imhd.sk
Spišská Nová Ves
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Tarifa
Prepravný poriadok
Kontakt na dopravcu
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Najbližšia zastávka
Zamračené
0 °C
sk
English
Spišská Nová Ves
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Slovensko a svet
›
Ázia
›
Japonsko
› Nagoja (名古屋市, Nagoya)
Informačný displej s trasou v kandži
Informačný displej s trasou v latinke
Interiér Legolandového vlaku
Informácie pre cestujúcich na stanici metra
Konečná linky Kamiiida Line, ktorú obsluhuje aj súkromná spoločnosť Meitetsu
Úzkorozchodné električky v Kjóte skončili v roku 1961 a dve z nich sa zachránili v múzeu Meiji-mura
Usmernený pohyb cestujúcich na konečnej maglevu Linimo
Vstup do podzemnej časti maglevu
Maglev Linimo dosahuje rýchlosť až 100 km/h a jazda ním je plynulá a bez otrasov
Výstavba 9-kilometrového systému Linimo vrátane vozidiel stála v prepočte takmer miliardu amerických dolárov
Maglev pri vyhliadkovom kolese a súčasne pri areáli, kde sa konala výstava Expo 2008
Pohľad na prednú časť vozňa maglevu
Informácie na konečnej maglevu
Každá stanica Linima má pridelenú svoju farbu a geometrický tvar
Interiér jednotky maglevu od firmy Nippon Sharyo
Interiér jednotky maglevu od firmy Nippon Sharyo
Maglev Linimo bol vybudovaný k výstave Expo 2008 a po nej zabezpečuje nadväznú dopravu od metra
Vlaky maglevu Linimo sa vznášaju 8 mm nad traťou
Trať maglevu
Maglev Linimo je štvrtým tohto typu na svete v prevádzke s cestujúcimi a súčasne prvým s automatickou prevádzkou vlakov (bez obsluhy)
Všetky stanice maglevu Linimo sú uzatvorené bránami
Konečná maglevu so spojkami, ktoré pozostávajú z posúvateľných alebo otočiteľných segmentov
Šípky na nástupišti usmerňujú pohyb cestujúcich
Nástupište na stanici metra Marunouchi
Štandardná navigácia na staniciach s logom v tvare tunelovej rúry
Schéma liniek metra z lega
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie