imhd.sk
Spišská Nová Ves
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Tarifa
Prepravný poriadok
Kontakt na dopravcu
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Najbližšia zastávka
Oblačno
-7 °C
sk
English
Spišská Nová Ves
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Slovensko a svet
›
Slovensko
›
Regionálne dráhy a doprava
› Kysucko-oravská lesná železnica (HLÚŽ & OLŽ ex KOLŽ)
Hneď na konci beskydského zhlavia stanice Tanečník lesná železnica prekonáva dreveným mostom Juríkov potok
Kríženie cesty a koľaje OLŽ pri beskydskom zhlaví stanice Tanečník
Hneď na konci beskydského zhlavia stanice Tanečník lesná železnica prekonáva dreveným mostom Juríkov potok
Výhrevňa na beskydskom zhlaví stanice Tanečník
Otvorený osobný vlečný vozeň v stanici Tanečník čaká na svoj výkon
Výhrevňa na beskydskom zhlaví stanice Tanečník
Otvorený osobný vlečný vozeň v stanici Tanečník čaká na svoj výkon
Historická tabuľa vlaku InterCity Kriváň spájajúceho Bratislavu a Košice cez Žilinu
Nákladný vozeň čoskoro vyrazí na vlaky InterCity 🙃
Výstava v nákladnom vozni #60107 zrekonštruovanom v roku 2018
Výstava v nákladnom vozni #60107 zrekonštruovanom v roku 2018
Výstava v nákladnom vozni #60107 zrekonštruovanom v roku 2018
Výstava v nákladnom vozni #60107 zrekonštruovanom v roku 2018
Informačná tabuľa projektu „Komplexná obnova historického železničného vozňa DHM II 60107“
Nákladný vozeň #60107 zrekonštruovaný v roku 2018 slúži ako mobilná expozícia
Svetelné návestidlo v stanici Tanečník je vybavené LED diódami
Nákladný vozeň #60107 zrekonštruovaný v roku 2018 slúži ako mobilná expozícia
Informačné tabule v interiéri stanice Tanečník o histórii KOLŽ
Informačné tabule v interiéri stanice Tanečník o histórii KOLŽ
Zbierka čapíc, modelov a hračiek v interiéri stanice Tanečník
Svetelné návestidlo v stanici Tanečník je vybavené LED diódami
Nákladný vozeň #60107 zrekonštruovaný v roku 2018 slúži ako mobilná expozícia
Nákladný vozeň #60107 zrekonštruovaný v roku 2018 slúži ako mobilná expozícia
Nákladné vozne odstavené na krajnej koľaji pri beskydskom zhlaví čakajú na svoje ďalšie využitie
Pohľad do stanice Tanečník
Súprava vlaku OLŽ na čele s motorovým rušňom #DH 100/3 čaká na svoj ďalší výkon v stanici Tanečník
Pohľad do stanice Tanečník
Brána depa Tanečník a výstava železničných návestidiel
Motorová drezína, vlečný osobný vozeň a motorový rušeň čakajú v depe
Depo Tanečník a prehliadka vozidlového parku OLŽ
Cestovný poriadok vlakov OLŽ pre obdobie 27.4. - 31.10.2019
Výjazd zo stanice, rozbočka medzi traťami OLŽ a HLÚŽ a Goralská drevenica - tak vyzeral do mája 2020 kolorit stanice Sedlo Beskyd
Vlak OLŽ na čele s motorovým rušňom #DH 100/4 čaká na cestujúcich do stanice Tanečník
Dedinská pohoda - traktor, drezína a Goralská drevenica v Sedle Beskyd
Drezína HLÚŽ #V 760 dorazila na koniec trate HLÚŽ pri vjazde do stanice Sedlo Beskyd
Drezína HLÚŽ #V 760 sa vynára z lesov na východnom okraji Kysuckej vrchoviny neďaleko stanice Sedlo Beskyd
Drezína HLÚŽ #V 760 sa vynára z lesov na východnom okraji Kysuckej vrchoviny neďaleko stanice Sedlo Beskyd
Motorový rušeň #DH 100/4
Vlak OLŽ v stanici Sedlo Beskyd čaká na svoj ďalší výkon
Vlak OLŽ v stanici Sedlo Beskyd opúšťajú poslední cestujúci
Informačná tabuľa o úvraťovej lesnej železnici medzi stanicami Sedlo Beskyd a Chmúra
Vlak OLŽ prechádza záverečným oblúkom do stanice Sedlo Beskyd
Vlak OLŽ prechádza záverečným panoramatickým úsekom neďaleko osady Demänová
Vlak OLŽ prechádza záverečným panoramatickým úsekom neďaleko osady Demänová
Pohľad na stanicu Sedlo Beskyd, kde sa stretávajú trate HLÚŽ a OLŽ
2. úvrať na km 6,005
Drezína #V 760 prechádza lesmi v Kysuckej vrchovine cestou do Skanzenu
Drezína #V 760 zastavila uprostred lesov v Kysuckej vrchovine
Zrekonštruovaný úsek trate medzi 1. úvraťou a Sedlom Beskyd ponúka miestami úchvatné pohľady
Kríženie lesnej cesty a lesnej železnice neďaleko 5. kilometra dĺžky po rekonštrukcii v roku 2015
Súprava rušňa #DH 120060 a letného vozňa #Ba/u 1 odchádza z 1. úvrate naspäť do stanice Skanzen
Súprava rušňa #DH 120060 a letného vozňa #Ba/u 1 odchádza z 1. úvrate naspäť do stanice Skanzen
Súprava rušňa #DH 120060 a letného vozňa #Ba/u 1 sa vracia naspäť do stanice Skanzen
Súprava rušňa #DH 120060 a letného vozňa #Ba/u 1 stúpa z 1. úvrate ku koncu časti HLÚŽ na ktorej premávajú aj súpravy s rušňami
Súprava rušňa #DH 120060 a letného vozňa #Ba/u 1 stúpa z 1. úvrate ku koncu časti HLÚŽ na ktorej premávajú aj súpravy s rušňami
Pohľad na úsek rekonštruovaný v roku 2015
Drezína #V 760 stúpa z prvej 1. úvrate smerom k Sedlu Beskyd
Drezína #V 760 stúpa z prvej 1. úvrate smerom k Sedlu Beskyd
Drezína #V 760 z roku 2004 stúpa k prvej 1. úvrati odkiaľ bude pokračovať až k Sedlu Beskyd
Rušeň #DH 120060 tlačí letný vozeň #Ba/u 1 do 1. úvrate
Pohľad do kabíny rušňovodiča parného rušňa Henschel 20615/1926
Rušeň Henschel 20615/1926 čaká v stanici Chmúra na svoj ďalší osud
Plošinový vozeň #8 spolu s ďalšími vozňami čakajú vedľa koľajiska Chmúra na ich ďalší osud
Výhybka úvrate funkčnej časti stanice Chmúra
Výhybka a srdcovka úvrate funkčnej časti stanice Chmúra
Odstavený naložený oplenový vozeň #13 v stanici Chmúra čaká na svoj odvoz
Podvozok zrejme osobného vozňa #5 čaká na svoj ďalší osud
Vozne #18 a #15 čakajú na lepšie časy v stanici Chmúra
Vozne v rôznom stave čakajú na svoj osud v cca 200 m dlhej stanici Chmúra
Vozne v rôznom stave čakajú na svoj osud v cca 200 m dlhej stanici Chmúra
Križovanie cesty a železničnej trate pri moste „Skanzen most“ pri kilometri 2,6
Domy v časti skanzenu pomenovanej „U Hruškuliaka“ lemuje potok Chmúra a trať HLÚŽ, ktoré sa vedľa nich križujú
Súprava prvého ranného vlaku pokračuje z 1. úvrate k mostu Svitková a 2. úvrati
Súprava prvého ranného vlaku pokračuje z 1. úvrate k mostu Svitková a 2. úvrati
Súprava prvého ranného vlaku dorazila do 1. úvrate na kilometri 3,395
Pohľad z letného vozňa na stúpanie k 1. úvrati
Pohľad z letného vozňa na stúpanie k 1. úvrati
Pohľad z letného vozňa na stúpanie k 1. úvrati
Pohľad z letného vozňa na stúpanie k 1. úvrati
Odstavený naložený oplenový vozeň v stanici Chmúra čaká na svoj odvoz, zatiaľ čo vlak HLÚŽ pokračuje ďalej k prvej úvrati
Pohľad na maštal so sýpkou, stodolu a obytné domy „U Hruškuliaka“ z idúceho vlaku HLÚŽ
Vlak HLÚŽ prichádza k jednému z mnohých mostov ponad potok Chmúra
Súprava rušňa #DH 120060 a letného vozňa #Ba/u 1 vyráža z depa na prvý vlak
Súprava rušňa #DH 120060 a letného vozňa #Ba/u 1 vyráža z depa na prvý vlak
Súprava rušňa DH 120 a letného vozňa #Ba/u 1 o chvíľu vyrazí z depa na prvý vlak
Informácie v interiéri stanice Skanzen poskytuje LCD televízor, informačné tabule i personál v pokladni
Informačné tabule v interiéri stanice Skanzen
Parný rušeň ČKD 2612/1948 čaká na svoj ďalší osud
Oplenový nákladný vozeň na prepravu dreva pózuje pred drevenými zdvihákmi
Depo HLÚŽ v ranných lúčoch letného slnka
Pohľad na nástupnú stanicu Skanzen od cca 100 metrov vzdialeného depa HLÚŽ
Nákladný vlečný vozeň čaká mimo koľajiska depa na svoje ďalšie využitie
Nákladný vlečný vozeň vystavený na okraji depa
Jeden z otvorených vozňov Ba/u čaká na rušeň, ktorý ho odtiahne na prvom vlaku toho dňa
Rušne v depe HLÚŽ čakajú na začiatok prevádzky
Jeden z otvorených vozňov Ba/u čaká na rušeň, ktorý ho odtiahne na prvom vlaku toho dňa
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie