imhd.sk
Spišská Nová Ves
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Tarifa
Prepravný poriadok
Kontakt na dopravcu
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Najbližšia zastávka
Oblačno
0 °C
sk
English
Spišská Nová Ves
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Slovensko a svet
›
Európa
›
Nemecko
› Bielefeld
Vstup do podzemnej časti Stadbahnu sa nachádza priamo pod historickou radnicou
#5009, linka 4, Nikolaus-Dürkopp-Straße
#575, linka 1, Niederwall
Nové, 2,65 m široké vozidlá Stadtbahnu sa pri nerovnostiach na trati kývu o poznanie viac než staršie 2,30 m široké vozidlá
#583+563 na otvorenom zvršku v extraviláne
Súprava #564+578 smeruje do mestskej časti Altenhagen
Súprava #564+578 na zastávke uprostred poľa
Koľajová trať do Altenhagen vybudovaná v roku 2015 je v intraviláne zatrávnená
Do mestskej časti Altenhagen s 5000 obyvateľmi sa Stadtbahn dostal v roku 2015
Súprava M8D #583+563
Stanica Stadtbahnu Hauptbahnhof
Vstup do konečnej Babenhausen-Süd vedie po krátkom jednokoľajnom úseku
V Bielefelde sa na autobusových zastávkach používajú šikmé obrubníky
Výstupište v termináli Babenhausen-Süd
Terminál Babenhausen-Süd
Autobusy v termináli Schildesche
Súprava M8D+MB4+M8D na konečnej Schildesche
Sedadlá v strednej časti vozidiel smerujú na každej strane opačným smerom
Zatrávnená pevná jazdná dráha k univerzite
Automaty na cestovné lístky zobrazujú aj najbližšie odchody liniek
#5005+5015 vychádza cez zabezpečené priecestie z obratiska
Pevná jazdná dráha v priestore zastávky
#5015+5005 na konečnej Lohmannshof vybudovanej v roku 2002
#BI OB 6612, linka 87, Herforder Str.
Revitalizácia námestia, súčasťou ktorej bolo aj nové zastrešenie zastávok autobusov, stála 27,5 mil. €, čo je dvakrát toľko ako sa pôvodne plánovalo
#7348, BI MO 7348, linka 26, Jahnplatz
Prestavba Jahnplatz trvala 2 roky (2020 - 2022)
Vstup do Stadtbahnu v rámci prestupného uzla
Pôsobivé zastrešenie autobusových zastávok vynikne najmä v noci
Zbrusu nové zastrešenie prestupnej zastávky Jahnplatz nachádzajúcej sa nad stanicou Stadtbahnu
Širšie električky Vamos majú nad podvozkami širšiu uličku len preto, že ide o koncept vozidla pre vysoké nástupišťia, a tak je podlaha umiestnená až nad podvozkami
Informačný systém v električke Vamos
Nasadenie širších a dlhších električiek Vamos si vyžiadalo množstvo úprav na električkových tratiach z dôvodu nutnosti zvýšenia osovej vzdialenosti koľají, zväčšenia polomerov oblúkov a predĺženia nástupíšť
Nesúmerne usporiadané dvere so skladacími schodmi
Pohľad od vstupu do električkového tunela v centre mesta na priestor pred mestským divadlom
Skladacie schody v električke Vamos
Depo Sieker slúži pre električky aj autobusy
Interiér električky M8D
Pevná jazdná dráha na betónových pásoch so zatrávneným zvrškom
Súpravy M8C (na fotke #551+541) sú postupne nahrádzané vozidlami Vamos
Skladacie schodíky v električke M8C
Skladacie schodíky v električke M8C
Interiér električky M8C aj so stolíkom
Interiér električky M8C
Električky M8D boli dodané v rokoch 1994 a 1998
Prestupný terminál Senne
Prestupný terminál Senne
Výškový rozdiel medzi nástupišťom Stadtbahnu a nástupišťom električiek
Výstupište električiek v termináli Senne
#7327, BI MO 7327, Senne
Niektoré nástupištia sú vybavené dvoma typmi elektronických tabúľ
Trať Stadbahnu s vysokými nástupišťami vytvorila bariéru na námestí pred historickou radnicou a divadlom
Električky GTZ8-B Vamos boli špeciálne vyvinuté pre Stadtbahn v Bielefelde
Súprava električiek M8D
Električky M8C boli dodávané v 1980. rokoch a v roku 1991 plynulo prešli z električkovej prevádzky na prevádzku Stadbahnu
#544+552 v industriálnej štvrti v centre mesta
Kompaktný napínač trolejového vedenia Pfisterer Tensorex
#552+544 na konečnej Dürkopp Tor 6
Interiér električky Duewag M8C
#GT BU 130, linka 351, Jahnplatz
#6297, BI MO 6297, linka 29, Jahnplatz
#7366, BI MO 7366, linka 25, Jahnplatz
#GT FS 84, linka 62, Friedrich-Ebert-Straße
#GT TD 1032, linka 62, Herforder Str.
Citará pred železničnou stanicou v Bielefelde
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie