Reply on: theo #12405:
A "nadštandardná" víkendová obsluha niektorých obcí je perlou (asi Považia, keďže vraj v porovnaní s inými krajmi), pritom by to asi malo vychádzať z potreby a nie porovnania toho, čo jazdí inde a ešte keď to jazdí menej. Odporúčam stranu 83 okolité, to sú z pohľadu kvalitnej dopravy nezmysly, ak to nie je podložené číslami (a to nie je, keďže som to čítal celé). Rovnako ako tzv. jeden spoj večer... možno muchám na dobrú noc na Kykulu. Ale do Selca?
theo
Pri minimálnom návrhu s frekvenciou 15/60/20/120 resp. frekvenciou 20/60/30/120 v X by sa dalo niečo poriešiť s doplnkovou MHD doobeda a večer (do 30 min. taktu) a nejakými účelovými spojmi ráno.
Pri optimálnom návrhu 10/30/15/60 resp. 15/30/20/60 v X si viem predstaviť jednu z nich prehnať cez Sihoť a kompletne zredukovať linku 24 v X a druhú z nich niekam na Juh a poriešiť tak linku 22 alebo 23.
Čo sa Zlatoviec týka, viem si predstaviť PAD previesť cez Brniansku a Zlatovskú, nič iné ako-tak logické sa tam nad rámec terajšieho trasovania PAD poriešiť asi nedá.
Ako píšeš, chýbajú tam iné veci, ktoré by mohli byť ľahko realizovateľné aj v súčasnosti (trebárs PAD zo Soblahova potiahnuť do nejakej mestskej "dedinskej" časti ako doplnok k MHD).