Autobusy tohto typu boli dodávané aj pre mestskú hromadnú dopravu v Spišskej Novej Vsi.
Séria | Typ | Evidenčné čísla | Rok výroby | Sprevádzkovanie | Vyraďovanie | Počet |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | Karosa ŠM 11 | SN 35-06 | 1976 | 1976 | 1984 | 1 |
2. | Karosa ŠM 11 | SN 40-69 – SN 40-70, SN 40-81, SN 41-20 | 1978 | 1978 | 1984 – 1985 | 4 |
3. | Karosa ŠM 11 | SN 44-60, SN 44-67 | 1979 | 1979 | 1986 | 2 |
4. | Karosa ŠM 11 | SN 48-33, SN 48-74, SN 49-91 | 1980 | 1980 | 1986 – 1989 | 3 |
5. | Karosa ŠM 11 | SN 51-84 – SN 51-85 | 1981 | 1981 | 1982 – 1989 | 2 |
Spolu | 1976 – 1981 | 12 |
Dĺžka | 11170 mm |
---|---|
Šírka | 2500 mm |
Výška | 3120 mm |
Výška podlahy | 880/885 mm |
Rázvor | 5500 mm |
Počet dverí | 3 |
Počet miest na sedenie | 29 + 1 |
Počet miest na státie | 67 |
Celkový počet miest | 96 + 1 |
Celková hmotnosť | 8720 kg |
Motor | Škoda ML 634, naftový, vodou chladený 6-valec s priamym vstrekovaním |
---|---|
Výkon motora | 148,5 - 154,4 kW / 2000 rpm |
Objem motora | 11940 cm3 |
Krútiaci moment motora | 778 Nm / 1300 rpm |
Maximálna rýchlosť | 65 km/h |
Prevodovka | Praga 2M 70, automatická, 2-stupňová s hydrodynamickým meničom |
Riadenie | Technometra 712HRS |
Nápravy | predná: Liaz, nezávislé zavesenie kolies, rovnobežníková konštrukcia s nerovnako dlhými ramenami
zadná: RÁBA A 018, hnacia, tuhá s planétovou prevodovkou v nábojoch kolies, stály redukčný prevod |