Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Marek6283 #7666:
Tak to je pekne, takze brigada na stanici asi uz nebude, skoda.
Kvoli planovanej rekonstrukcii, to fakt nema zmysel, ale ked som vcera videl, ako crossway PAL linky (neviem ktorej uz) pri odbacani na pravu stranu stanice, tam kde stoja PAL suchol spodok voza o asfalt, ked padol, doslova padol do jamy, tak to uz je sila. Najma ked vieme, ze majitelom stanice aj SADky je ta ista firma.
Len som zase zvedavy, ci po tom vyrezani to nechaju aspon 1-2 mesiace vyrezane, tak ako je to na slovensku zvykom. Vsimol som si, ze frezovat zacali uz aj na gen.Svobodu a Saratovskej ulici. Len fakt nechapem ten zmysel, nechat to vyfrezovane nejaky mesiac, nech tam ta voda znova pozateka, aby sme mohli frezovat potom znovu, ked to popraska, ze.
Co sa tyka autobusov - neverim, ze vydrzia tolko kolko by mali. Ved aj na tych novych crosswayoch uz pocut ako tlmice klepocu. Vazne by mali nakupit vznasadla pre MHD.
co sa aut.stanice tyka,vcera zacali rezat predpripravu na opravu vytlkov...tam uznam ze koli planovanej rekonstrukcii nema vyznam robit docasnu suvislu vrstvu...ale desi ma v akom stave su skoro vsetky cesty po ktorych jazdime s autobusmy a co bude dalej ked mesto sa neodraza od dna a nema a nema na nic...kam to speje? Urobit zbierku ako na poklad Matice Slovenskej alebo ked padol hradny mur a postavit nove cesty?-v dnesnej dobe asi utopia ale ako s tohto srabu von,ved ten autobus ma vydrzat este 9 rokov,no tomu neverim...Denne utahujeme a menime skrutky na roznych spojoch,praskaju zvary,vsetko sa nici,tu uz sa normalne jazdit neda... Zlatovska ul.,Piestanska ul.,Opatovska s Hodzovov,Gen.Svobodu....ale aj ostatne...prepadavajuce sa kanalizacne pokolpy,dezolatne aut.zastavky...roky zanedbavania a len minimalnych a provyzornych a neodborne robenych oprav urobili svoje...Potom sa ludia cuduju ze clovek nema nervy ako ma mat,ale ked to s vami natriasa a skace a kolise cely cas az vas zaludok neposlucha tak ste radi ze len karujete a cim skor niekde stat...
Co sa tyka automatou na nabijanie cip.kariet DAKUJEM debilom co ich nicia...ozaj su takyto magory u nas...vcera sa mi stazovali cestujuci na to v akom stave to kazdu chvilu je koli takym expertom co naschval upchaju mincovnik,co daju drievko do priecinku na bankovky...a potom je moja sneha naucit ludi plnit si kredit tam uplne marna...
http://www.novinky.cz/ekonomika/298134-v-tallinnu-je-mhd-uz-ctvrt-roku-zdarma-mesto-si-to-chvali.html

Je skoda, ze aj toto sa tu neda uskutocnit. Tu chce kazdy na vsetkom zarabat, aj na MHD. Ved cena jedneho listka v hotovosti je 0,60 EUR. Txiky po trencine jazdia uz od 2,40 legalne, po znamosti aj menej. Ked to takto pojde dalej, bude MHD v Trencine fakt vozit len dochodcov, ktori to maju zdarma.
Je to vsetko pekne pani, ako to tu pisete. No myslim si, ze kym sa ten most posavi a k tomu este aj vsetky tie upravy tak to nie je otazka jedneho roka. Mna by skor zaujimalo, kedy sa konecne zacne s prestavbou zeleznicnej stanice. Tie jamy su tam hrozne a urcite firma SIRS Development, co je majitelom stanice tie jamy neda zasypat az do rekonstrukcie. A mesto Trencin samozrejeme sa k tomu nijako nema, aj ked mu platim dane a nezaujima ma, ci je majitel mesto alebo nejaky jeho kamarat co to kupil za par centov.Takze nam trencanom cestujucim do roboty a z roboty cez nasu stanicu nezostava nic ine len si dalej o***avat hlavy o tyce a madla v autobusoch.

Takze sa vas priatelia pytam : Co keby sme spravili brigadu v sobotu alebo nedelu, pozametali vsetok strk na stanici a zasypali s nim jamy ktore tam su? Dame si pritom pivecko aj s nejakou ohnivou vodou v bufete, ako pravy slovenski robotnici. Myslim, ze dvaja-traja by sme to mohli mat za 3 hodinky spravene.
Reply on: draxter #7662:
Páči sa mi tá jednotka, resp. 1+11, rovnako sa mi páči Juh I s linkou 17, resp. 3+21 v "a" sú perfektná náhrada za linku 18.
Najviac ma zaujala tá linka 15 - naozaj to vyzerá super, tu by som nechal premávať kĺbaky. To by vznikla linka, ktorá by mala obojsmernú špičku, to dnes nemá asi žiadna. Na jednej strane ráno z Juhu za mosty, spoza mostov na Sihoť, a aj zo Sihote za mosty. To by bolo naozaj efektívne.
Myslím, že aj linka 13 by bola takto využitejšia.
Keď to zhrniem, nechal by si linky 1-3,5-8,13,15,17,21,24,25,28 a 50. To je skvelé.
Reply on: draxter #7658:
dovysvetlenie:
- linka 1: príklad odchod z Juhu x:00, 20, 40k (k - do Kubrice), alebo x:00, 20 a linka 11: x:40 (do Kubrice). Nakoľko je zrušená linka 22, rozsah dopravy je zachovaný čo do počtu km aj pre Kubru aj pre Juh.
- linka 2 by bola polokružná linka, v úseku z Novín do Nodzrkoviec by však premával len cca každý druhý spoj - linka, ktorá momentálne nie je skoordinovaná s linkou 24 a preto by sa jej zišla atraktívnejšia trasa (takto by spájala okrem žst aj MAX a Sihoť s Biskupicami
- linka 3: linka 3 by už nekrúžila po celom meste, ale zabezpečila rýchle spojenie pričlenených obcí s nemocnicou, v "a" aj s Laugariciom
- linka 5 by končila vždy v Zlatovciach, okrem vybraných spojov do priemyselného parku, nakoľko ani ÚPN nepočíta s nejakou otočkou v mieste terajšej križovatky Zlatovská - Brnianska.
- linku 6 som vyhodil, pretože ju nahradí linka 15 - špeciál pre rýchle spojenie so zámostím a aby sa nekrútili dve linky po Zlatovskej hore-dolu, tak jednoducho linka 15 nahradí v celej trase aj linku 6, čím sa ušetria km a zvýši dopravná obsluha (naviac, nebolo by ani kde linku 15 prichádzajúcu opačne od Nového mosta otáčať, preto je to jednoduché riešenie)
- linka 7 by končila na SADke, pokiaľ by soj nešiel až do priemysel.parku
- linka 8 bez zmeny trasy
- linka 13 by obslúžila okrem Záblatia a Zlatoviec aj Istebník a Orechové. Je to logické aj kvôli uzavretiu terajšieho priecestia v Zlatovciach
- linka 17 zabezpečuje spojenie Juhu I s centrom a stanicou, miesto linky 11. Šetria sa km, rozsah dopravy po žst zostáva zachovaný.
- linka 18 je zrušená, nie kvôli slabému využitiu, ale pre posilnenie linky 28 na zmyslusplný interval a najvyťaženejšie spojenie Juh - Sihoť, s prekladom s linkou 8
- linka 19 je zrušená, nahradí ju linka 3 pri spojoch do VOP
- linka 20 je zrušená, linka 15 zastavuje po ceste na Nový most i v Biskupiciach, a preto netreba osobitnú linku do LOT
- linka 21 je presmerovaná na Juh I (miesto zrušenej 18), v Opatovej bude polokružná kvôli novému stavu cestnej siete a šetreniu km
- linka 22 je zrušená, Juh II si "polepšil" o spoje linky 11, a preto akoby rozsah linky 22 je preradený na linku 17
- linka 23 je zrušená, ušetrené km
- linka 24 je skoro bez zmeny, akurát ráno na nej bude vedený aj účelový spoj po LOT, poobede tiež
- linka 25 bez zmeny
- linka 27 zrušená, nahrádza ju linka 3
- linka 28 posilnená na úkor spojov linky 18 a 23, celkovo ušetrenie km
- linka 50 len s kozmetickými úpravami, premávka v noci 5/6 a 6/7
Kvorka a Draxter-sup na odbor dopravy!!! Klobuk dolu,pani!
Chcem sa spytat ci niekto nema fotecku Karosy co jazdila na Hrabovku-cerveno-biely lak,a zlto-biely lak ako jazdila na Trenc.Zavadu,alebo v NM take jazdili -cerveno-biela na Zabudisovu a zlto-biela na Hrubu Stranu,pripadne zeleno-biela na Kalnicu a Beckov. Obrazky tychto original z vyroby farebnych prevedeni PAL Karosiciek som nikde nevidel...
trolleybusworld

trolleybusworld

Reply on: draxter #7645:
Zatial to vyzera, ze zial zostane natrvalo. Privadzac je budovany aj z europskych penazi a jeho napojenie je naprojektovane az za mostom len na Biskupicku a Elektricnu. Zlatovska ostane slepa. Mozno. Muselo by sa do toho teraz vlozit mesto a jedine, co by (uz za vlastne peniaze) mohlo v sucasnom stave vystavby dosiahnut je dobudovanie odbocky zo Zlatovskej doprava pripajacim pruhom na privadzac smerom na D1 a tiez praveho odbocovacieho pruhu z privadzaca z mostu cez Vah doprava na Zlatovsku. Samotne mimourovnove krizenie cez privadzac do priemyselneho parku mozno az po dokonceni mosta a privadzaca. Ale mozno nemam vsetky informacie a sa mylim...
no zaujímavé čítanie, fakt. Len treba vychádzať z ÚPN, pretože niektoré súčasné miesta budú neprejazdné a niektoré nové budú k dispozícii - narážam najmä na žel.priecestia, pretože samotné ulice by predstavovali len minimálnu zmenu. Počítam s otvorením Nového mosta, posunutím konečnej na Sihoti na Novú Kubru, podjazdom popod železnicu Sihoť - Pred poľom,ale nie s dokončením JV obchvatu. Rovnako ešte nepočítam s premávkou MHD v Kubre popri vojenských skladoch a ani s predĺžením ul. gen. Svobodu dole po Východnú po nový cintorín, ani premávka po Ľ. Stárla ma Brnianskú. Uzavreté by mali byť žel. priecestia v Opatovej, Záblatí, Zlatovciach, otvorený podjazd v predĺžení Brnianskej do Zlatoviec.

Tak skúsim ja:
1: Juh II - Inovecká - Hasičská - žst - Kubra, vybrané spoje Kubrica. Súhlasím, nebol pri problém s prekladom 1+11, takto by len jeden spoj do hodiny šiel až do Kubrice, inak po Kubru. Interval: 20/20/30 (ak by niekto protestoval, že je to neprehľadné kvôli znamienku "po Kubru resp. do Kubrice", tak tieto spoje viesť v dokonalom preklade ako linku 11)
2: Nozdrkovce - Karpatská - Legionárska - Hasičská - žst > Pred poľom > Žilinská > Rázusova > Hasičská - Legionárska - Karpatská - Nozdrkovce 30-60/60/60, všetky spoje v celej trase nepredpokladám
3: Orechové - Istebník - Zlatovce (VOP) - Brnianska - Zlatovská - Nový Most (Laugaricio v "a") - Perla - Dlhé Hony - Soblahovská - Juh I (60/120/120)
4: možno účelový pár spojov
5: Juh I - Dlhé Hony - Legionárska - Zlatovská - Brnianska - Zlatovce (priem. park) 30/60/60
7: Kubrica - Kubra - žst - Hasičská - Zlatovská (priem.park): účelové spoje v "x"
8: Juh II - Soblahovská - Hasičská - Rázusova - Nová Kubra 20/30/60
11: viď linka 1
12: možno účelové spoje
13: Záblatie - Zlatovce - Istebník (VOP)- Old Herold - Hasičská - žst (TRENS) 30/60/60
15: Juh II - Soblahovská - Dlhé Hony - Biskupice - Nový most - priem. park - Zlatovská - Hasičská - Rázusova - Nová Kubra 30/60/60
17: Juh I - Inovecká - Dlhé Hony - Legionárska - Hasičská - žst (TRENS) 30/60/60
21: Juh I > Električná > Rázusova > Nová Kubra > Niva > Opatovska > Potočná > Maják > Nová Kubra > Rázusova > Električná > Juh I 60/120/120
24: Nová Kubra - Rázusova - žst - Hasičská - Legionárska - Laugaricio (LOT) 60/60/60
25: Juh II - Inovecká - Soblahovská - Legionárska - Laugaricio 60/60/60
28: Juh III - Soblahovská - Dlhé Hony - Legionárska - Hasičská - žst - (TRENS) Rázusova - Nová Kubra 30/60/60, preklad s linkou 8
50: nočná linka Juh II - Soblahovská - Hasičská - žst - Rázusova - Nová Kubra - Pred poľom - Pod sokolice - žst - Hasičská - Dlhé Hony - Juh II
Reply on: radob #7655:
a toto som kde napísal? Ja hovorím o opačnej situácii, kedy by teoreticky bolo možné cestovať na území mesta PAL za cenu lepšiu než MHD. ? To, čo hovoríš ty som nikdy nevylúčil, ba naopak privítam (hoci som ohľadne toho momentálne skeptik).
Reply on: radob #7655:
Alebo idem pešo 😃 Ale je to dosť nanič, napríklad z orechového L3 chodí párkrát za deň ale prímestské tam chodia často (srňanské a súčanské) ale tam je tarifa vyššia. Tiež napríklad od old herold smerom do centra. L13 tie občasne chodí, ale chodia na stanicu srňanské, súčanské, aj z drietomy prímestské a všelijaké možné ešte ale tie sú drahšie.
myslíš, že je správne ak niekto má zakúpená sieťový cest. lístok na MHD a neplatí mu na tých slávnych prímestských linkách, ktoré suplujú MHD tam ako spomínaš? SADka si robí z cestujúcich srandičky: hlupáci len plaťte ostošesť ako zmyslu zbavení. Mesto sa tvári, že je všetko v poriadku, veĎ primátor si kúpil nové auto.
Reply on: Marek6283 #7653:
ja som sa nad tým už zamýšlal, a môj (pred dokončením Juhovýchodného obchvatu) návrh by vyzeral takto:
1 Juh II - Inovecká - Legionárska - Hasičská - žst - Kubra (Kubrica)
2 Nozdrkovce - Karpatská - Biskupice - Nový most - Zlatovská - Hasičská - žst
3 Orechové - Zlatovce - Záblatie - priemysel. park - Nový most - Laugaricio
4 žst - Rázusova - Sihoť IV - Niva - Opatovská - Potočná - Maják - Kubra
5 Juh I - Soblahovská - Dlhé Hony - Legionárska - Zlatovská - priemysel.park
6 Sihoť IV - Rázusova - žst - Zlatovská - priemysel.park - Záblatie
7 Kubrica - Kubra - žst - Hasičská - Zlatovská - priemysel. park - Nový Most - Juh I
8 Juh II - Soblahovská - Hasičská - Rázusova - Sihoť IV - Nová Kubra
15 Juh II - Soblahovská - Dlhé Hony - Perla - Nový Most - (LOT) priemysel.park - Zlatovská - Úspech (Old Herold - VOP)
16 VOP - Old Herold - Hasičská - Sihoť IV - Nová Kubra
17 Juh I - Inovecká - Dlhé Hony - Legionárska - Hasičská - žst (TRENS)
18 Juh I - Soblahovská - Hasičská - Rázusova - Sihoť IV - Nová Kubra
21 Juh II - Električná - Hasičská - Rázusova - Sihoť IV - Niva - Opatovská - Potočná - Maják - Sihoť IV - Električná - Juh II
23 Juh III - Soblahovská - Dlhé Hony - Legionárska - Hasičská - žst (TRENS)
24 Nová Kubra - Sihoť - Rázusova - žst - Legionárska - Laugaricio (LOT)
25 Juh II - Inovecká - Legionárska - Laugaricio
28 Juh III - Soblahovská - Dlhé Hony - Legionárska - žst - Rázusova - Sihoť IV - Nová Kubra
- princíp: z linky 15 sa stane hlavná robotnícka a školská linka pre Zámostie, premávať bude v špičkách viackrát do hodiny. Budú na nej aj predĺžené či účelové spoje do VOP a LOT
Mna by zaujimalo,ci ma niekto a aku,viziu-predstavu ako to bude vyzerat z MHD linkami po dokonceni druheho cestneho mosta v Trencine?!
Reply on: mds #7651:
určite áno, obzvlásť tam, kde PAL nahrádza MHD. Ale pokiaľ by to mala byť vzájomná konkurencia (ako svojho času v BB), tak radšej vylúčiť prepravu v rámci obce/mesta.
Reply on: draxter #7650:
podľa mňa ale by bolo lepšie pre občanov keby na území každého mesta kde je MHD platilo povinne tarifa MHD
Reply on: milan005 #7647:
aha, takže PAL linka na území mesta je buď rovnako drahá alebo drahšia ako MHD. To je správne.
Reply on: lukisho #7648:
pozrel som čo k PN mám, ale asi okrem mapy liniek z roku cca 1996-1998 to na staršie CP nevyzerá. Existuje však tzv. sprievodca z roku 1996, možno sa dá ešte kúpiť, kde bol komlpet CP MHD,PAL a DAL. Niekde som ho videl aj na webe v kníhkupectvách.
Ahojte,
prosím vás, všetci, ktorí čítate túto správu, navštevujete tento portál a zaujímate sa o autobusovú dopravu, pokúste sa pohľadať ľubovoľné staré cestovné poriadky MHD v Piešťanoch spred roku 2000 (z roku 1997 mám) a zaslať mi na ne odkaz, alebo ako prílohy v e-maily na adresu: lukisho21@azet.sk. Veľmi mi tým pomôžete. Určite niečo máte vo svojich PC, alebo poznáte stránky, kde sú. Ďakujem vám všetkým za vašu pomoc. Ďakujem.
PS: viem, že v tejto sekcii (Trenčín) to asi nepatrí, alebo možno nikto nemá vedomosť o MHD v Piešťanoch, ale za pokus a opýtanie sa to stojí. Ďakujem

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.