Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Richard Ščepko #10209:
Čo? 31? To je riadna sprostosť. Zbytočné predĺženie číselného radu do ďalšej desiatky. Tú 26 na 27 som ešte prekusol, ale to už nie. Nechcem vyzvedať, ale mohol by som aspoň súkromne (mailom) vedieť ten dôvod?

Inak bude ma zaujímať veľmi, koľko ľudí tade bude jazdiť, keď sa dokonca môžu pridať nové spoje!

Tie kasseláky pri Perle by som ešte zvážil. Síce sme sa o tom už bavili, ale pri nemocnici (jedno v akom smere) by boli lepšie. Práve tam nastupuje/vystupuje najviac dôchodcov či mamičiek s deťmi. A tie zastávky sú tak príšerné. Myslím si, že aj vodiči by súhlasili.

Tú štandardizáciu treba ako soľ. Plne podporujem!
Reply on: Richard Ščepko #10210:
Tie love by som inde vedel minut - Saratovska, Sihot IV, Nemocnica,Gymnazium....a nie Soblahovska
Reply on: draxter #10208:
Áno, Citelis 18M a tá zastávka spolu veľmi pekne ladia. K dokonalosti na zastávke chýba už len vodiaci pás pre nevidiacich a naopak prekáža reklama v prístrešku.

Fotky pošlem.
Reply on: draxter #10208:
Toto presne napadlo aj mňa, len už som nechcel byť trápny. Pri tej fotke však má človek pocit, že 21. storočie prislo aj do Trenčína.

Inak na Soblahovskej budú niky. Všade. Budú síce s kasselákom, ale pre mňa je to v otázke prioritizácie MHD významný krok späť. Vraj by to ODI inak nepovolil. Pre mňa obrovské sklamanie a tak trochu aj prehra. ?
Reply on: syko #10199:
Inak malo by ísť o linku číslo 31, nie o L16. Dôvody tu písať nebudem.

Po spustení Bratislavskej (1.4.) by sa mohli objaviť mapy (schéma) liniek MHD. Máme na to mesiac, aby sa to pripravilo.

Kasselák, ktorý "hnije" v areály MHSL má byť tento rok použitý pri Perle. Tak ako to bolo zamýšľané minulý rok. O dôvodoch, prečo sa tomu tam nestalo minulý rok písať nebudem. Aj tak by ste mi neverili.

Štandardizácia zastávok, ktorá sa tu objavila sa pravdepodobne tiež posunie. Ochota tu je.

Koniec hlásenia.
Reply on: MA MHD #10206:
posledná foto ukazuje opodstatnenosť oboch faktorov: nízkopodlažný kĺbový voz i kasselský obrubník a ich symbiózu!

PS: pošli mi foto na mail pre fotoupdate ?
MA MHD podľa mňa máš pravdu! Pomerne často chodím tým 8.15 a vždy plnka. ( Chodím v úseku Gen.Svobodu - Hasičská) Určite by sa tam hodil kĺbak. A tak isto aj v čase od 10-13 na linkách 1 a 24 tie chodia stále plné aj v tomto časovom rozhraní.
Reply on: Jacob #10205:
Súhlasím, na spoji 7:20 sa veľmi hodil! Navrhol by som ho aj na spoj 8:15 z Juhu, tiež linka 1, tam minimálne včera išlo sólo a riadne plné!

Pridávam foto zo včera:
Reply on: Jojo-DA #10202:
Celkom divné, že ho dali na skoršiu jednotku... Včera išiel tým neskorším čo ide o 7:20, dnes som si myslel, že pôjde tiež som sa chcel previezť ale nešiel, mohli ho dať skôr na ten čo išiel aj včera. Namiesto aby išiel on išiel Crossway LE 12M a fakt bol dosť narvatý 😕 Neviete či pôjde zajtra tým 7:05 alebo tým 7:20?
Reply on: Richard Ščepko #10194:
Zdravím,
umiestniť osvetlenie na ten stožiar nad prístrešok bol výborný nápad. Veľmi sa z toho teším ? .
Ďakujem za ochotu a určite sa potom na osvetlenú zastávku prídem pozrieť.

Ešte raz aj v mene ostatných cestujúcich ďakujem.
Reply on: syko #10199:
To zjednotenie taríf je určite výborný nápad. Pomôže to ľuďom v mnoho okrajových častiach ako náhrada MHD, to ma veľmi teší.

To, čo už minimálne mňa tak neteší je ďalšie zvyšovanie výkonov v okrajových častiach. Na jedenej strane obyvateľom prajem lepšiu MHD, na druhej ma však vytáča, že peniaze na nové spoje na Opatovské družstvo boli, na 4 spoje na Bratislavskú sú, na dedinku Istebník sa tiež nájdu.

Ale zabezpečiť kvalitný interval na Juhu I, na ktorý sa dá spoľahnúť, to už nie. A kvalitným intervalom myslím 30 minútový interval nie 20 (to by naozaj možno bolo zasa voči Juhu III nespravodlivé).

Teraz je to tak, že napr. od 13:00 ide spoj každých 20 minút: 00(11), 20(5), 40(4) a zasa 00 (11), no potom sa cestujúci 40 minút nedostane nikam a takto je to o 14-tej, 15-tej a 16-tej a potom o 17-tej je to zasa 20 minútový interval. No koho to má prilákať do MHD?

Rovnako aj názvy zastávok. Na celom Juhu boli skrátené, len Juh I to má postarom.

Kĺbové autobusy, ďalší problém. Napríklad aj dnes (22.2) bola linka 11 o 15:31 od Gymnázia úplne plná.

Ďalší problém je, že na konečnej jednak parkujú autá a jednak tam nie je žiadne nástupište.

Ďalšie problémy v meste - zastavovanie v Biskupiciach - námestie aj cintorín, zastávka bez nástupiska (namiesto neho parkovisko) na Dlhých Honoch smer mesto, nevyužité vitríny na informácie v prístreškoch a podobne.

Toto sa stále nerieši, no spoje do okrajových častí sa pridávajú jedna radosť. Mrzí ma to.....
Pravdepodobne dnes jazdil na linke č.1 s odchodom 7.05 z Gen.Svobodu . Videl som ho o 8 na otoči a potom išiel prejazdom.
Lepšiu fotku sa mi nedalo spraviť ☺
Dnes nebol Citelis 18 vonku?
Reply on: syko #10199:
Len doplním. Ak sa nemýlim, tak niekedy v novembri na neformálnom stretnutí Milan, Miloš, exekutíva a poslanci otvorili otázku ako riešiť problematické Zámostie. Chalani spomínali možnosť zjednotenia taríf MHD s PAD na území mesta. Dôchodci sú napríklad inak posudzovaní (hranica veku), ale boli tam aj ďalšie príklady. Na otázku, čo bráni k zjednoteniu primátor prisľúbil rokovanie s predsedom TSK.
O tej Bratislavskej viem od chalanov z útvaru. Osobne si myslím, že Bratislavská by mala byť obsluhovaná. No pripúšťam, že je to hlavne pocitová vec. Dufam, že bude mať svoje opodstatnenie.

@Marek6283: Niečo nové nie je? 🙂
Nepozeral som celé zasadnutie MsZ, ale Rybníček a hneď po ňom poslanec Vaňo reagovali na dotaz k verejnej doprave:

Zosúladenie taríf MHD a PAL najneskôr od 1. júna, možno aj skôr. Nejaká linka po Bratislavskej od 1. alebo 15. marca (štyrikrát denne do Laugarícia linka číslo 16) a posilnenie spojov do Istebníka.

Videozáznam:

https://youtu.be/m-3Xe_kAbR4?list=PLs6lCQKlaYiPlR4l3BJ1nXWs8cnyFiI5m&t=10208
Reply on: S499.1023 #10196:
Ospravedlňujem sa, že to nepatrí celkom sem, len na vysvetlenie. Koncom roka som si bol pozrieť Olbrachtovú ulicu v akej kvalite je daná rekonštrukcia. Všimol som si, že ulička na obrázku je na môj vkus pomerne dosť tmavá. Zvlášť pre ženy a dievčatá to nie je veľmi ideálne. Tak som spravil takýto amatérsky obrázok a poslal jednej z domových dôverníčok s prosbou o názor. Ešte mi má zistiť názor výškového domu napravo. Ona sama však potrebu osvetlenia tejto časti neeviduje.
Ono LED technológia, resp. optika v nej umožňuje minimalizovať nežiadúci roptyl svetla do priestoru. Ja osobne vidím riešenie, ale ak to obyvateľom danej lokality neprekáža, nebudem s tým nič ďalej robiť. Predsa len, poznajú to určite lepšie, keďže tam bývajú. Druhá vec je, že ak by som aj dal požiadavku na LED svietidlo, mohlo by to dopadnúť tak, že zo skladu vytiahnú sodíkovú výbojku a "issue solved". A to nechcem.
Reply on: Richard Ščepko #10195:
Tam to pred tou bytovkou nebude páliť obyvateľstvu rovno do izieb? Bytovke aj tomu šmolkodomčeku?
Reply on: Richard Ščepko #10194:
Ospravedlňujem sa, priložil som nesprávny obrázok.
Ak sa nemýlim, tak MA MHD spomínal neosvetlenú zastávku MHD pri cintoríne v Tr. Biskupiciach. Okrem požiadavky na osvetlenie cintorína som priložil aj tú na osvetlenie zastávky (navrhoval som výložník na jestvujúcom VO). Prešla zmena rozpočtu, kde podľa zákresu budú doplnené svetelné body na daných miestach. A teda aj na zastávke (našli ešte lepší spôsob, než som navrhoval). Myslím, že to prispeje k celkovej bezpečnosti danej lokality. Mala by to byť otázka pár týždňov.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.