Reply on: theo #12510:
Škoda, lebo je to fakt bieda s tými intervalmi. Lebo fakt aby do najväčšieho obchodné centra Laugaricio išlo tak málo autobusov za jednu hodinu. A to tiež ma napadá, že neviem prečo využijú nový most, že by z Laugaricia nejaká linka aj za mosty išla nejaká linka. Zároveň ako spomínaš tie prestupy tak tu je príklad, bývaš za mostami tak ak chceš ísť do Laugarícia prestupu sa nevyhneš. Nedivím sa, že sa nikomu prestupy nepáčia, ale inde to je úplne bežné, len to je o návykoch cestujúcich. Stačí mi príklad ako v novom autobuse čo sa kúpil tak v ňom boli dopytové tlačítka, ktoré po chvíľi znefunkčnili lebo ľudia zjavne si na to nechceli zvyknúť, nie som si teraz istý či vôbec fungujú dlho som s tým autobusom nešiel. Síce je logické, že ako jediný bus čo má dopytové tlačítka v TN, že by bol chaos keďže by to bol jediný autobus. Ale zároveň ak bude nový dopravca a toto má mať autobus tak nuž budú si musieť zvyknúť, predsa to je dnes štandard. Tu nejde pri kúpe autobusov o tom, že ak im zmluva končí o rok-dva-tri sa to neoplatí. SAD-ka tu je omnoho viac rokov za, ktoré mala nakúpiť nové autobusy!! A stalo sa? Nie. Mesto to nechcelo tak oni nekonali a doteraz tu jazdíme v hnojoch typu B952 a už ani tie Crosswaye pomaly nie sú vyhovujúce a starnú takisto. A nenaletím nikomu kto mi povie, že sa to nedalo nakupovať nové autobusy, keď v iných mestách sa to dá. Však pozrime ako pekne sa nakupovali/nakupujú postupne autobusy pri PAD lebo TSK má zjavne väčší záujem ako mesto Trenčín. Keby sa na MHD obstarávali hoc aj 3 autobusy ročne tak stále lepšie ako nič a postupne sa krásne obnoví vozový park a v prípade ak by SAD-ke skončila zmluva a niekto iný by to prebral tak stále je tu možnosť, že to novému dopravcovi odpredá. Aj tak teraz ako píšeš môže SAD-ka si predať na Bazoši svoje haraburdy, aj to skôr sú hodné do šrotu.
FifoSk