imhd.sk
Spišská Nová Ves
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Tarifa
Prepravný poriadok
Kontakt na dopravcu
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Najbližšia zastávka
Jasná obloha
1 °C
sk
English
Spišská Nová Ves
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Update
› Ozubnicová železnica Diakofto-Kalavryta (3.12.2019)
Jednotka Stadler BDmh 2Z+4A/12 #3208+3508+3108 prechádza okolo odstavených vozňov v údolnej stanici Diakofto (uvádzané tiež Diakopto)
Jednotka Stadler BDmh 2Z+4A/12 #3108+3508+3208 z roku 2009
Ozubnicová železnica Diakofto-Kalavryta vedie kaňonom Vouraikos (Βουραϊκός)
Ozubnicová železnica nad kaňonom Vouraikos (Βουραϊκός)
Jednotka Stadler BDmh 2Z+4A/12 #3108+3508+3208 v konečnej stanici, odkiaľ pôvodne trať mala pokračovať ďalej do Tripolisu, ale pre nedostatok financií sa predĺženie neuskutočnilo
Železnica Diakofto - Kalavryta prechádza náročným terénom s množstvom tunelov, mostov a zárezov
Stará trasa železničnej trate vpravo, novšia vľavo
Pôvodný železničný most cez kaňon
Pôvodný tunel a most cez kaňon pri pohľade z novšej trasy vlaku
Železnica Diakofto - Kalavryta má dĺžku 22 km a vedie prevažne kaňonom Vouraikos (Βουραϊκός)
Z celkovej dĺžky trate 22 km má 3,8 kilometra Abtovu ozubnicu
Pohľad na časť trate s ozubnicou
Železnica bola postavená v rokoch 1889 - 1896 a do roku 1958 na nej bola výlučne parná prevádzka
Rozchod koľají tejto zaujímavej železnice je 750 mm
Prechod z ozubnicovej na adhéznu časť trate
Interiér jednotky Stadler BDmh 2Z+4A/12
Parná lokomotíva Cail 0-6-2RT
Odstavené staré vozne viacerých jednotiek vyrobených firmou Decauville a firmou Billard
Parná lokomotíva Cail 0-6-2RT
Odstavené staré vozne viacerých jednotiek vyrobených firmou Decauville a firmou Billard
Parná lokomotíva Cail 0-6-2RT
Odstavené železničné vozne
Odstavené staré vozne dvoch jednotiek vyrobených firmou Decauville v roku 1967
Nákladný vozeň
Parná ozubnicová železnica sa mala v roku 1958 elektrifikovať, preto sa pre ňu zakúpili elektrické motorové jednotky od francúzskej firmy Billard
Hlavné depo ozubnicovej železnice
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie