Dnes, keďže už spoza mostov podvečer nejazdí na Sihoť linka 6, som sa rozhodol využiť garantovaný prestup na Hasičskej zo 16 na 4.
Asi viete ako to dopadlo, inak by som to neuvádzal ako ilustračný príklad.
Autobusy jazdia v "takmer dokonalom preklade" a keď odíde L4 potom 14 min nič nejde a následne idú po sebe 4 min. L8 a L24, tak som sa rozhodol ísť pešo (preto som opomínal aj ten žiadúci posun L8 z Juhu mimo špičku o 3 min. skôr).
Chyba vodiča to nebola. Prosto na 40 min. jazde naberie meškanie. Trenčín je na to ako stvorený. Teraz som si pozrel minutáž 3/16 a napadlo ma kde by mohlo byť zradné miesto. Neviem to však ani potvrdiť ani vyvrátiť. V minulosti (nie tak dávnej) bol problém že parkovali autá v obratisku Rybáre. Riešilo sa toto nejakým spôsobom zo strany Mesta?
Teraz je čas na jazdu Záblatie, stred -> Rybáre 1 min. aj s otočením autobusu. Nemôže byť práve toto zradný bod celého systému ak tam parkujú autá, vodič sa zdrží a potom sa môžeme čudovať že garantované prestupy viac nefungujú ako fungujú?! Alebo netreba tam pridať aspoň 1 minútu a 4/11 dať z Juhu mimo špičku o 1 min. neskôr? Ale nebude to problém v lete keď pôjde L11 až do Kubrickej doliny a zostane jej tam zasa o minútu menšia rezerva?!
Nie mne sa to vôbec nepodarilo. Inak by som tu neplakal. Trvá to aj dve minúty, pokiaľ sa to v autobuse podarí. A dovtedy prídu páni revízori a ja nemám platný lístok. A mocne pochybujem, že záznamy z kamier tomuto napomôžu.
Dnes hádam vecne vyjadríte názor aj pre ostatných a nie ma tu opäť prizabijete.
Cestoval som dnes 24 kou až na konečnú. Samozrejme v duchu dnešnej 60 minútovej tarify . Názor na ňu poznáte. Po vybavení si osobných vecí som opäť nastúpil späť v danej 60 minútovej tarife. Ukazovateľ mi odkázal, že mám ešte 14 minút času na vozenie sa. Vzhľadom na dopravnú situáciu po 15 tej hodine v kocúrkove / a spoj tiež išiel cez LOT/ som pravidelne kontroloval , či náhodou už tých 14 minút neprešlo. Po zastávke nemocnica mi ukázalo 0 minút. Teda som 3 x priložil kartu a vždy mi odpovedalo, že mám ísť za vodičom. Na 4 krát konečne čudo zistilo kto som a predĺžilo mi jazdu o ďalších 60 minút. Pointa je v tom, že do ,,predĺženia,, cestujúcemu v autobuse toto trvalo aj dve minúty. A veru dve minúty jazdy na čierno sa neoplatí ani v kocúrkove. Jazda na čierno je tuším aj exekučným titulom, teda ako na to? Čo robí zle cestujúci? P.S. ja som tu vždy iba za nich.
Na tých displejoch v IDS BK je najväčší problém že to počíta jazdnú dobu až od ďalšej zastávky, jazdná doba do nasledujúcej zastávky je vždy nula. Čo možno nie je veľký problém na MHD, ale ak ideš napr. takou 605, tak pri odchode zo Zlatých pieskov to zobrazí jazdnú dobu do Senca, AS 3 minúty, hoci reálne to je 22 minút.
teda, to som sa skoro posadil na zadok. Tak detailne spracovany material som uz dlho nevidel, snad naposledy pri TN mhd a akceptacii SDPas. Ono zas na druhu stranu, pri takto striktne stanovenych poziadavkach sa nemozeme cudovat, ze zlavnujeme zo svojich narokov, na ukor udrzania mobility a kontinuity dopravy.
Netvrdim ze je to dobre riesenie, iba ze to je riesenie. A teda standard BSK znie ako? To by ma celkom zaujimalo.
Jasne, to je skor na odlahcenie a pobavenie, nebolo to mierene ako hejt
Nad 60 minút podľa mňa naozaj má výhodu mať vo formáte HH:MM, lebo keď ideš nejakou dlhšou regionálnou linkou, tak informácia o tom, že si v cieľovej zastávke o 77 minút mi príde tažšia na pochopenie cestujúcim.
Samozrejme v Trenčíne je tento bug skôr úsmevný, keďže neexistujú linky s dĺžkou nad 60 minút.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
milan005