Reply on: JurajZaTn #11656:
Napísať, že poslanci NEschválili je pravdepodobne neznalosť miestnych pomerov. Odhliadnuc od toho, že komisia má len odporúčací charakter. Primátor mal ostatné 4 roky väčšinu v MsZ. To znamená, ak by predložila exekutíva pod jeho vedením návrh obnovy (stanovenie podmienok, harmonogram obnovy, typ vozidla, nie len značku, výbavu, spôsob financovania a pod.), dalo by sa o takomto materiály rokovať. Ale nikdy pripravený nebol. Je fajn "od stola" niečo vyhlásiť a je iné to potom konfrontovať s realitou. Zúčastnil som sa aj rokovaní, resp. "neformálnych stretnutí" v sobášnej sieni, kde bola aj téma predĺženia zmluvy so SAD TN o ďalších 5 rokov. Aj skúsenosť s opätovným nasadením 18M bola pre mňa tiež pomerne zaujímavá.
Je pravdou, že zmysluplná obnova zo strany vedenia mesta nie je. Toto nie je problém SAD TN (to som tu napísal už niekoľko krát). Na druhej strane je skôr úsmevné myslieť si, že niekto z poslancov navrhne obnovu vozového parku v určitom rozsahu a zvyšní kolegovia (ktorí zväčša vedia len že vozidlá sú červené) mu to schvália. Zvlášť, keď poslanec nemá žiadny (!) dosah na úradníkov. Na to je vedenie mesta.
Ďalšia vec. Ak by sa mali opäť nakupovať Crosswaye, tak by som mal asi otvorene celkom problém.
Mám totiž ako poslanec aj ako cestujúci trochu inú predstavu o MHD (ako celku, nie len vozidlá). Ale to ste museli sám vidieť, keď som Vás pred asi 3 rokmi poprosil o spoločné stretnutie. Vtedy som sa snažil pochopiť, prečo v tomto meste nefungujú úplne elementárne veci. A nie len pochopiť, ale aj zmeniť. Žiaľ, úspechy sú minimálne.