Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: theo #12510:
Škoda, lebo je to fakt bieda s tými intervalmi. Lebo fakt aby do najväčšieho obchodné centra Laugaricio išlo tak málo autobusov za jednu hodinu. A to tiež ma napadá, že neviem prečo využijú nový most, že by z Laugaricia nejaká linka aj za mosty išla nejaká linka. Zároveň ako spomínaš tie prestupy tak tu je príklad, bývaš za mostami tak ak chceš ísť do Laugarícia prestupu sa nevyhneš. Nedivím sa, že sa nikomu prestupy nepáčia, ale inde to je úplne bežné, len to je o návykoch cestujúcich. Stačí mi príklad ako v novom autobuse čo sa kúpil tak v ňom boli dopytové tlačítka, ktoré po chvíľi znefunkčnili lebo ľudia zjavne si na to nechceli zvyknúť, nie som si teraz istý či vôbec fungujú dlho som s tým autobusom nešiel. Síce je logické, že ako jediný bus čo má dopytové tlačítka v TN, že by bol chaos keďže by to bol jediný autobus. Ale zároveň ak bude nový dopravca a toto má mať autobus tak nuž budú si musieť zvyknúť, predsa to je dnes štandard.

Tu nejde pri kúpe autobusov o tom, že ak im zmluva končí o rok-dva-tri sa to neoplatí. SAD-ka tu je omnoho viac rokov za, ktoré mala nakúpiť nové autobusy!! A stalo sa? Nie. Mesto to nechcelo tak oni nekonali a doteraz tu jazdíme v hnojoch typu B952 a už ani tie Crosswaye pomaly nie sú vyhovujúce a starnú takisto. A nenaletím nikomu kto mi povie, že sa to nedalo nakupovať nové autobusy, keď v iných mestách sa to dá. Však pozrime ako pekne sa nakupovali/nakupujú postupne autobusy pri PAD lebo TSK má zjavne väčší záujem ako mesto Trenčín. Keby sa na MHD obstarávali hoc aj 3 autobusy ročne tak stále lepšie ako nič a postupne sa krásne obnoví vozový park a v prípade ak by SAD-ke skončila zmluva a niekto iný by to prebral tak stále je tu možnosť, že to novému dopravcovi odpredá. Aj tak teraz ako píšeš môže SAD-ka si predať na Bazoši svoje haraburdy, aj to skôr sú hodné do šrotu.
Reply on: Jacob #12509:
Ak sa nemýlim, súťaží sa rovnaký počet vzkm, ako má teraz SAD TN, možno s nejakou možnosťou dohodnúť pár percent viac alebo menej. Z toho automaticky vyplýva, že intervaly sa nijako zásadne nezmenia.

A úprimne, intervaly viac-menej zodpovedajú charakteru zástavby v jednotlivých častiach mesta a zohľadňujú silný lobing občanov proti prestupom.

Čo sa týka kvality, nikto nebude kupovať rok-dva-tri pred koncom zmluvy srandu za desiatky tisíc, aby si ju potom strelil na bazoši... objednávateľ nechce, objednávateľ nemá...
Reply on: FifoSk #12507:
Osobne pochybujem, jedine budúci rok keď bude vysúťažený nový dopravca. A šanca, že by tu ostal tento istý je žiadna lebo aktuálny dopravca pomaly nespňlňa ani jednu požiadavku mesta. Zároveň je dosť nanič, že tu budeme "trpieť" až do septembra 2022. Ako ja osobne síce už MHD nejazdím, možno párkrát za rok. Pri takomto fungovaní MHD mať radšej auto ako to aj ja robím. Lebo keď väzmem do úvahy, že prispôsobovať sa autobusu pri takýchto biednych intervaloch či už nízkemu komfortu to je fakt oničom. A proste SAD-ka nekoná žiadne zmeny, nekupuje nové autobusy, proste nič. Dôvod je aj typujem taký, že ak mesto nežiada o to tak ani SAD-ka nemá záujem konať a to je zle ako zo strany mesta či SAd-ky. Sme krajské mesto a dosť veľké a MHD je na otrasnej úrovni kedy človek uprednostní vlastné auto aj keď je to drahšie.
Reply on: FifoSk #12505:
Jedine na https://www.ubian.sk/ vieš zistiť ŠPZ autobusu na danom spoji.
Aha a ako ja mám tiež jeden ale fakt by ma zaujímalo či sa vráti ten starý systém na paneloch vnútri
Reply on: FifoSk #12505:
Imhd nemá prístup k rozpisom služieb ale dá sa to zistiť ale veľmi zložito
A tiež by ma zaujímalo že keď si tu dám zastávku napríklad Inovecká tak prečo mi tam neukazuje že aký autobus pôjde ako napríklad 33 alebo 08 alebo 53?
A kdo to vlastne robil
Reply on: Jacob #12502:
Súhlasím ja s toho úplne pením to je taká blbosť staré bolo lepšie
Reply on: FifoSk #12498:
Dokašlali to, táto nová verzia ak je stále taká ako si ju pamätám s pred dvoch rokov, že nonstop ukazuje čas a občas nabehne nasledujúca zastávka tak to je dosť odfláknuté. Starý systém pekne ukazoval číslo linky, konečnú, celú trasu, nápis nasledujúca zastávka. Toto ako to zmenili to je reálne blbosť, to nebolo žiadne zlepšenie, len zhoršenie. By som fakt chcel vedieť prečo SAD-ka k tomuto kroku pristúpila.
Aha to je veľká škoda
Reply on: FifoSk #12499:
Neviem ale myslím že ani SADka nevie
A náhodou neviete kedy by sa mala #61 vrátiť do premávky?
Pravda mňa štve to jak urobili v minulom roku alebo pred dvoma tie vnútorné informačné paneli mne sa páčila tá stará verzia.
Reply on: FifoSk #12496:
Tie už nefungujú skoro nikde
Ja viem iba to že jej nefungovali vnútorné paneli keď som ju v októbri videl.
Reply on: Peter420 #12494:
Neviem ale ak chceš skúsim zistiť v pondelok
A prečo sa #61 nevypravuje je na GO alebo porucha, lebo od asi októbra som ju nevydel na linkách MHD
Reply on: FifoSk #12491:
Ahoj #61 sa nevypravuje volal som na dispečing
Reply on: FifoSk #12491:
Dobrý večer kĺbové autobusy od dnes jazdia ale zatiaľ som videl iba karosy ale ten citelis zaujima aj mňa zajtra asi zavolám na dispečing

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.