Ešte k Terminálu. Moja najväčšia kritika tohto projektu bola v logickom usporiadaní žel. stanice, prímestskej dopravy a MHD. Vzdialenosti, ktoré by človek absolvoval, ak by prestupoval z MHD na vlak/PAL. V tomto trojuholníku by musel prechádzať cez nákupné centrum v nie malých vzdialenostiach (ak je treba stihnúť prestup, každá minúta sa počíta). O večernom/nočnom režime (nákupné centrum zatvorené) nehovoriac. Tam tie vzdialenosti boli ešte väčšie. Z môjho pohľadu to popieralo logiku integrovanej dopravy. Z tohto pohľadu aktuálne riešenie zo 40-tich rokov je lepšie minimálne v spojitosti MHD a žel. dopravy. Pekným príkladom je aj terminál v Břeclavi, kde aplikovali aj princíp hrana-hrana. Megalománia, zásah do parku, dopravné riziká tohto riešenia sú tiež na zváženie. Dodnes ma zaráža, kde pri stretnutí vedenia, poslancov a majiteľa SIRS-u mi nevedel hl. architekt povedať, aké vzdialenosti a časy absolvuje človek pri prestupe na jednotlivé druhy dopravy. Teda ak vystúpim z MHD, akú vzdialenosť musím absolvovať na napr. vlak. Táto vec bola pre nich sekundárnou. Pobúreniu pána primátora pri otázke simulácie dopravného zaťaženia po výstavbe Terminálu (rozumej nákupnému centra) dodnes nerozumiem.