuľou čo je na Hasičskej.
veru, mesto ušetrí na MHD, ľudia kúpia ďalšie autá a mesto môže zase budovať ďalšie parkovacie miesta a nemusí sa zapodievať takými hovadinami ako sú zastávky, kasselské obrubníky, preferencia MHD - čiže môže robiť, to čo doteraz - nič.
Mám jeden super nápad! Zrušme všetky zastávky a otoče a aj celú MHD. Viete, koľko tak bude môcť vzniknúť nových parkovacích miest na bývalých zastávkach ?
No toto mám normálne problém uveriť. Na Saratovskej konkrétne by mali rozmýšľať, ako autá z otoča dostať preč, aby sa tam dalo normálne jazdiť a nie, ako tam dostať ďalšie. ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
MA MHD
A ak sa zastávka rozkopáva a prekladá do zálivu kvôli cyklotrase, tak sa tam tak či tak musí dať nový obrubník a bolo by nelogické tam dať klasický a hoci aj za 10 - 15 rokov to znova rozbíjať, keď sa to môže urobiť už teraz s kasselákom ?
A kasselák nepredstavuje ani zásadné zvýšenie nákladov - narozdiel od zastávkových ník. Viem, že niektoré zastávky by ho potrebovali možno viac, ale táto by sa tak či tak prerábala, takže to bolo logické. ?